Tietty.Hyvät on selitykset ainakin, vaikkei ole edes kisaa vielä ajettu.
Niin, ei taida muilla olla vielä muksut siinä iässä että olis näissä kinkereissä mukana? Olenko eka?Ei taida muilla olla vielä omia lapsia täällä mukana?
Mulla on ainakin hyvänä selityksenä että rata on suht outo ja paikalliset abot on tahkonneet rataa ihan simona kuukausitolkulla!Hyvät on selitykset ainakin, vaikkei ole edes kisaa vielä ajettu.
Taitaahan öö ruz:n muksut olla samaa ikää jo kanssa vai oliko vanhempiakin, ei muista.Niin, ei taida muilla olla vielä muksut siinä iässä että olis näissä kinkereissä mukana? Olenko eka?
Jooh, sama. Sen verran erilainen profiili vrt. edelliseen että voi tulla vaikee opettelusetti itselle...Mulla on ainakin hyvänä selityksenä että rata on suht outo ja paikalliset abot on tahkonneet rataa ihan simona kuukausitolkulla!
D-finaali kutsuu :ahem:
15 autoa mahtuu settiin, eli A-finaalissa rutkasti normaalia enemmän paikkojakin tällä kertaa :ahem:A-finaalia tavoitellaan. Aika-ajotavoitteena mahdollisimman hyvä lähtöruutu. Kisatavoite trullijunan veturina.
jep tiesin toki tämän, siksi uskallan ihan suoraan a-finaalia tavoitellakin.15 autoa mahtuu settiin, eli A-finaalissa rutkasti normaalia enemmän paikkojakin tällä kertaa :ahem:
(me huonoimmatkin siis ollaan vain B:ssä )
Saattaa muuten kierroksellaohitustilanteetkin tulla ratkaisevaan rooliin. Toivottavasti KiCin lippumies on paremmin hereillä kuin myllypuron.
Tämä uusi profiili on ehkä ohituksille suosiollisempi kuin aiempi, koska siellä on 2-3 pidempää suoraa. Rata on myös teknisesti yllättävän haastava. Luultavasti paras ohituspaikka tuleekin mutkan ulostulossa, jos edelläajava tekee siinä pienen virheen. Eli melkein niin väittäisin, että tolla radalla trullijunankin täytyy osata ajaa suht hyvin. Eli siis ei voi ottaa liian peittelevää ajolinjaa kuten esim. Myllypurossa. Muuten missaa uloskiihdytyksen ja takana oleva menee heittämällä ohi. Tämä asia tekee kisasta erityisen mielenkiintoisen.. Toinen mielenkiintoinen asia on tietty pienet tasoerot. Ohitettuasi Trulli-veturin saat luultavasti 'vanhan trullin' edelleen perääsi, ja tuskin pääset karkuun kovinkaan helposti.KIC on kyllä hankala paikka ohitella eli Trullijunia on varmaan luvassa :ahem:
Muuten jees, mutta nyt kun lisäpainot on auton vasemmalla puolella (ja heiluvat snadisti), niin siitä tulee etua 90kg naturellina painavalle kuljettajalle.Edit: ja pidän erityisesti tuosta painojen tasauksesta. Saa vähän edes tasoitusta kevyempiin nähden. Nyt on koko sakki n. 20 kg:n sisällä kokonaispainoissa.
Hyvä, että naturellina 90kg painavilla on edes joskus tässä sarjassa etua.Muuten jees, mutta nyt kun lisäpainot on auton vasemmalla puolella (ja heiluvat snadisti), niin siitä tulee etua 90kg naturellina painavalle kuljettajalle.
En silti valita!
Tai sit ne vois vaan opetella syömään. :frank:Alle 90 kiloiset voi