GT ja protot 2011

Silk Cut Jaguar

Well-known member
Liittynyt
18.6.2007
Viestit
3532
No joo, olihan 2000-luvun alussakin samasta konsernista Audin lisäksi Bentley, joten sikälikin Audi voi säilyä Porschen rinnalla.
No yllättäen Audi antoi sitten tilaa yhtenä vuonna ja Bentley-Audi voitti. :rolleyes: En halua sellaista pelleilyä.

Rallipuolellahan VW ajatti 90- ja 2000-luvun taitteessa sekä Seatia että Skodaa.
Vielä parempi esimerkki Citroen & Peugeot rallissa.
 

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Liittynyt
6.10.2009
Viestit
18472

Lauantain Navarran FIA GT1 sarjan kisan kaksois-voittoon ajoi All-Inkl Lamborghini tiimin kuljettajat Markus Winkelhock/Marc Basseng ja Dominik Schwager/Nicky Pastorelli, kolmantena maaliin tulivat Marc VDS Racingin kaksikko Bertrand Baguette/Maxime Martin.

Swiss Racing Tiimi ei ollut mukana edellisessä FIA GT1 viikonlopussa, eivätkä he ole tulleet myöskään Navarraan sillä tiimin autot saivat pahoja vaurioita aiemmin tänä vuonna Silverstonessa ja tilanne on hieman ramaattinen tallipäällikkö Othmar Weltin mukaan.

FIA GT3 sarjan puolella Mikko Eskelisen/Christoffer Nygaardin kisa päättyi ennen kuin se ehti alkaa, sillä Ford GT -kilpurista loppui veto ja myöhemmissä tarkasteluissa syyksi paljastui moottorissa sijaitsevan keinuvivun rikkoontuminen. Toinen suomalaiskuljettaja Petri Lappalainen/Jay Heylen oli kisan 12 lopputuloksissa.

Peugeot-miehistön Bourdais/Davidson kaksikko lähtee LMS Imolan kisaan paalulta ennen Audi autokuntaa Bernhard/Fassler.
Lähtöruudukko huomiseen osakilpailuun:
1. P1 Bourdais/Davidson Peugeot 1m31.736s
2. P1 Bernhard/Fassler Audi 1m32.354s
3. P1 Montagny/Sarrazin Peugeot 1m32.732s
4. P1 Kristensen/McNish Audi 1m32.974s
5. P1 Ragues/Moreau Oak Pescarolo-Judd 1m34.746s
6. P1 Jani/Prost Rebellion Lola-Toyota 1m35.047s
7. P1 Belicchi/Boullion Rebellion Lola-Toyota 1m35.700s
8. P1 Collard/Tinseau/Jousse Pescarolo-Judd 1m35.996s
9. P1 Cortes/Geri/Piccini MIK Zytek 09 1m36.084s
10. P2 Beche/Thiriet/Firth TDS ORECA-Nissan 1m37.208s
11. P2 Kraihamer/de Crem Boutsen ORECA-Nissan 1m37.476s
12. P2 Leventis/Watts/Kane Strakka HPD 1m38.118s
13. P2 Mailleux/Ordonez/Ayari Signatech ORECA-Nissan 1m38.351s
14. P2 Ojjeh/Lombard/Kimber-Smith Greaves Zytek-Nissan 1m38.533s
15. P2 Tucker/Bouchut/Barbosa Level 5 Lola-HPD 1m38.959s
16. P2 Frey/Meichtry/Rostan Race Performance ORECA-Judd 1m38.991s
17. P2 Nicolet/Premat Oak Pescarolo-Judd 1m39.130s
18. P2 Perez-Companc/Russo/Kaffer Pecom Lola-Judd 1m39.198s
19. P2 Rosier/Basso Extreme Limite Norma-Judd 1m39.848s
20. P2 Barlesi/da Rocha/Lafargue Oak Pescarolo-Judd 1m40.146s
21. P2 Gates/Garofall/Phillips RLR MG Lola-Judd 1m40.543s
22. P2 Erdos/Newton/Collins RML HPD 1m40.642s
23. FLM Julian/Zugel/Petersen Genoa FLM 1m42.574s
24. FLM Ducote/Marcelli/Marroc JMB FLM 1m42.755s
25. FLM Schultis/Simon/Schell Pegasus FLM 1m43.285s
26. GTE P Farfus/Muller BMW 1m44.468s
27. FLM Moro/Zhang/Graves Hope FLM 1m44.550s
28. GTE P Werner/Lamy BMW 1m44.683s
29. GTE P Melo/Vilander AF Corse Ferrari 1m44.691s
30. GTE P Ortelli/Makowiecki Luxury Ferrari 1m44.725s
31. GTE P Bell/Walker JMW Ferrari 1m44.730s
32. GTE P Lieb/Lietz Felbermayr Porsche 1m44.895s
33. GTE P Fisichella/Bruni AF Corse Ferrari 1m45.130s
34. GTE P Farnbacher/Simonsen Farnbacher Ferrari 1m45.384s
35. GTE P Pilet/Henzler IMSA Porsche 1m45.467s
36. GTE A Long/Roda Proton Porsche 1m45.650s
37. GTE P Goossens/Holzer Prospeed Porsche 1m45.767s
38. GTE P Beltoise/Jakubowski/Firman Luxury Ferrari 1m45.779s
39. GTE P Dolan/Hancock Jota Aston Martin 1m45.841s
40. GTE A Perazzini/Cioci/Lemeret AF Corse Ferrari 1m45.906s
41. GTE A Krohn/Jonsson/Rugolo Krohn Ferrari 1m46.219s
42. GTE A Armindo/Narac IMSA Porsche 1m46.283s
43. GTE A Bornhauser/Canal/Gardel Larbre Corvette 1m46.614s
44. GTE A Hummel/Christodoulou/Quaife CRS Ferrari 1m46.798s
45. GTE A Ehret/Lynn/Wills CRS Ferrari 1m48.176s
46. GTE A Ried/Felbermayr Felbermayr Porsche 1m48.197s
47. GTE P Rossiter/Mowlem/Hirschi Jetalliance Lotus 1m49.037s
48. GTE P Slingerland/Rich/Lichtner-Hoyer Jetalliance Lotus 1m50.053s
49. FLM Hartshorne/Keating/Keen Neil Garner FLM
 
