Kauneus on tiesti katsojan silmissä. Itse en tuosta saa kyllä kuinkaan kaunista. Ymmärrän kyllä mitä tuossa ohjaamon ulkonäössä on tavoiteltu, mutta on tuo kaamea!Kaunein kilparadoille päässyt Ferrari vuosisatoihin, vaikkei tuota mallia mihinkään "oikeaan" GT-luokkaan saadakaan puristettua.
Smolenskring osakilpailu saattaa olla näillä näkymin kaudella 2012 myös FIA GT1 kalenterissa huhujen mukaan.
Hieno laite, todella kaunis! Ja mukava äänentoistokin!Nurburgringin 24 tunnin kisaan osallistuva P4/5 Competizion Ferrari päässyt vetämään ensimmäisiä ratakierroksiaan: click
Kuulostaa ja näyttää upealta, joskaan tuolla pikku syheröllä ei tallin puheiden perusteella vielä kolmosvaihdetta isommalle päästy. Tuotantoautot F430 ja 458 kyllä kalpenevat olemattomiksi tämän yksittäiskappaleen rinnalla. Kaunein kilparadoille päässyt Ferrari vuosisatoihin, vaikkei tuota mallia mihinkään "oikeaan" GT-luokkaan saadakaan puristettua.
Lexus tiimit
Tom's: Kazuki Nakajima ja Andre Lotterer.
LeMans: Daisuke Ito ja Kazuya Oshima.
Kraft: Juichi Wakisaka ja Andre Couto.
Cerumo: Yuji Tachikawa ja Kohei Hirate.
Sard: Hiroaki Ishiura. (tiimi kumppaniksi huhuttu Takuto Iguchi ja Yuji Kunimoto)
Nissan tiimit
KONDO: Hironobu Yasuda. (tiimi kumppaniksi huhuttu Björn Wirdlheim, Ronnie Quintarelli ja J.P.de.Oliveira)
NISMO: tiimin huhuttu seuraavia kuskeja Benoit Treluyer, Satoshi Motoyama, Tsugio Matsuda ja Björn Wirdheim.
IMPUL: tiimin huhuttu seuraavia kuskeja Tsugio Matsuda, Ronnie Quintarelli, Satoshi Motoyama ja J.P.de.Oliveira.
MOLA tai Nismo: tiimeihin huhuttu seuraavia kuskeja Benoit Treluyer, Ronnie Quintarelli, Björn Wirdheim, Masataka Yanagida ja Kazuki Hoshino.
Honda tiimit
Dome: Takashi Kogure ja Loic Duval.
Kunimitsu: Takuya Izawa ja Naoki Yamamoto.
Arta: Hideki Mutoh. (tiimi kumppaniksi huhuttu Sakon Kondo ja Takashi Kobayashi)
Nakajima Racing: tiimin huhuttu seuraavia kuskeja Daisuke Nakajima, Ryo Michigami ja Tomoki Nakayama.
Real: Toshihiro Kaneishi, Kodai Tsukagoshi ja Takashi Kobayashi.
Tässä näkyy Salo:Tuo P4/5 Competizione perustuu ilmeisesti Ferrari F430 Scuderiaan, eikä näin ole kovinkaan läheistä sukua James Glickenhausin katuautolle. Alkuperäinen Pininfarinan P4/5 perustuu Enzoon, joka ei hiilikuiturunkoisena ole kelvollinen perusratkaisu VLN:n "prototyyppiluokkaan".
Salo ratissa
6-vaihteinen sekventiaaliloota tuossa on. Ja kuva.S.A (Original) sanoi:Onkos tossa fläpppyloota vai sellanen "ees taas" keppi?
