Jos ei mahduttu, ni mä ainakin teen henkilökohtaisen harakirin radan lähimetsissä voimakkain parkaisuin ryyditettynä.Tulossa jos vielä mahtuu.
Reikä päässä ei sitten kuitenkaan kannata ajaa. :thumbup:Toivottavasti tulee hauskaa, sen verran sanon että ulkoradoilla ei tule olemaan pokasta kiinni itsellä.
23 ilmoittautunutta jo. Kait sitä tilaa on, kerran max.määräkin vielä auki.ilmottaudun mukaan jos vielä on tilaa
Toivotaan...toivotaan,,osastoa tämä on mutta,,, ku ei ole taas ollu ihan hereillä ajoissa tän ilmottautumisen kanssa:jaska:23 ilmoittautunutta jo. Kait sitä tilaa on, kerran max.määräkin vielä auki.
Sen takia auki kun ei oltu aiemmin tajuttu kysyä mahtuuko tohon 3h haarukkaan D-finaali myös.23 ilmoittautunutta jo. Kait sitä tilaa on, kerran max.määräkin vielä auki.
Rupee olemaan määrä jo sitä tasoa, että jos joka lähtöön haluaisi nousijan paikan pitää, niin 6+6+6+7=25. Toisin sanoen paikat rupeaa olemaan täynnä. Hyvä olisi mahdollisuus vara-autoonkin säilyttää.Sen takia auki kun ei oltu aiemmin tajuttu kysyä mahtuuko tohon 3h haarukkaan D-finaali myös.
Ilman nousijoita mukaan mahtuu kolmella setillä 21 heppua MIKÄLI kaikki autot on iskussa...
edit. se 3h meinaan alkaa käymään lyhyeksi aika pian jos joutuu autoja sääteleen
Jep saman tuloksen sain myös.Nyt on mun laskujen mukaan 21 ilmoittautumista. JayR:n viestiä on laskenut mukaan.
Pelottavaksi touhuksihan tää on menossa, kun 12 tuntia ilmottautumisen avautumisen jälkeen ei välttämättä enää ehdi ilmottautua.Toivotaan...toivotaan,,osastoa tämä on mutta,,, ku ei ole taas ollu ihan hereillä ajoissa tän ilmottautumisen kanssa:jaska:
Ei välttämättä, Forssa on ainoa ?-merkki tuon max. määrän suhteen, muistaakseni muihin ei tämmöistä ole tiedossaPelottavaksi touhuksihan tää on menossa, kun 12 tuntia ilmottautumisen avautumisen jälkeen ei välttämättä enää ehdi ilmottautua.
Tulee käymään niin, että kärjeltäkin saattaa joku kisa jäädä väliin, kun on hieman myöhässä.
:doubtful:Itselläni sama tavoite kuin viimeksi, eli en olisi viimeinen. Tulee olemaan vaikeaa, kun painan vielä yli 10kg (?) Folloakin enemmän ja Follo on sentään rattimiehenä ihan eri galaksissa. Toivottavasti tulee hauskaa, sen verran sanon että ulkoradoilla ei tule olemaan pokasta kiinni itsellä. Toivottavasti sataa.
Sama. Tulee vaan mieleen F3:n C-finaali viime vuodelta. Spinnasin synkassa jonkun toisen hahmon kanssa pääsuoralle käännettäessä. Siinä oli kiva katsoa kylki menosuuntaan, kun kaksi kaveria lataa kohti omaa autoa. Onneksi kavereilla oli järki ja silmät päässä, ja osasivat hidastaa. Mutta siinä ei olisi tarvittu kuin yksi tonno, niin osumaa olisi tullut.ihan turvallisuuden puolesta kuivaa keliä kiitos
Ei reikä päässä tietenkään, kyllä siinä järki pitää mukana olla. Painon takia/ansiosta taitaa vain mennä niin, että pitää ajaa rajoilla jos mielii edes jonkun edellä pysyä...Reikä päässä ei sitten kuitenkaan kannata ajaa. :thumbup:
Ja voisin väittää että jos et kamalasti ole ulkoradoilla ajanut, niin Hyvinkäällä kyllä tulee enemmänkin oma uskallus kuin taito vastaan.
LOL! Tätä ei tule tapahtumaan!Mun päätavoitteeni on tietenkin voittaa sut.
Jos ihmettelet, miksi jengi vastustaa sadekelillä ajoa Forssassa, niin se johtuu viime vuoden kokemuksista.. Vaikka kukaan ei ajaisikaan reikä päässä niin turvallisuusriskiä tosiaan on. Autojen väliset erot kasvavat sateella huomattavasti ja samoin tietty myös kuljettajien väliset erot. Ei se ollut enää oikein kilvanajoa (siitä saan toki syyttää itseänikin kun ei auto pysynyt lapasessa), paitsi ehkä ihan kärkikuskeilla.Ei reikä päässä tietenkään, kyllä siinä järki pitää mukana olla. Painon takia/ansiosta taitaa vain mennä niin, että pitää ajaa rajoilla jos mielii edes jonkun edellä pysyä...
Tiesin kyllä tuon, että sateella ajetaan slickseillä vuokraradoilla. Sade olisi meille painavilla kuskeille etu ihan jo fysiikan lakienkin takia, ja siksi koska yllätysmahdollisuuksia on aina olemassa sateella.Jos ihmettelet, miksi jengi vastustaa sadekelillä ajoa Forssassa, niin se johtuu viime vuoden kokemuksista.. Vaikka kukaan ei ajaisikaan reikä päässä niin turvallisuusriskiä tosiaan on. Autojen väliset erot kasvavat sateella huomattavasti ja samoin tietty myös kuljettajien väliset erot. Ei se ollut enää oikein kilvanajoa (siitä saan toki syyttää itseänikin kun ei auto pysynyt lapasessa), paitsi ehkä ihan kärkikuskeilla.
Huomaa siis että Forssassa (ja vissiin muillakin radoilla) sateellakin ajetaan slickseillä! Se auto on ihan spinwheel (ja kuski sitä myötä tietty myös, kun minusta puhutaan)!
Jollain toisella radalla (esim. Kaanaa) sadekeli saattaisi ollakin ihan mukava piristysruiske, vaikka toki arpapelin mahdollisuus nousee sielläkin enemmän.. Mahdollisesti sillä radalla sateella pystyy hanskalla enemmän korvaamaan auton puutteet. En silti sadetta toivo enää millekään radalle. Syy: olen ihan järkyttävän paska sateella!