Viimeksi muokattu:

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Liittynyt
6.10.2009
Viestit
18472

Navarran FIA GT1 viikonloppu oli All-Inkl Lamborghini tiimin hallintaa, tänään käydyssä kilpailussa eilisen tapaan All-Inkl otti kaksois-voiton paitsi että nyt voittaja autokunta oli Dominik Schwager/Nicky Pastorelli, ja perässä Markus Winkelhock/Marc Basseng. Kolmanneksi sijouttuivat Sumo Power Nissan tiimin kaksikko David Brabham/Jamie-Walter Campbell.

FIA GT1 top5 pistetilanne.
1. Markus Winkelhock /Marc Basseng, 93
2. Lucas Luhr/Michael Krumm, 78
3. Christian Hohenadel/Andrea Piccini, 73
4. Dominik Schwager/Nicky Pastorelli, 65
5. Stef Dusseldorp/Clivio Piccione, 60

Juuri hetki sitten päättyneen Imolan LMS kisan kaksoisvoittoon ajoi Peugeotin autokunta, Bourdais/Davidson kaksikon ajaessa paalulta voittoon, toiseksi sijoittui Sarrazin/Montagny. Kolmantena maaliin tuli Audi kaksikko Bernhard/Fassler. GTE-Pro luokan voitto meni AF Corse tiimin Toni Vilander/Jaime Melo kaksikolle.
 

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Liittynyt
6.10.2009
Viestit
18472

