Dompparilla on varmaan sellaisia mattapintaisia. Ja kyllä taitaa sileätkin rahista hangatessaan toisiaan. Verkkopussissa ollessaan olen huomannut.Eikös marmorikuulat kilise rahinan sijasta toisiin kolistellessaan?
Dompparilla on varmaan sellaisia mattapintaisia. Ja kyllä taitaa sileätkin rahista hangatessaan toisiaan. Verkkopussissa ollessaan olen huomannut.Eikös marmorikuulat kilise rahinan sijasta toisiin kolistellessaan?
Dompparilla on varmaan sellaisia mattapintaisia. Ja kyllä taitaa sileätkin rahista hangatessaan toisiaan. Verkkopussissa ollessaan olen huomannut.
Seisoo vaa'alla ja naputtelee jokaisen insertion jälkeen muuttuneen lukeman exceliin. Käytännöllinen ja teoreettinen evidenssi samalla kokeella.sitä voi huvikseen laskea montako marmorikuulaa tarttee asentaa rektaaliin, jotta esim. 70kg painoisesta jannusta saadaan 90kg painoinen.
En laske tätä itse, koska kouvo kuitenkin on jo aloittanut laskemisen.
Tuskanhuudot kuuluu tänne saakka! Kouvohan ei asiaa paperilla hoidaEn laske tätä itse, koska kouvo kuitenkin on jo aloittanut laskemisen.
1,25cm halkaisijaltaan olevia marmorikuulia (isommat vois tehdä kipeetä) menisi kiloon 376 kappaletta... Ei voi pitää paikkaansa, tai kait se voi. Sitten vaan punnituksen jälkeen viemäriverkko tukkimaan.Seisoo vaa'alla ja naputtelee jokaisen insertion jälkeen muuttuneen lukeman exceliin. Käytännöllinen ja teoreettinen evidenssi samalla kokeella.
Ootas, testaan. Kerron tulokset ihan kohta, älkää karatko minnekään!1,25cm halkaisijaltaan olevia marmorikuulia (isommat vois tehdä kipeetä) menisi kiloon 376 kappaletta... Ei voi pitää paikkaansa, tai kait se voi. Sitten vaan punnituksen jälkeen viemäriverkko tukkimaan.
Joo, ja Turun GPn aikaan toivottavasti mahdollisimman paljonkin alle.Niin varmaan. Etkös sinäkin paina alle 90 kiloa?
Kannattaneeko tuo? 10kg on jo 3760 kuulaa. Eikös se niin ollut, että ensi kaudella kuljettajat tasataan tuohon 90 kiloon noilla kuulilla joka kisassa, vai miten se sääntö meni?Joo, ja Turun GPn aikaan toivottavasti mahdollisimman paljonkin alle.
Selvä! Poistetaan huonekaluliike osallistujalistaltaJoudun jättämään tämän kisan väliin. On vain sellainen tunne, ettei joka paikkaan kerkeä... Ellen peru peruutustani (torstaihin asti näemmä ilmoittautumisaikaa), niin nähtäneen sitten Turun kisassa!
Ei kun se oli siellä toisessa paikassa.Puhuttiinko siinä marmorikullista?
Kappas vaan..Kommentitkaan ei ihan vieraalta hahmolta ole![]()
Heh, sori mutta tämä pisti erään haastattelusta silmään:Tulipa tämmöinen huomio tehtyä, että KIC:n etusivulla näytti olevan uuden radan rataesittelykin ja erään kkwcs-kuskin ajamana. Ei kait voida olla silloin kovinkaan huonoja.![]()
Ymmärrettävää, mutta harmi :dunno:Joudun jättämään tämän kisan väliin. On vain sellainen tunne, ettei joka paikkaan kerkeä... Ellen peru peruutustani (torstaihin asti näemmä ilmoittautumisaikaa), niin nähtäneen sitten Turun kisassa!