Mä tykkään tosta keltaisesta.Oi kun ihania kuulia sulla! Varsinkin toi isoin sininen!
Mä tykkään tosta keltaisesta.Oi kun ihania kuulia sulla! Varsinkin toi isoin sininen!
:wink:Mä tykkään tosta keltaisesta.
Kakkosnikki, kenen? Ei kai kahdella nimimerkillä osallistumisesta anneta tuplapisteitä?Mukana!
Jaahas, Domppari koittaa tuplata menestymismahdollisuudet ajamalla kahdella nikillä! :idea:Mukana!
No, Dompparista ei vaaraa. Ajattelin että oisi livestrongilainen. Dompanhan jopa minä, sisäratojen klaustrofoobikko, päihitin viimeksi kotiradallaanJaahas, Domppari koittaa tuplata menestymismahdollisuudet ajamalla kahdella nikillä! :idea:
Ai sä tarkotat sitä kisaa, joka oli mulle koko karting-urani ensimmäinen?No, Dompparista ei vaaraa. Ajattelin että oisi livestrongilainen. Dompanhan jopa minä, sisäratojen klaustrofoobikko, päihitin viimeksi kotiradallaan
Mulla nyt on aikataulu auki vielä, mutta JOS tulen Lauantaina vasta pk-seudulle niin kyyti toki onnistuu...Maksettu.
Itse olen kyydin tarpeessa, joten pystyisikö kukaan alustavasti lupailemaan sitä? (miel. mahdollisimman läheltä Hyvinkään keskustaa) Julkiset ei oikein innosta..
Joo, tarkoitan. Sulla oli parempi auto harkoissa jolloin olit mua nopeampi, ja mulla parempi aika-ajoissa, jolloin mä olin nopeampiAi sä tarkotat sitä kisaa, joka oli mulle koko karting-urani ensimmäinen?
Eiköhän tuo riitä, kun kisaankin on vielä viikko aikaa. :thumbup:Mulla nyt on aikataulu auki vielä, mutta JOS tulen Lauantaina vasta pk-seudulle niin kyyti toki onnistuu...
(oliko tarpeeks alustava? )
Noh, yleisön pyynnöstäHäneltä ehkä tulossa nopeampaa kierrosaikaa tän päivän ajoista.
HiehoaEiköhän tuo riitä, kun kisaankin on vielä viikko aikaa. :thumbup:
Taisit unohtaa. Jos ilmoittelet etukäteen tuon summan mulle, niin maksan sen pois kisan yhteydessä?Hiehoa
Ainiin, unohdinko mä Mylliksestä pyytää ne kahvirahat sulta menomatkasta?
Tais unohtua siinä sählingissä sekin :thumbfh:
Ei Turussa ole mitään autoeroja! Varma tieto!Joo, tarkoitan. Sulla oli parempi auto harkoissa jolloin olit mua nopeampi, ja mulla parempi aika-ajoissa, jolloin mä olin nopeampi
Laitoin itsellenikin kuvaavan linkin.Turussa tänään:
(nimet aakkosjärjestyksessä vaan)
Cmoney 1. erä #7 21,35 ja 2. erä #3 21,03
Dominic 1. erä #11 21,64 ja 2. erä #7 21,47
Jacques 1. erä #9 22,51 ja 2. erä #11 21,73
Eka erä oli täynnä ohiteltavia meille kolmelle.
Toka erä ajettiin radalla kolmestaan eli tilaa oli.
KIC ja TURKU menee mielenkiintoiseksi Andy vs Dominic. Ehkä.
Miksen tuota hoksannut :facepalm:Laitoin itsellenikin kuvaavan linkin.
20.770 (kokovartalo stondiksessa ajaminenkin on kondiksessa)
Mä ainakin hehkutan teidän kummankin puolesta ja yritän itse parhaimpani.Kattoo sitten mielenkiinnolla tuloksia kun KKWCS-kärki samaan aikaan karkeloissa