Speediltä 14 tuntia kisasta (+ ennakot), eli hieman viime vuotista vähemmän. Martin Haven ja Mark Cole Eurosportin kopissa, ja tuttuun tapaan kisasta näytetään vain vähän alusta ja lopusta. Muistaakseni Hindhaugh sanoi, ettei kunnon liveselostus Daytonasta tule onnistumaan tänäkään vuonna - Radio Le Mansilta voi kuulla joka tapauksessa ennakot tänä keskiviikkona, ja jälkimainigit viikkoa myöhemmin.TV-Lähetysajat 2011
Speed TV
Lauantai 29.1 15.00-22.00
Sunnuntai 30.1 09.00-16.00
(U.S Eastern)
Eurosport 2
Lauantai 29.1 23.30-01.00
Sunnuntai 30.1 01.15-03.00
Sunnuntai 30.1 21.45-22.45
(Suomen aikaa)
Hmm. Google Mapsin mukaan infieldillä on tuliterä asfaltti (mutta takasuoran shikaaniin ei ole koskettu). Kuvanottovuotta en tiedä, mutta ei tuo nyt niin vanha ole, että lisälenkki olisi ihan rempalleen ehtinyt mennä.Radasta sen verran, että vaikka ovaaliosuus saatiinkin vihdoin päällystettyä uudelleen viime vuonna, on infield-osuus edelleenkin yhtä rempallaan kuin aina ennenkin. Sebring-tasoa.
Jaa-a. Hindhaughin mukaan asian laita oli näin - ja muistaakseni viime vuoden remontti tehtiin nimenomaan Nascaria ajatellen.Hmm. Google Mapsin mukaan infieldillä on tuliterä asfaltti (mutta takasuoran shikaaniin ei ole koskettu). Kuvanottovuotta en tiedä, mutta ei tuo nyt niin vanha ole, että lisälenkki olisi ihan rempalleen ehtinyt mennä.
-Edit- Wikipediasta selvisi, että infield on uudistettu 2004.
NASCAR lienee yleisömääriltään Daytonan merkittävin käyttäjäluokka, joten ehkä sen palautekin aiheuttaa todennäköisimmin toimenpiteitä. Mutta eipä se ole muilta luokilta pois.Jaa-a. Hindhaughin mukaan asian laita oli näin - ja muistaakseni viime vuoden remontti tehtiin nimenomaan Nascaria ajatellen.
Minun muistaakseni se kyllä jäi edelleen vähän pomppuiseksiJoka tapauksessa, juuri tuo ovaalihan pahimassa jamassa olikin. Hyvä että se on nyt kunnossa.
Rallin MM-sarjassa tällä kaudella kymmenessä kisassa ajava Kimi Räikkönen on Maxrally.com -verkkosivuston mukaan saanut kosiskeluja kilpailemisesta kesäkuussa Le Mansin 24 tunnin ajossa. Räikkönen ajaisi kisassa Peugeotin 908-autolla Red Bullin sponsoriväreissä. Mahdollisesti Räikkönen kilpailisi samassa tiimissä rallin seitsenkertaisen maailmanmestari Sebastien Loebin kanssa.
Räikkösellä itsellään olisi hyvin aikaa valmistautua Le Mansiin, sillä kisan kanssa lähekkäin osuvaan Argentiinan ralliin hän ei ole näillä näkymin osallistumassa. Le Mansin voitto on hyvin arvostettu saavutus ja Räikkönen varmasti haluaisi liittyä niiden harvojen kuljettajien listalle, jotka ovat voittaneet sekä Formula ykkösten maailmanmestaruuden että Le Mansin.
Räikkönen ei itse ole toistaiseksi kommentoinut Le Mans-huhuja.
Sarrazin tuohon kolmanneksi, niin "rallimiehet" näyttävät muille ajamisen mallia.Räikkönen ja Loeb tänä vuonna Le mansin 24 tunnin kisaan?
Kimin osalta on kuulemma keskusteluja käyty ja mahdollisesti hänen Peugeot autokuntansa olisi Red Bullin väreissä johon myös Loeb kuuluisi.
Tuonlaista kolmikko olen aijemminkin kaavaillut/haaveillut.Sarrazin tuohon kolmanneksi, niin "rallimiehet" näyttävät muille ajamisen mallia.
Toivottavasti Peugeotin markkinointiosastolla ymmärtävät tuollaisen miehityksen julkisuusarvon.Tuonlaista kolmikko olen aijemminkin kaavaillut/haaveillut.
Peugeot Sport esittelee uuden auton ja Le mans miehistönsä helmikuun kolmas päivä.
Seuraavanlaisesti menee Audin kuljettaja kokoonpanot:
Dindo Capello/Tom Kristensen/Allan McNish
Timo Bernhard/Romain Dumas/Mike Rockenfeller
Marcel Fässler/André Lotterer/Benoît Treluyer