ALMS sarja vierailemassa tänä viikonloppuna Lime Rock Parkissa, jossa kisa kestää kaksi tuntia ja 45 minuuttia. Rata on ALMS-sarjan lyhin, mutta yksi nopeimmista.
Entry list
Aika-taulut
Live Timing
Lähtöruudukko kisaan:
1. P1 Dyson/Smith Dyson Lola-Mazda 45.708s
2. P1 Al Masaood/Kane Dyson Lola-Mazda 45.881s
3. P1 Luhr/Graf Muscle Milk Lola-Aston 46.040s
4. PC Lux/Julian Genoa FLM 48.105s
5. PC Jeannette/Gonzalez CORE FLM 48.498s
6. PC Marcelli/Drissi Intersport FLM 48.534s
7. PC Bennett/Montecalvo CORE FLM 49.413s
8. PC Field/Kovacic Intersport FLM 49.466s
9. PC Nicolosi/Boon Performance Tech FLM 49.833s
10. GT Muller/Hand BMW 50.925s
11. GT Auberlen/Werner BMW 51.179s
12. GT Bergmeister/Long Flying Lizard Porsche 51.872s
13. GT Gavin/Magnussen Corvette 51.897s
14. GT Beretta/Milner Corvette 51.954s
15. GT Neiman/Holzer Flying Lizard Porsche 52.005s
16. GT Murry/Lazzaro Robertson Doran Ford 52.109s
17. GT Brown/Cosmo Extreme Speed Ferrari 52.350s
18. GT Henzler/Sellers Falken Porsche 52.388s
19. GT Sharp/van Overbeek Extreme Speed Ferrari 52.956s
20. GT Junqueira/da Matta RSR Jaguar 52.958s
21. GT Miller/Maassen Miller Porsche 53.211s
22. GTC LeSaffre/van Lagen Green Hornet Porsche 54.982s
23. GTC Pappas/Faulkner Black Swan Porsche 55.133s
24. GTC Ham/Thompson JDX Porsche 55.225s
25. GTC von Moltke/Pierce TRG Porsche 55.334s
26. GTC Ende/Pumpelly TRG Porsche 55.587s
27. GTC Sweedler/Leitzinger Alex Job Porsche 55.587s
28. GT Robertson/Robertson Robertson Doran Ford 55.676s
29. GTC Welch/Sofronas Green Hornet Porsche 55.874s
30. GT Jones/Moran RSR Jaguar 56.960s
31. GT Melo/Vilander Risi Ferrari

Toni Vilanderin
kommentit ensimmäisten harkkojen jälkeen:
– Nyt meni treenit sitten huonosti. Olimme ihan hyvässä vauhdissa, mutta kymmenen minuuttia ennen jakson päättymistä osuimme yhteen Bemarin kanssa. Meiltä meni auto aika huonoon kuntoon. Toinen harjoitus ja aika-ajo jäi väliin, Vilander valitti.

– Mekaanikot korjasivat autoa koko yön. Nyt päästään ajamaan warm up, mutta kisaan joudutaan sitten ihan hänniltä.
Seuraavassa FIA GT1 sarjan Paul Ricardin osakilpailussa joka ajetaan ensi viikonloppuna, niin emme saata nähdä siellä mukana Marc VDS ja Belgian Racing tiimejä sillä heillä ei ole mahdollisesti käytössä kaikkia moottoriin liittyä osia.
 
Viimeksi muokattu:

Jarppi

The Trulli Train
Liittynyt
30.4.2010
Viestit
1411
Sijainti
Home

Dyson Racing Team Chris Dyson/Guy Smith ottivat kauden avausvoiton ALMSissa, toisena maaliin tuli Muscle Milk Aston Martin Racing kaksikko Klaus Graft/Lucas Luhr ja Dyson Racing toinen autokunta Humaid Al Masaood/Steven Kane olivat kolmansia. LMPC luokan nopeinpia olivat Genoa Racingin Elton Julian/Eric Lux, ja GT puolen voittoa puolestaan juhli BMW kaksikko Joey Hand/Dirk Muller.

Vilander/Melo kaksikon kisa päättyi keskeytykseen:
– Keskeytettiin, kun auto ei enää käynyt kunnolla. Harmittava homma. Varma palkintopalli meni sivu suun. Vähän vastustaa, Vilander yhteenveti tunnelmat.

– Lähdimme riskeittä liikkeelle. Hyödynsin hankkimaani kokemusta ja vältin olemasta liian aggressiivinen, kuten joskus aiemmin pääsi käymään. Hyvin päästiin ylöspäin ja vältin kaikki kontaktit. Pystyin käyttämään jokaisen ohituspaikan, mutta joka kerta odotin oikeaa hetkeä ja pidin huolta, että ohitettava tiesi minun olevan siinä perässä.

– Varmasti olisimme olleet nopeampia erilaisella riskinottamisella, mutta se olisi voinut johtaa turhiin haavereihin, Vilander puntaroi.

– Ihan kivasti oma osuuteni sujui. Muutama auto meidän luokassamme on suorilla todella nopeita ja niiden kanssa hukattiin paljon aikaa, kun ne kiihdyttivät kuin isommassa luokassa. Odotin rankempaa kisaa ja yritin välttää yliajamista. Mielestäni kolmospaikka kisassa oli jo meidän taskussamme. Ikävä koko tiimille, ettei saatu sitä tulosta mekaanikkojen raatamisen jälkeen.
 
Viimeksi muokattu:

Otto Hokkanen

Well-known member
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
8542
Sijainti
Tampere
Onkos kellään tietoa mitä FIA:n säännöistä poikkeavia virityksiä Kuismasen Fordiin on tehty? Pärnussa Kuismanen kilpailu NEZ Cupissa (= Nordic Super Car) eikä NEZ Championshipissä (= FIA GT3)...

Kumpikin Ruotsin kisa on muuten (odotetusti) poistettu vähin äänin NEZ-kalenterista.
 
Viimeksi muokattu:

Don Vito

Sekakäyttäjä
Liittynyt
2.3.2000
Viestit
4748
Sijainti
Event horizon
Onkos kellään tietoa mitä FIA:n säännöistä poikkeavia virityksiä Kuismasen Fordiin on tehty? Pärnussa Kuismanen kilpailu NEZ Cupissa (= Nordic Super Car) eikä NEZ Championshipissä (= FIA GT3)...

Kumpikin Ruotsin kisa on muuten (odotetusti) poistettu vähin äänin NEZ-kalenterista.
Ihan hihasta ravistettu arvaus on että Severi on repinyt ne FIA:n/SRO:n määräämäät kuristimet ja tasoituspainot huisin videoon tuosta kiesistään. Muistelen vain sitä parran pärinää mitä hän piti kun ajoi vielä GT3:ssa.
 

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Liittynyt
6.10.2009
Viestit
18472

FIA GT1 ja GT3 luokat ovat vierailemassa viikonloppuna Paul Ricardin radalla Le Castelletissä.
Aika-Taulut
Live Timing
Entry List
GT1-TV
Harmi sinänsä että Swiss Racing Team vetäytyi, mutta onneksi Marc VDS Racing/Belgian Racingin neljä Fordia ovat näköjään mukana(?) jos he olisivat vetäytyneet myös niin mukana olisi ollut vain 12 autoa mutta nyt on sentään 16. All-Inkl Lamborghini pomo/kuljettaja Marc Basseng on sanonut että he saattavat käyttää Swiss Racing Teamin autoja FIA GT1 kisoissa tällä kaudella, mahdollisesti toinen vanhoista Swiss:hin autoista olisi All-Inkl väreissä Kiinassa ja kummatkin kauden päättävässä Argentiinan kisassa. Vielä hieman epäselvää on kuitenkin tuleeko Swiss Racingin vanhat autot kahteen viimeiseen kisaan, sillä ei ole vielä tietoa mistä niille saisi rahoituksen.

Jaguar on mahdollisesti tekemässä paluuta LMP1 autolla Le Mansiin, mutta lähiaikoina on ollut muutenkin useiden valmistajien huhuja WEC sarjaan menosta.
 
Viimeksi muokattu:

Jarppi

The Trulli Train
Liittynyt
30.4.2010
Viestit
1411
Sijainti
Home
Jaguar on mahdollisesti tekemässä paluuta LMP1 autolla Le Mansiin, mutta lähiaikoina on ollut muutenkin useiden valmistajien huhuja WEC sarjaan menosta.
Jaguar voisi kuulemma käyttää apunaan Wirth Research yhtiötä kun he suunnittelisivat Coupe-mallisen auton.
 

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Liittynyt
6.10.2009
Viestit
18472

JR Motorsportsin Nissan kaksikko Lucas Luhr/Michael Krumm ajoi tämän päiväisen kisan voittoon ja heidän perässä toiseksi ja kolmanneksi kipusivat Aston Martin Racing tiimin kaksikot Tomas Enge/Alex Muller ja Stefan Mucke/Darren Turner.


Italian GT sarjan Imolan ensimmäisissä kuin toisissakin aika-ajoissa Audi Sport Italian, Audi R8 LMS GT3 miehet hallitsivat ajoja. Ensimmäisen aika-ajoin nopein pari oli Alessandro Cicognani/Dindo Capello ja toisissa aika-ajoissa Marco Bonanomi/Andrea Sonvico.
 

Jarppi

The Trulli Train
Liittynyt
30.4.2010
Viestit
1411
Sijainti
Home

JR Motorsportin Nissan kaksikko Michael Krumm/Lucas Luhr ajoivat eiliseen tapaan voittoon Paul Ricardilla ja heidän perässä toiseksi ja kolmanneksi sijoittuivat Aston Martin kaksikot Stefan Mucke/Darren Turner ja Alex Muller/Tomas Enge.

FIA GT3 ja Brittien GT sarjassa kilpaileva United Autosports saattaa osallistua tämän vuoden ALMS Petit kisaan LMP2 autolla ja mahdollisesti ensi vuodeksi siirtyisivät FIA World Endurance Championshipiin.
 

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Liittynyt
6.10.2009
Viestit
18472

ALMS sarja vierailee viikonloppuna Kanadassa, Mosport International Raceway:llä.
Entry List
Aika-Taulu
Live Timing
Stream

Team Panoz on raahautunut mukaan Mosportiin, kuljettajina Ian James/Edward Sandström. Ensi vuodeksi ALMS sarjaan tulee Lotus Sport USA ajattamana mukaan Evora GTE luokkaan, ja tiimiä tulee johtamaan kaksikko Ian Dawson/John Pritzlaff. Jos vain twitter huhut pitävät paikkaansa, niin kaksi ylimääräistä Audi R18 mallin LMP1 autoa saattaisi jossain vaiheessa kulkeutua Abt Sportsline tiimin ajatettavaksi.

Uutinen oli jo postattu aiemmin ylemmäksi.

Aiemmin ajetun SPA 24h testipäivän video raportissa, haastateltavina ovat Stephane Ratel, Marc Hayek, Michael Bartels, Marc Hennerici ja Jean-Michel Delporte.
 
Viimeksi muokattu:

Jarppi

The Trulli Train
Liittynyt
30.4.2010
Viestit
1411
Sijainti
Home
Eteläafrikkalainen Bailey Edwards Cars on muuten saanut LMP2-luokan LeMansZA-autonsa jotakuinkin valmiiksi ja ensimmäiset kierrokset on jo ajettu.

http://www.racecar-engineering.com/news/african-lmp2-hits-the-track/
http://www.racecar-engineering.com/cars/bailey-lemansza/
Greg Bailey testasi viime viikonloppuna autoa Kyalamin radalla. Facebookista löytää testipätkän video osuuden.

Level 5 Motorsports tiimi vaihtaa kesken kauden runkoa, Lola B11/80:stä HPD ARX-01G:hen. Uusi runko on tiimin käytössä Silverstonessa, Road Atlantassa, Petitissä, Laguna Secassa ja Zhuhaissa.
 

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Liittynyt
6.10.2009
Viestit
18472

Lähtöruudukko Mosportin ALMS kisaan:
1. P1 Luhr/Graf Muscle Milk Lola-Aston 1m08.679s
2. P1 Dyson/Smith Dyson Lola-Mazda 1m09.044s + 0.365s
3. P1 Al Masaood/Kane Dyson Lola-Mazda 1m09.078s + 0.399s
4. PC Marcelli/Ducote Intersport FLM 1m11.331s + 2.652s
5. PC Jeannette/Gonzalez CORE FLM 1m11.946s + 3.267s
6. PC Field/Vera Intersport FLM 1m12.252s + 3.573s
7. PC Bennett/Montecalvo CORE FLM 1m12.827s + 4.148s
8. P1 Burgess/McMurry Autocon Lola-AER 1m12.839s + 4.160s
9. PC Nicolosi/Boon Performance Tech FLM 1m13.049s + 4.370s
10. PC Lux/Zugel Genoa FLM 1m13.085s + 4.406s
11. GT Muller/Hand BMW 1m17.083s + 8.404s
12. GT Auberlen/Werner BMW 1m17.142s + 8.463s
13. GT Bergmeister/Long Flying Lizard Porsche 1m17.312s + 8.633s
14. GT Sharp/van Overbeek Extreme Speed Ferrari 1m17.511s + 8.832s
15. GT Melo/Vilander Risi Ferrari 1m17.543s + 8.864s
16. GT Gavin/Magnussen Corvette 1m17.580s + 8.901s
17. GT Henzler/Sellers Falken Porsche 1m17.964s + 9.285s
18. GT Beretta/Milner Corvette 1m17.997s + 9.318s
19. GT Murry/Lazzaro Robertson Doran Ford 1m18.847s + 10.168s
20. UNC James/Sanstrom Panoz 1m19.243s + 10.564s
21. GT Jones/Moran RSR Jaguar 1m19.302s + 10.623s
22. GT Miller/Maassen Miller Porsche 1m20.377s + 11.698s
23. GT Brown/Cosmo Extreme Speed Ferrari 1m21.051s + 12.372s
24. GT Junqueira/Wilden RSR Jaguar 1m22.653s + 13.974s
25. GT Neiman/Holzer Flying Lizad Porsche 1m22.693s + 14.014s
26. GTC Pappas/Faulkner Black Swan Porsche 1m22.861s + 14.182s
27. GTC Ende/Pumpelly TRG Porsche 1m22.939s + 14.260s
28. GTC Ham/Cumming JDX Porsche 1m23.448s + 14.769s
29. GT Robertson/Robertson Robertson Doran Ford 1m23.530s + 14.851s
30. GTC Sweedler/Wong Alex Job Porsche 1m23.787s + 15.108s
31. GTC von Moltke/Bunting TRG Porsche 1m23.825s + 15.146s
Tämän viikon Autosport lehdessä FIA GT pomo Stephane Ratel kertoi olevansa vahvistanut ensi vuodelle kolme tiimiä mukaan GT1 puolelle ja mahdollisesti neljäs tiimi on myös löydetty joka olisi AF Corse. Ratel on asettanut rajan, että haluaisi tämän kuukauden 27 päivä vähintään tietää yhdeksän varmaa tiimiä ensi vuodelle.

Super GT sarja ajeli Suzukassa kaksipäiväiset rengastesti, jonne ei ilmaantunut kuitenkaan kaikki tiimit. Sarjassa aktiivisesti Lexus Team Petronas TOM'S:in väreissä ajava Kazuki Nakajima, kuskasi testeissä kahden päivän aikana Lexus Team LeMans Eneos, Lexus Team Kraft, Team Zent Cerumo:n autoja ja puolestaan Team Impul parivaljakko Tsugio Matsuda/Joao Paulo Lima de Oliveira olivat Nismo tiimin puikoissa. Päivien 1 ja 2 testitulokset.
 
Viimeksi muokattu:

Jarppi

The Trulli Train
Liittynyt
30.4.2010
Viestit
1411
Sijainti
Home
Le Mans Seriesissä ei nähdä ensi vuonna enää LMP1 autoja, sillä mukana ovat vain LMP2 + FLM; GTE + GTC (Porsche Cup & Ferrari Challenge). Osakilpailuja tulee olemaan viisi tai kuusi, jotka ajetaan aikavälillä Maaliskuu-Lokakuu. LMP autoja tulee mahdollisesti kuitenkin olemaan radalla 20 - 25 kappaletta.

Kölnissä kehitelty Lexus LF-A GT1 auto on valmis tekemään rata debyytin speedweek.de sivuston mukaan, ensi vuonna FIA GT1 luokassa tai mahdollisesti jopa auto ruksataan GTE säännöille.
 

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Liittynyt
6.10.2009
Viestit
18472
Eilen illalla päättyi ALMS sarjan Mosportin kisa jonka voittoon ajoi dominoivalla tavalla Muscle Milk Lola-Aston Martinin kaksikko Lucas Luhr/Klaus Graf. BMW:n voittoputki ALMS-kisoissa kuitenkin katkesi GT luokassa, sillä ykkösenä maaliin ajoivat Corvetten Oliver Gavin ja Jan Magnussen.

Vilanderin kommentit kisan jälkeen:
– Ainahan startissa on jännitteitä, mutta päätin vain yrittää välttää hankaluudet. Alkuperäinen rengastaktiikka ei mennyt nappiin, mutta varikkokäynnin jälkeen toisella vedolla kaikki alkoi näyttää paremmalta, Vilander valaisi.

– Meidän täytyy paiskia kovasti hommia ja tuoda uutta Mid Ohion kisaan, koska parasta balanssia emme vielä ole löytäneet. Tulos on kuitenkin positiivinen ja kannustaa koko tiimiä kovaan työhön, Vilander setvi.
 

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Liittynyt
6.10.2009
Viestit
18472

Aikataulu
Live timing
Entry list
Stream
Belgiassa ajetaan viikonloppuna legendaarinen Spa:n 24-tunnin osakilpailu, jossa kilpaillaan ainoastaan GT- Kalustolla. Tänä vuonna 63 autokuntaa osallistuu Spa:n 24 tunnin osakilpailuun ja suomalaisista mukana ovat Markus Palttala ja Mika Vähämäki.
 

Jellinek

Banned
Liittynyt
27.1.2010
Viestit
6719
Sijainti
Tiimarin tasavalta
Ylös