Örfil
Guest
Puolet tuosta A-10:ympissä. Ai niin, sotilaskoneita ei saanut mainitaOnks missään muussa koneissa kuin näissä, olleet moottorit tolleen kuin Jarlan kuvassa?
Puolet tuosta A-10:ympissä. Ai niin, sotilaskoneita ei saanut mainitaOnks missään muussa koneissa kuin näissä, olleet moottorit tolleen kuin Jarlan kuvassa?
A10 on AUTO!Puolet tuosta A-10:ympissä. Ai niin, sotilaskoneita ei saanut mainita
Ja myös Ross Brawnin suunnittelema F1-Arrows 80-luvulla.A10 on AUTO!
Saa tietenkin mainita, ja pitääkin! Monia foorumisteja varmasti kiinnostaakin sotilaskoneet enämpi. Minähän kerroin vain, että itseäni kiinnostaa enemmän siviili-ilmailu.Puolet tuosta A-10:ympissä. Ai niin, sotilaskoneita ei saanut mainita
Mä ihmettelen mikä olisi Nato-maiden Tanskan, Norjan ja Islannin motivaatio heikentää turvallisuuttaan vaihtamalla huomattavasti heikompaan puolustusliittoon.Jossain vaiheessa tulee eteen Hornettien vaihto. Siinä samassa pitänee miettiä poliittisia vedenjakajia, jos siihen on mahdollisuus.
Pohjoismainen sotilasliitto tulee kuitenkin olemaan utopiaa, vai?
Paljonko pitäisi maailman muuttua että niin kävisi?
Tuskin osasi arvata tuon kamerallisen auton edellä ajanut henkilö matkaan lähtiessään, että auto menee sitten paskaksi kesken reissun kun tulee matkustajakoneen nokkapyörä vauhdilla kylkeen.
Miten?Mä ainakin varaudun aina just tollaseen tilanteeseen.
Sillä on osakaskossa nokkapyörävakuutus.Miten?
Katsoin, että joku on rakentanut täysikokoisen muovisen leikkiauton. Teinkö erheen?A10 on AUTO!
Tulee mieleen Toyota, syytön osapuoli, kun juna törmäsi Jyväskylän Rantaväylällä 1998 keväällä.Tuskin osasi arvata tuon kamerallisen auton edellä ajanut henkilö matkaan lähtiessään, että auto menee sitten paskaksi kesken reissun kun tulee matkustajakoneen nokkapyörä vauhdilla kylkeen.
Sotilaskoneista puheenollen, kävin eilen RAF Museumissa Pohjois-Lontoossa. Siellähän sitä olis riittäny tämmöselle ummikollekin katselemista useammaksi päiväksi. Kolme isoa hallia oli tilaa, mutta koneita oli niin paljon, että turhan tiiviisti ne oli aseteltu, ainakin valokuvaamisen kannalta. Isot pommikoneet oli kyllä vaikuttavan näköisiä tuollaisessa sisätilassa. Sisäänpääsy oli ilmainen. Kannattaa käydä!Monia foorumisteja varmasti kiinnostaakin sotilaskoneet enämpi.
Olikos tuo se sama paikka missä se UK:ssa oleva SR-71 majailee myös?Sotilaskoneista puheenollen, kävin eilen RAF Museumissa Pohjois-Lontoossa. Siellähän sitä olis riittäny tämmöselle ummikollekin katselemista useammaksi päiväksi. Kolme isoa hallia oli tilaa, mutta koneita oli niin paljon, että turhan tiiviisti ne oli aseteltu, ainakin valokuvaamisen kannalta. Isot pommikoneet oli kyllä vaikuttavan näköisiä tuollaisessa sisätilassa. Sisäänpääsy oli ilmainen. Kannattaa käydä!
Muutama kuva
Tuossa kyseinen kone liitelee. Täytyypä seurata koneen kotisivuilta missä moinen tänä vuonna liitelee. Ilmeisesti tämän talven korjauksiinkin uupuu vielä rahaa.On 12 October 2012, it was officially announced by the Vulcan to the sky trust that 2013 would be the last flying season for the Vulcan, 6 years after her first post restoration flight. Reasons cited for the decision to end flight are due to the Vulcan requiring complex wing spar upgrades, and a lack of spare engines going forward after the incident in May 2012, when 2 engines were damaged beyond repair and the last working spares were used to replace them.
Avro Anson 1 on koneen merkki ja tuon foorumin postauksessa #31 näyttäis olevan juttua tuosta yksilöstä.Osaako joku kertoa mistä tuossa kuvassa on kysymys?
https://picasaweb.google.com/108530995904095715449/Lontoo2012#5828123205519971202