Don Vito
Sekakäyttäjä
Kaluston puolesta Japanin Super GT on parasta mitä koppiautoilla on tarjota. Harmi vain että kuljettajakaarti on enimmäkseen täysin tuntematonta ja seuranta pirun hankalaa jos et ymmärrä jaappanin kieltä...
Kaluston puolesta Japanin Super GT on parasta mitä koppiautoilla on tarjota. Harmi vain että kuljettajakaarti on enimmäkseen täysin tuntematonta ja seuranta pirun hankalaa jos et ymmärrä jaappanin kieltä...
Onhan sielä muutamia tuttuja niin euroopasta kuin japanista esim (Andre Lotterer ja Kazuki Nakajima joka tulee sarjaan). Supergt.net sivun saan japanin kielen lisäksi englanniksi ja japanin autosport on hyvä tiedon lähde sivusto josta paljon tietoa löytyy. (voit sinä ne kääntää Google Translate)Kaluston puolesta Japanin Super GT on parasta mitä koppiautoilla on tarjota. Harmi vain että kuljettajakaarti on enimmäkseen täysin tuntematonta ja seuranta pirun hankalaa jos et ymmärrä jaappanin kieltä...
Oliko tuo nyt ihme että Peugeotin ja Audin temmellyskenttää Le mans lähinnä on, toki yhtään Aston Martinia ja kumppaneita vähättelemättä.Peugeot siis ainoa, joka pystyy panemaan kampoihin dieselillään. :dunno:
-Sääli, että mielestäni maailman hienoin autokilpailu (Monacon F1:n ohella) on mennyt noin yksitoikkoiseksi kokonaiskilpailun voiton osalta. :thumbfh:Oliko tuo nyt ihme että Peugeotin ja Audin temmellyskenttää Le mans lähinnä on, toki yhtään Aston Martinia ja kumppaneita vähättelemättä.
Mitenkä nuo sääntöuudistukset sitten vaikuttavat?-Sääli, että mielestäni maailman hienoin autokilpailu (Monacon F1:n ohella) on mennyt noin yksitoikkoiseksi kokonaiskilpailun voiton osalta. :thumbfh:
-No se nähdään toivottavasti, jos ei vielä ensi kesänä, niin jo muutaman vuoden päästä jokin muukin merkki voittajana.Mitenkä nuo sääntöuudistukset sitten vaikuttavat?
Aww. Se Indyjen Versus -diili ei enää kuulostakaan niin huonolta Motors TV tai muu vastaava eurooppalainen lafka saanee edelleen oikeudet Sebringin ja Petitin esittämiseen livenä, kun nyt ovat myös osana ILMC:tä. Ehkä. Toivottavasti.Atherton called the multi-platform productions “a here-and-now benchmark example of how fans will be able to access their favorite sports programming whenever and however they wish. It combines a core conventional television component, a live digital Web delivery component, an on-demand option and potential other methods of viewing that are being embraced by our ever-growing 18-34 demographic.”
Dubai Autodromen asfalttidyyneillä ajetaan ensi viikonloppuna vuoden ensimmäinen iso GT/vakioautojen kestävyyskilpailu.
Koko lähtölista.1. Reiter Lamborghini (Peter Kox, Marc Hayek, Nico Pronk ja Bernhard Muller )
2. Gulf Team First Lamborghini
3. Gravity Racing Mosler
4. MRS Team PZ Porsche 997 GT3 R
5. Tolimit Arabia Porsche 997 GT3-R
6. Team Need for Speed BMW Z4 GT3