nordic man
Well-known member
- Liittynyt
- 9.5.2009
- Viestit
- 3897
Ensimmäisenä tulee mieleen että kuvankäsittelijä/maalaaja/mikä onkaan on unohtanut spoilerin ja toisen peilin?
Tästä tulee niin raju peli, ettei mitään järkeä.Hurjia huhuja F70:sta: kokonaisteho 920 hv, josta 800 hv 7,3 l v12-mottorista ja loput KERSistä
http://www.gtspirit.com/2012/02/18/ferrari-f70-debuts-this-fall-with-920hp-and-kers/
Esittelyn pitäisi olla tänä syksynä, lukemattomat kerrat kyllä on saanut jo pettyä, kun esittelyhuhut ovat tähän asti olleet perättömiä, joten katsellaabn rauhassa, mitä on tulossa. :dunno:
Kauppaalehti väittää super-Ferrarin esiteltävän jo tämän kuun lopulla:Tästä tulee niin raju peli, ettei mitään järkeä.
Kunnon V12 mylly eikä mitään downsizing bullshittiä.
Ferrarillle :alppu:
Ei ruma. Oon tykännyt etumoottori-Ferrareiden ulkonäöstä enemmän. Viime aikoina ovat epäonnistuneet noissa keskimoottoristen autojen ulkonäössä. 355 ja F40 ovat edelliset oikeasti hyvännäköiset keskimoottoriset. 458 on ihan ok, mutta 430, 360, F50 ja enzo eivät.
Ei yhtä ruma kuin FF, mutta silti hyvin ruma.
tässäpä olis:Hmm vähän mietiyttää tuo takapään muotoilu, pitää nähdä eka kunnon kuvat, ennen kun sanon mitään enempää.
Hmm onpas erillaisen näkönen hanuri kuitenkin, mitä nykyään. Pitkiä kauniita kaari-linjoita niin kyljessä kuin takanakin.tässäpä olis:
http://www.supercars.net/Pics?viewPic=y&source=car&id=5621&p=2013_Ferrari_F12berlinetta5.jpg&y=2013&m=Ferrari&o=F12berlinetta
Aika jees vrt FF:ään, toisaalta muuten aikalailla liian lähellä FF:ää kokonaisuutena josta taas en itse tykkää.
Lisäksi aika syvältä on noi namiskat edelleen tuossa ohjauspyörässä, luulis nyt oppineen niidenkin jo jotain perusajatuksia ergonomiasta :wall:
Tosta keskidiffuusorin laskevasta linjasta tulee mieleen persvako.
Vielä kun olisi yksi iso pakoputki siellä persvaossa niin buenissima.Tosta keskidiffuusorin laskevasta linjasta tulee mieleen persvako.
Mielestäni ei edes mikään kaunis Ferrari ja näyttää mielestäni hieman samanlaiselta kuin Alfa Romeo 8C Competizione.Tosta keskidiffuusorin laskevasta linjasta tulee mieleen persvako.
Tässä nyt tuo Ferrari SP12 EC (Eric Clapton), tyylillisesti 512 BB:tä matkittu, teknisesti ei täyttä varmuutta, mouruaako penkkien takana V12:Joillekin Ferrarin asiakkaille eivät ns. "karvalakkimallit" kelpaa, vaan heille pitää olla jotain tosi speciaalia...
Nyt haluaa "Slowhand" (auton ratissa?) Claptonin Erkki 458:nsa V12-pannulla:
http://www.4wheelsnews.com/ferrari-to-build-a-v12-powered-458-italia-for-eric-clapton/
Kannattaa myös katsoa tämä haastattelu, jossa hän kertoo Ferrareistaan ja kiinnostuksestaan F1:iin. :wink:
Hyvä kysymys, ennen 550:aa oli tosiaan V12 mallit keskimoottorisia....No tässä tarkemmin kun miettii, niin miksi Ferrari ei tee muuten näitä takamoottorisia V12 laitteita enää muuten kuin tyyliin Enzoja......mikäköhän sekin syy on.
Veikkaampa että Mersun mainosvideossa on käytetty inhimillisiä vauhteja toisin kuin noissa tosielämän kolareissa.Erikoisuutena voidaan ehkä pitää myös sitä, ettei Ferrari vieläkään ole kovin törmäysturvallinen auto vaan napsahtaa kahtia kuin tikku tarpeeksi kovan tällin saadessaan heikkoon kohtaan:
http://www.youtube.com/watch?v=U14vK1W2ROY&feature=player_embedded
-Esim. Mersun maineelle tuollainen ei tulisi kuuloonkaan:
http://www.youtube.com/watch?v=RMNVVHI2ZNg :frank: