No niinpä taisi lopulta olla. Jotenkin vaan ei vauhti vakuuttanut mutta kai siellä on sitten jotain tapahtunut. Petrovi seinässä kuinkas muuten.Kubica 5.
No niinpä taisi lopulta olla. Jotenkin vaan ei vauhti vakuuttanut mutta kai siellä on sitten jotain tapahtunut. Petrovi seinässä kuinkas muuten.Kubica 5.
Tuo on kyllä harmillista, Rellun osalta heillä varsinikin RBR:n autoissa nuita moottoriongelmia ollu enempi kun oman tiiminsä kalustossa.Voi perkele miten huonoja myllyjä renuu tekee. Tehottomia pa*koja ja ei edes kestä.. :thumbfh:
Kubica oli kyllä pienoinen pettymys vaikka 5 sija tulikin, enteet itse Robertin mukaan olisivat voineet olla paremmat alkuviikon lopun puheiden perusteella.No niinpä taisi lopulta olla. Jotenkin vaan ei vauhti vakuuttanut mutta kai siellä on sitten jotain tapahtunut. Petrovi seinässä kuinkas muuten.
Taisi mekaaninen pito olla se kynnyskysymys tänä viikonloppuna eikä aerodynamiikka.Kubica oli kyllä pienoinen pettymys vaikka 5 sija tulikin, enteet itse Robertin mukaan olisivat voineet olla paremmat alkuviikon lopun puheiden perusteella.
Ihmeellinen taktiikka, vaihtoi renkaat ja päätyi hitaiden autojen taakse jonoon :nope:Buttonin kehnous oli mysteeri. Pisteille olisi toki ajanut ilman Sutilin sukellusta.
Button on aiemmin ollut vahva sateella ja vaihtelevissa olosuhteissa.
Täytyy sanoa, että VOI VITTU MITÄ PASKAA suollat aina tuon argumenttisi kanssa. Ja se rookie meinasi voittaa maailmanmestaruuden ja voittikin sen seuraavan vuonna. Voittanut väh. 1 kisan per kausi uransa aikana.Näinhän se on. Kuski on mikä on, ei sitä tilastot muuta suuntaan tai toiseen. Ja jos nyt välttämättä tilastoista halutaan puhua, niin Alonso hävisi rookie tallikaverille -> ei ole huippukuski, piste.
Ei tule palomieskypärää vielä noista liekeistä. Ton palon olisi sammuttanut kusemallakin.Vetteli teki muuten Kovikset, heilui sammuttimen kanssa autonsa kimpussa. :alppu:
Eiköhän Hamilton ajanut niin kovaa kun Mäkillä voi ajaa, mun papereissa kisan kovin suoritus. Jo paljon ennen kisan loppua näki kuinka lopussa renkaat oli kun perä lipsu ja sanoihan Ham ääneenkin jo puolivälissä, että nyt on eturenkaat sulina. Tallikaverinsa luisteli samanlaisella autolla Koviksen kanssa jumbosijasta samaan aikaan..Hamilton oli aika iso pettymys, kovia puhu radiossa radan ajettavuudesta, mutta sitte kun tuli aika ajaa kilpaa ni vaisua oli. Noh, epäilen, että suurin vika oli siinä ettei McLada saannu renkaita lämpiämään kummassakaan autossa tarpeeksi.
Voiko enempää samaa mieltä enää olla. Onhan se käsittämätöntä. Alkukaudesta Alonso jeesusteli huonoa onneaan kun Maleasiassa tuli moottoririkko sijalta 9.Tässä ei voi taaskaan olla miettimättä sitä ihmeellisyyttä, että Kimi ei tainnut voittaa yhtään kisaa niin, että edelläolevalta nopeammalta kuskilta yksinkertaisesti hajoaa auto. Sen sijaan Kimi keskeytti useammin johtopaikalta kuin osaan edes laskea.
Toisaalta Alonso on voittanut vaikka kuinka monta kisaa juuri niin, että ajelee varmalla kakkossijalla ja sitten voitto napsahtaa käteen kun toisen tiimin auto leviääkin käsiin. Tässä mielessä Ferrarin kannatti vaihtaa kuskia, koska "tuuria" on nyt ihan helvetisti enemmän kuin Kimin aikoina.
Edit: Lisätään nyt vielä, että Fernando ei liene kertaakaan keskeyttänyt vahvasta johtoasemasta tekniseen vikaan?
O, ÄIÄ POTKU KARJALA, SUOMIPOIKA VIE! :thumbup:Ei tule palomieskypärää vielä noista liekeistä. Ton palon olisi sammuttanut kusemallakin.
http://www.youtube.com/watch?v=FHK_2e7P3JY tämä voisi piristääAlonso: the cock in "cockpit"
En vieläkään pääse yli tästä päivän huonosta alusta.
Alonso käyny yön aikana parc fermellä vaihtamassa sebun koneen päittäin omaan koneeseensa. Selittää miksi Ferrari ei saanu RB:tä kauden pisimmillä suorilla kiinni ja että mylly kesti loppuun.. TIG-hitsauksen 5 tähden mestarina, FIA ei myöskään tajua mitään kun Renaultin logo vaihtui saumattomasti Ferrarin venttiilikoppaan.missä ne verrarin moottoriongelmat on? Failonsolta piti hajota motti, ei vettelilta. saakeli että vituttaa