Tavallaan pitää kyllä myöntää, että jotenkin tuo härpäkkeiden määrä tietyissä rajoissa luo tiettyä vaikutelmaa kuninkuusluokasta. Osoittaa aerodynaamikkojen oikeasti miettivän ja kehittävän mitä ikinä vain keksivät saadakseen auton kulkemaan.Itse päin vastoin olen juuri pitänyt hyvin paljon nuista erilaisista härpäkkeistä, esim moottorinkatteen jatkopala joka tuli kaudella 2008 oli ihan ok mutta minustakaan autossa liikaa ei saa olla mitään lisäosia. Arrowsin 2001 siipiratkaisu auton keulaan pystyyn ei ollut ok minusta.
Tuossa BMW:ssä ei ole mitään vikaa ehkä moottorikatteesta olisi voinut ottaa nuo siipi palaset pois muuten hyvä.
Siinähän olisi jollekin kuvankäsittelyn ekspertille vähän työnsarkaa, muokata urarenkaista slicksit. Vink vink. :wink:Oma suosikki:
Ainoo miinus että renkaat ei ole slicksit.
Lähinnä Tad Czapskin käsialaa on nämä huippustartit olleet, hän nousi ensimmäisen kerran otsikoihin 1994 Benettonin hirmu-starteista.2000-luvun autoista niin tuo 2004 Rellu on jotenki pistänyt silmään aina jotenkin. Näyttää aerodynaamisesti todella nopealta.. Ja olihan toi varmaan edelleen historian parhain lähtöruudusta lähtenyt auto ikinä.
On kyllä hävyttömän kauniin ja tehokkaasti suunnitellun näköinen auto. :thumbup:ja 2000 Myös miellytti silmää
Hyvin perusteltu mielipide :thumbup:Tää keskustelu on käyty aika moneen kertaan,noo mutta miksei, autotkin muuttuvat mukavasti.
Pystyn kyllä pitämään noita vanhoja - siis todella vanhoja - autoja silmämääräisesti kauniina, mutta mitään muuta kaunista en niiden tuloksien rinnalla löydä.
Mulle kaikkein kauneimmat autot kantaa itse eletyt muistot mukana. Esimerkiksi nuo Räikkösen ajamat sudet McLarenit hipovat kauneudessaan vertoja ikipunaisille Ferrareille. Ferrarit ovat omineet parhaan värin, sille ei voi mitään, vaikka Mercedes + McLaren tai Mercedes kovasti kilpailuttaisivat hienoa hopeaansa (harvoin on muuten rankattu kullanvärisiä autoja kauniiksi).
Jordan räiskyvyydessään ja Lotus vihreydessään ovat toki vertaansa vailla, mutta keltainen kulminoituu tällä hetkellä liiaksi Renaultiin kun taas "Lotus" pyllistää vanhalle originaalille. Myös Jaguarit olivat todella kauniita.
Itsekin pidän noita vuoden '98 Arrowsseja erittäin hienoina. Niiden hohtoa tosin horjuttaa niiden sysipaskuus. Väri sai nopeasti ironisen, moottorin pölähdyksen merkityksen.
Loppuun: ja niin, vaikka noi mainitsemani McLarenit aiheuttivat elämässäni paljon tuskaa, oli Räikkönen silloin pirteä kuski, tosiräikkönen, sauber-räikkönen,veemäinen vastatuuli, eau rougen kesyttäjä.
Kieltämättä väritys on onnistunut, joskin takasiiven päätylevyt eivät istu mielestäni kokonaisuuteen.Red Bullit ovat onnistuneet siinä missä monet eivät: istuttamaan pääsponsorin logon erittäin kauniisti - eivät vain auton kylkeen, vaan imagoon, väritykseen ja asenteeseen (ts. härkämäisyys jne).
Jees, hyvältä näyttää :thumbup:JVR-tsekkaa priva, modasin noista nopsaa misukan slicksit
Juu, lähinnä 1976-1988 -välinen aikakausi. 70-luvun puolivälissä oli ne massiiviset ilmanotot (mm. "teepannu") ja sitä vanhemmissa mennäänkin jo ponttoonittomiin putkiloihin.Eli kasariautot ja niitä vanhemmat uppoavat?
Haha, kiva että miellytti, laita vaan tännekkin jos haluat jakaa visiosi täydellisestä formulasta.Jees, hyvältä näyttää :thumbup: