Vämpylä
Well-known member
Ja saapa nähdä pysyykö Fordien nokkimisjärjestys samana uusillakin autoilla, vai onko Mikko jäänyt Latvalan kelkasta pysyvästi.
Mulla on pieni kutina että näin on käynyt.
Ja saapa nähdä pysyykö Fordien nokkimisjärjestys samana uusillakin autoilla, vai onko Mikko jäänyt Latvalan kelkasta pysyvästi.
Kuten on ollut pariin kertaan ennenkin, kunnes on alkanut kaatamaan autoja oikein urakalla. Toivottavasti on oppinut jotain. Itse veikkaan, että Mikon hitaus on eniten vaikuttanut tekijä, sillä enää ei tarvitse ajaa kuin hullu voittaakseen tallikaverinsa.Ensi kaudella JM:llä lienee jo vapaat kädet taistella mestaruudesta.
Toltahan se varmaan näyttää anti-Suomi lasien takaa. Mun mielestä Latvalan kehittyminen kuljettajana tämän kauden aikana on ihan selvää.Kuten on ollut pariin kertaan ennenkin, kunnes on alkanut kaatamaan autoja oikein urakalla. Toivottavasti on oppinut jotain. Itse veikkaan, että Mikon hitaus on eniten vaikuttanut tekijä, sillä enää ei tarvitse ajaa kuin hullu voittaakseen tallikaverinsa.
Onhan se jo aikakin seitsemän MM-ajovuoden jälkeen...Mun mielestä Latvalan kehittyminen kuljettajana tämän kauden aikana on ihan selvää.
Kuulemma menee ajamaan kansallista rallisarjaa takaisin kotia Espanjaan, koska rahat ei riitä.Ehkä Pons nähdään nyt uutena tähtenä S-WRC tittelin jälkeen ja nostetaan suoraan Fordin tehdastiimiin suomalaisten rinnalle
Kyllähän Ponsin juna meni jo, mutta saipa edes jonkun tittelin kiikkustuolissa muisteltavaksi. Nopeampien kuskien keskeytellessä. Joka pätee myös Productionin mestariin.... Pons...
Työnnä nyt v*ttu se anti-hössötys anaaliisi ja osta oikeilla vahvuuksilla olevat silmälasit. :yuck:Toltahan se varmaan näyttää anti-Suomi lasien takaa. Mun mielestä Latvalan kehittyminen kuljettajana tämän kauden aikana on ihan selvää.
Tosiaan, mielenkiinnolla odotetaan ensikautta. Mikko pystyi vasta Walesissa ajamaan muutamia kilpailukykyisiä pätkäaikoja Urrian kaadon jälkeen.Ja saapa nähdä pysyykö Fordien nokkimisjärjestys samana uusillakin autoilla, vai onko Mikko jäänyt Latvalan kelkasta pysyvästi.
Muistanko nyt vallan väärin mutta eikös Japanissa Hirvosen vauhti ollut ihan kohdillaan, joten en lähtisi Urrian kaatoa syyttämään vaisusta loppukaudestaTosiaan, mielenkiinnolla odotetaan ensikautta. Mikko pystyi vasta Walesissa ajamaan muutamia kilpailukykyisiä pätkäaikoja Urrian kaadon jälkeen.
Kyllähän Solberg on yksityistiimin kalustollaan loistavasti vastaan taistellut aina välillä.Jos Lancia tai Fiat olis vielä MM-sarjassa ni se olis se Mikon broidi ketä olis ajanu. Tai motivaation puute.
Tosiasia on se että kaiken natsatessa kohalleen J-M on tällä hetkellä ainut kuka vauhdillisesti pystyy Loebin haastamaan, ja nyt kun pää on saatu kuntoon niin aika usein onneks kaikki tuntuis natsaavan.
Solberg ja Ogier ovat olleet paikoitellen lähellä Loebia. Suoritusvarmuus ei ole riittänyt.Jos Lancia tai Fiat olis vielä MM-sarjassa ni se olis se Mikon broidi ketä olis ajanu. Tai motivaation puute.
Tosiasia on se että kaiken natsatessa kohalleen J-M on tällä hetkellä ainut kuka vauhdillisesti pystyy Loebin haastamaan, ja nyt kun pää on saatu kuntoon niin aika usein onneks kaikki tuntuis natsaavan.
Entäs Hirvosen mahdollisuudet ensi kautta katsoen, itse kyllä laitan hänelle ne paremmat mahdollisuudet menestymiseen vaikka en yllättyisi siitä jos J-M olisikin parempi.Tosiasia on se että kaiken natsatessa kohalleen J-M on tällä hetkellä ainut kuka vauhdillisesti pystyy Loebin haastamaan, ja nyt kun pää on saatu kuntoon niin aika usein onneks kaikki tuntuis natsaavan.
Jos Suulperi on ollut liian nopea, niin eiköhän tehdastiimin insinöörit ole vähän etähallinnoineet C4:n ECU:a ettei Lööppi joudu nöyrtymään. Petteri itsekin vihjasi siihen suuntaan kauden aikana useampaankin kertaan, että autosta on väliin kummasti puhti kateissa kun olisi pitänyt haastaa Lööppiä oikein tosissaan.Solberg ja Ogier ovat olleet paikoitellen lähellä Loebia. Suoritusvarmuus ei ole riittänyt.
Itse asiassa Loeb oli aika vaisu viimeisissä sorakisoissa Britannian rallia lukuunottamatta. Ogier taisi olla nopeampi kolmessa edellisessä sorarallissa. Myös Solberg kutakuinkin samalla tasolla, kuten vika ralli osoitti.Solberg ja Ogier ovat olleet paikoitellen lähellä Loebia. Suoritusvarmuus ei ole riittänyt.
Niin, oisko tän sanonut Roviksellekin mm-ralli aikaan suomessa? Onko muita lähteitä?Jos Suulperi on ollut liian nopea, niin eiköhän tehdastiimin insinöörit ole vähän etähallinnoineet C4:n ECU:a ettei Lööppi joudu nöyrtymään. Petteri itsekin vihjasi siihen suuntaan kauden aikana useampaankin kertaan, että autosta on väliin kummasti puhti kateissa kun olisi pitänyt haastaa Lööppiä oikein tosissaan.
Tämähän se... Olet juuri niin hyvä kuin on sinun viimeinen kilpailusi. Kukaan ei uskonut Petteriin Subbe vuosien jälkeen ja viime vuonna kaikki sanoivat Mikon olevan ainoa joka pärjää Loebille. Mutta autoillahan ei ole mitään tekemistä sen asian kanssa???Itse asiassa Loeb oli aika vaisu viimeisissä sorakisoissa Britannian rallia lukuunottamatta. Ogier taisi olla nopeampi kolmessa edellisessä sorarallissa. Myös Solberg kutakuinkin samalla tasolla, kuten vika ralli osoitti.
Ite uskoisin, että Solberg on yhtä hyvä sorakuski kuin Loeb. Kauhea tragedia vain se, että joutui ajamaan roskakalustolla vuodesta toiseen...