KKWCS Forssa I, ennakko
Tällä kertaa kokoan ennakon vähän erilailla. Arvon jokaiselle F1-auton historiasta, jonka koitan nähdä kuskin onnistumista kuvaavana tässä kyseisessä kilpailussa (tai jotain sinnepäin...)
Andy,
Emeryson vuodelta 1962, jolla tultiin pari kertaa ruutulipulle. Kaukana kärjestä. Miten sopii Andyyn, niin Forssassa nopeana kuljettajana... kaatuuko autotuuriin..?
Asko S.,
BRM P261 vuodelta 1965, jolla Graham Hill ja Jackie Stewart taistelivat kärkipäässä häviten vain Jim Clarkin Lotukselle. Ennustaa siis tyytyväistä Askoa kotimatkan ajaksi.
Cmoney,
Lotus 33 vuodelta 1966, jolla Clark oli kyllä nopea mutta osui lintuun yhdessä aika-ajossa ja jätti kisan väliin. Hermostuttaa.
DickW,
McLaren MP4/9 vuodelta 1994, jolla Mika oli MM-4. Hyvä mutkissa mutta vähän alitehoinen auto. Jollei moottori räjähdä, ajanee hyvän tuloksen. Tod. näk. podiumille.
Dominic,
Alta vuodelta 1951, jolla Joe Kelly ajoi yhden kisan ja ruutulipulla 15krs kärjestä. Lupailee hmm... ettei auto jää matkan varrelle :thumbup:
FO110K,
BMW Heck vuodelta 1953. Näitä privaatteja jotka ottivat osaa Nürren kisaan noina vuosina. Ernst Klodwig oli 15. lopputuloksissa. Osuuko Follo samaan?
FW08,
Brabham BT24 vuodelta 1967. Ennustaa voittoisaa kisaa muttei voi olla... Kaatuu varmaan siihen kun sulla ei ole Goodyearin kiekkoja
Jacques,
Minardi M195 vuodelta 1995. Siinä ja siinä, kannattaako harkita sitä polkupyörää. Se voi olla ainakin tehokkaampi.
jari5,
Wolf WR1 vuodelta 1978, jolla Jody ´next year I´ll win´ Scheckter ajeli joitakin kisoja. Vaihteli WR-eri runkonumeroiden välillä eri kisoihin. Kertonee ehkä vain ettet joka ajoerää aja samalla autolla
Onnea!
JNF,
Brabham BT58 vuodelta 1989, jonka Senna linttasi Adelaidessa takasuoralla. Muista siis mennä nilkka suorana suorilla :tongue:
kouvotsvoni,
Jaguar R4 vuodelta 2003, jolla Webber loisti aika-ajoissa mutta kissa (Jagge) oli sitten kisoissa aika kesy.
lfb,
Talbot Lago T26C-GS vuodelta 1950, jolla Raymond Sommer keskeytti ylikuumenemiseen. lfb baby, stay cool!
Mike Milk,
Forti FG03 vuodelta 1996. Kehityskelpoinen auto jota ei ollut varaa kehittää. Ota vähän rahaa mukaan niin ehkä rupeaa tehojakin löytymään
Mr Y (varaus),
Ferrari 312B3 vuodelta 1974. Nyt olisi (varaus)-miehelle autotuuria. Ehkä
Nasty Boy,
Fry F2 vuodelta 1959, jolla Aintreen radalla vain juuri ja juuri karsiuduttiin alitehoisuudesta huolimatta. Meinaatko tuollaisen purjeen kanssa kehittää?
Nipsuhuuli,
Super Aguri SA05 vuodelta 2006, joka oikeastihan oli vanha Arrows. Meinaatko oman auton salakuljettaa paikanpäälle? :thumbdown
PeePee,
Jordan 195 vuodelta 1995, joka meni radoilla ed. vuoden Pösö-pommeilla. Ehkä sullakin auton luotettavuus jo parempaa...
Powered by BMW,
Ensign N180B vuodelta 1981. Ei kai haittaa kun ei Bemaria tuolloin ollut mukanakaan... Joitain pistesijoja autolla napattiin eli sun tasaisten sijojen sarja saanee jatkoa. Pidä auto vain tiellä.
Puhis,
Lola LC89B vuodelta 1990, jolla Larroussen porukka aloitti kauden. Tulokset tulivat sitten uudella autolla myöhemmin. Eli liikaa kiloja vielä mutta hyvä tulee kesän mittaan
Racer X,
Surtees TS7 vuodelta 1970. Merkki josta Leksakin myöhemmin (kun halvalla sai) kiinnostui. Auto jolla John Surtees itse aloitti rauhallisesti, mutta on sullakin puolen vuoden KKWCS-tauko eikä kehiin hypätä niin vain kilpailukykyisenä. Schumistakin näkee vaikka kaikkea muuta ajelikin välissä 2006-2010.
Totke,
Onyx ORE-1 vuodelta 1989. Ruotsalainen (Stefan Johansson) ylsi podiumille, kun diskattu Mansell sekoili Sennan ulos kolaroimalla. Ehkä tulee kunnon rytinää kärkipäähän ja nouset korkeallekin :thumbup: