KKWCS Season 2010, round 9, Kart´In Club Helsinki

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Mä ainakin hehkutan teidän kummankin puolesta ja yritän itse parhaimpani.
Suuri mielenkiinto kyllä tuleviin, halajaa kärkipäähän ja tavoitteena myös (ainakin lähes) 10% painoa pois Turkuun mennessä. En suosiolla halua jäädä pois podiumilta kokonaan kahden seuraavan mittelön aikana. Turkuun varsinkin näen erittäin kovan väännön useamman kuskin kesken aivan kärkisijoista. KIC:llä tasaukset pelaa mulle ja vähän WoPellekin joka menee aina lujaa...

DW

2009-2016
Vaikea kuvitella nolompaa tilannetta, kuin että häviäisi sekä Jacquesille että Dompparille. Sitten voi jo melkein heittää ajohanskat nurkkaan ja lakata kiertämästä näitä kinkereitä :D
Kannattaa olla varautunut tähänkin. Minä ainakin. Tuli muutenkin mielenkiintoista tekstaria tallikaverilta äsken, johon ei voi muuta todeta kuin sen, että mikään ei ole itsestään selvää enää tässä sarjassa. Ajat kilpaa vaikka kotiradallasi tai et.

Itseltä jäi ajot väliin selän takia ja se vituttaa, mutta täytyy päästä töihinkin huomenna. Viime viikko menikin makoillessa. Lauantaita odotellessa.

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Oli autotuuri kerrankin kohillaan

Joo tuli vedeltyä KICssä niin että tyytyväinen saa olla. Rata oli tänään hitaampi, kuin 30,6 tasoa. Kolme kaveria pääsi 30,9 joista minä yksi. Alkuerät joissa 60kg ja 90kg sarjalaiset samaan aikaan radalla.

Ensimmäiseen alkueräaika-ajoon #4 joka oli vähän tehoton. Sammuikin sitten kun ruutuihin piti ajaa. Toivat #12 joka jo parempi. Suht´ hänniltä lähdin ja kierrosaika oli muistaakseni kohtalainen.

Tokaan rundiin #16 joka tuntui aika samanlaiselta ja sillä olin 3min aika-ajoerän perusteella 4. (WoPe 3. ja eturivissä 2 60kg sarjalaista) Kisassa Nousimme pian 2. ja 3.nneksi ja koko kisani oli ajon pientä hiomista siinä WoPen perässä ajaen. Loppufinaalipaikka jo varmistui.

Kolmanteen erään taas muistaakseni #16 ja eturivi Slug-minä. Pian kumminkin minusta tultiin ohi työntämällä seinään, ja sitten perään ajamalla takapuskuriin. KKWCSssä ei tehdä näin. Vitutti. Ajorytmiin päästyäni kumminkin kierrosaika taisi olla erän toiseksi nopein Slugin jälkeen, muutama satku eroa.

Sitten neljänteen rundiin #17 jolla paalupaikka. Perässä *Esa (WoPen kaveri), WoPe ja kilinkarvat + muut. Muutama kierros meni etten saanut eroa mutta pian aloin saamaan. Tämä auto varmaan vähän parempi mutta hankala: Joku 3cm klappi kun vasempaan päin lähti kääntämään. Oikealle reagoi heti etupyöriin. Tuntui siis tavallaan että puoltaa vasemmalle. Ei kiva ajaa. No, WoPe ja *Esa nahistelivat keskenään (saivat hekin taaksepäin eroa) niin sain jonkinmoisen kaulan. Lipulle ekana.

Yhteisajoissa 90sarjassa eturivi siis Slug ja sitten meikä. Arpa antoi jälleen hyvän #16n. Slugin #1 ja WoPen 18vai19? kysymysmerkkejä. No, hyviksi nekin osoittautuivat. WoPe ajaa koko helvetin finaalin mun takapuskurissa kiinni ja kisa on kuin toisinto 2009 KKWCS-kisasta jolloin Nasty hiosti koko matkan ja WoPe meni edellä. Nyt Slug saa maaliin mennessä reilun 2 sekunnin kaulan mutta puolustaessani WoPe pysyy takana. Hermo piti. Viimeisessä mutkassa hyökkää mutta saan paremman kiihtyvyyden linjalle. Huh huh. Mulle nopein kierros, päivän ensimmäinen 31 alitus (30,944).
Sitten on perään vielä Sodi-kisa jossa pari muuta jannua pääsee myös samoihin (30,933 ja 30,97 Slug)

Näin, erot aivan pirun pieniä ja mutu että oma ajokin oli hyvää. Siltä näytti kun muitakin kärkikuskeja osui samaan autoon jälkeeni. Samoja aikoja.
Hyvä päivä, valmiina ensi lauantaihin.

PeePee

Team 107
Sijainti
Kiertoradalla
Mun oma 31.2 ei vaikutakaan yhtään niin huonolta ajalta. Tässähän pikkutreenillä ois ihan kärjen vauhdissa.

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Sijainti
Ypäjä
Mun oma 31.2 ei vaikutakaan yhtään niin huonolta ajalta. Tässähän pikkutreenillä ois ihan kärjen vauhdissa.
Kuulostaa pelottavalta. BTW: avovaimo sanoi, että hänellä on kivat pyöräilytrikoot lainata. Kotonakin siis luotetaan meikäläiseen :D

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Onnittelut Cmoneylle ja muille kkwcs-hahmoille hyvistä suorituksista

Kuulostaa pelottavalta. BTW: avovaimo sanoi, että hänellä on kivat pyöräilytrikoot lainata. Kotonakin siis luotetaan meikäläiseen :D
:D Hienoa! Jos muuten Totkella on rahapulaa, niin multa saattais löytyä jotkut vanhat kulahtaneet jarruraidalla. :D Ei vaan ne on kyllä oikeasti lähes uudet ja pestyt. Eivät vaan olleet mulle sopivat.. Väri kirkkaan punainen!

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Kaverit treenaa munakärppänä KIC:ssa siihen malliin, että en tuu paikalle kohta ollenkaan!

Slug

Well-known member
Joo tuli vedeltyä KICssä niin että tyytyväinen saa olla. Rata oli tänään hitaampi, kuin 30,6 tasoa. Kolme kaveria pääsi 30,9 joista minä yksi. Alkuerät joissa 60kg ja 90kg sarjalaiset samaan aikaan radalla.

Ensimmäiseen alkueräaika-ajoon #4 joka oli vähän tehoton. Sammuikin sitten kun ruutuihin piti ajaa. Toivat #12 joka jo parempi. Suht´ hänniltä lähdin ja kierrosaika oli muistaakseni kohtalainen.

Tokaan rundiin #16 joka tuntui aika samanlaiselta ja sillä olin 3min aika-ajoerän perusteella 4. (WoPe 3. ja eturivissä 2 60kg sarjalaista) Kisassa Nousimme pian 2. ja 3.nneksi ja koko kisani oli ajon pientä hiomista siinä WoPen perässä ajaen. Loppufinaalipaikka jo varmistui.

Kolmanteen erään taas muistaakseni #16 ja eturivi Slug-minä. Pian kumminkin minusta tultiin ohi työntämällä seinään, ja sitten perään ajamalla takapuskuriin. KKWCSssä ei tehdä näin. Vitutti. Ajorytmiin päästyäni kumminkin kierrosaika taisi olla erän toiseksi nopein Slugin jälkeen, muutama satku eroa.

Sitten neljänteen rundiin #17 jolla paalupaikka. Perässä *Esa (WoPen kaveri), WoPe ja kilinkarvat + muut. Muutama kierros meni etten saanut eroa mutta pian aloin saamaan. Tämä auto varmaan vähän parempi mutta hankala: Joku 3cm klappi kun vasempaan päin lähti kääntämään. Oikealle reagoi heti etupyöriin. Tuntui siis tavallaan että puoltaa vasemmalle. Ei kiva ajaa. No, WoPe ja *Esa nahistelivat keskenään (saivat hekin taaksepäin eroa) niin sain jonkinmoisen kaulan. Lipulle ekana.

Yhteisajoissa 90sarjassa eturivi siis Slug ja sitten meikä. Arpa antoi jälleen hyvän #16n. Slugin #1 ja WoPen 18vai19? kysymysmerkkejä. No, hyviksi nekin osoittautuivat. WoPe ajaa koko helvetin finaalin mun takapuskurissa kiinni ja kisa on kuin toisinto 2009 KKWCS-kisasta jolloin Nasty hiosti koko matkan ja WoPe meni edellä. Nyt Slug saa maaliin mennessä reilun 2 sekunnin kaulan mutta puolustaessani WoPe pysyy takana. Hermo piti. Viimeisessä mutkassa hyökkää mutta saan paremman kiihtyvyyden linjalle. Huh huh. Mulle nopein kierros, päivän ensimmäinen 31 alitus (30,944).
Sitten on perään vielä Sodi-kisa jossa pari muuta jannua pääsee myös samoihin (30,933 ja 30,97 Slug)

Näin, erot aivan pirun pieniä ja mutu että oma ajokin oli hyvää. Siltä näytti kun muitakin kärkikuskeja osui samaan autoon jälkeeni. Samoja aikoja.
Hyvä päivä, valmiina ensi lauantaihin.
Tuli siten käytyä klubikisailemassa. Edellisestä kerrasta taitaa olla vuosi tai silleen ja kokonaisen sarjan ajamisesta saatta olla jopa pari vuotta:confused: aikaa. Ihan tyytyväinen saa omaan ajoon olla, mutta ainahan on parannettavaa...

Hiukka säikäytti tuo Cmoneyn nopeus radalla. Pieni varoituksen sana teille foorumin kuljettajille, Turun suunnalta saatetaan yllättää... :eek!:

Erothan tuolla nopealla radalla on hyvin pieniä ja autotuurilla on merkitystä kuten kaikilla vuokravehkeillä. Kovat kisat on teille kuitenkin tiedossa :thumbup:

Itselläni olisi tarkoitus tulla katselemaan teidän kisaa. Eli nojailen kaiteeseen ja seurailen kovaa kisavääntöä kahvikuppi kädessä :ahem:

Örfil

Guest
Mutta sisäradalla C$ menee lujaa huonommallakin autolla :ahem:

Slug

Well-known member
Eli siis saat kuvailla koko ajan! :)
Kerkesin jo Nastylle sanomaan että pitäs hommata isompi akku kameraan, muuten ei saa millään koko päivän tapahtumia 'nauhalle' :rolleyes:
Tällä viikolla kauppaan ...