Oli autotuuri kerrankin kohillaan
Joo tuli vedeltyä KICssä niin että tyytyväinen saa olla. Rata oli tänään hitaampi, kuin 30,6 tasoa. Kolme kaveria pääsi 30,9 joista minä yksi. Alkuerät joissa 60kg ja 90kg sarjalaiset samaan aikaan radalla.
Ensimmäiseen alkueräaika-ajoon #4 joka oli vähän tehoton. Sammuikin sitten kun ruutuihin piti ajaa. Toivat #12 joka jo parempi. Suht´ hänniltä lähdin ja kierrosaika oli muistaakseni kohtalainen.
Tokaan rundiin #16 joka tuntui aika samanlaiselta ja sillä olin 3min aika-ajoerän perusteella 4. (WoPe 3. ja eturivissä 2 60kg sarjalaista) Kisassa Nousimme pian 2. ja 3.nneksi ja koko kisani oli ajon pientä hiomista siinä WoPen perässä ajaen. Loppufinaalipaikka jo varmistui.
Kolmanteen erään taas muistaakseni #16 ja eturivi Slug-minä. Pian kumminkin minusta tultiin ohi työntämällä seinään, ja sitten perään ajamalla takapuskuriin. KKWCSssä ei tehdä näin. Vitutti. Ajorytmiin päästyäni kumminkin kierrosaika taisi olla erän toiseksi nopein Slugin jälkeen, muutama satku eroa.
Sitten neljänteen rundiin #17 jolla paalupaikka. Perässä *Esa (WoPen kaveri), WoPe ja kilinkarvat + muut. Muutama kierros meni etten saanut eroa mutta pian aloin saamaan. Tämä auto varmaan vähän parempi mutta hankala: Joku 3cm klappi kun vasempaan päin lähti kääntämään. Oikealle reagoi heti etupyöriin. Tuntui siis tavallaan että puoltaa vasemmalle. Ei kiva ajaa. No, WoPe ja *Esa nahistelivat keskenään (saivat hekin taaksepäin eroa) niin sain jonkinmoisen kaulan. Lipulle ekana.
Yhteisajoissa 90sarjassa eturivi siis Slug ja sitten meikä. Arpa antoi jälleen hyvän #16n. Slugin #1 ja WoPen 18vai19? kysymysmerkkejä. No, hyviksi nekin osoittautuivat. WoPe ajaa koko helvetin finaalin mun takapuskurissa kiinni ja kisa on kuin toisinto 2009 KKWCS-kisasta jolloin Nasty hiosti koko matkan ja WoPe meni edellä. Nyt Slug saa maaliin mennessä reilun 2 sekunnin kaulan mutta puolustaessani WoPe pysyy takana. Hermo piti. Viimeisessä mutkassa hyökkää mutta saan paremman kiihtyvyyden linjalle. Huh huh. Mulle nopein kierros, päivän ensimmäinen 31 alitus (30,944).
Sitten on perään vielä Sodi-kisa jossa pari muuta jannua pääsee myös samoihin (30,933 ja 30,97 Slug)
Näin, erot aivan pirun pieniä ja mutu että oma ajokin oli hyvää. Siltä näytti kun muitakin kärkikuskeja osui samaan autoon jälkeeni. Samoja aikoja.
Hyvä päivä, valmiina ensi lauantaihin.