Autoihin homologoitavien välitysten määrä on rajattu. Eilen kuulemma olisi voinut ottaa yhden pidemmät välitykset, mutta tänään olisi nykyiset (lyhyemmät) paremmat.Välillä ihmetyttää toi rajoittimella ajaminen, Pösön huiput jää Skodalle. Onko noi välitykset "laissa" määrätty vai voiko niitä auton välittää niin kuin haluaa?!
Kiitos ja kuittaus!Autoihin homologoitavien välitysten määrä on rajattu. Eilen kuulemma olisi voinut ottaa yhden pidemmät välitykset, mutta tänään olisi nykyiset (lyhyemmät) paremmat.
Tarkasti en tiedä, mutta sekä Skodassa että Peugeot'ssa on päivitetyt moottorit sitten viime kauteen verrattuna. Eli ei se Peugeot'kään ole mikään "vanha" S2000:nen, muuta kuin siinä mielessä että kehitysversioita on pidempi liuta.Juho tuuppaa toki hyvin tulemaan, mutta niin sitä pitääkin tulla. Kokemusta kuitenkin alkaa Hännisellä olemaan IRC-autosta ihan mukavasti, ja toki Skodan tehdasauto on varmasti askeleen ellei jopa kaksi muita edellä noin muutenkin.
Kopecky kieltämättä ollut lievä pettymys. Herää kysymys, onko Skodan ja Peugeot'n puntit hieman, tai jopa vähän enemmänkin, tasoittuneet?Tarkasti en tiedä, mutta sekä Skodassa että Peugeot'ssa on päivitetyt moottorit sitten viime kauteen verrattuna. Eli ei se Peugeot'kään ole mikään "vanha" S2000:nen, muuta kuin siinä mielessä että kehitysversioita on pidempi liuta.
Juhon, Petterin ja Fast-Freddyn väliseksi selvittelyksi tämä liukuu. Bouffier noussee siihen podium-porukan taakse, kun vauhti alkaa viimein löytymään. Hieman ihmetyttää kaksi asiaa: missä on Kopeckyn vauhti ja
Jos huippukuski pitää ajotuntumaansa yllä aktiiviuransa jälkeen, jälki on yleensä hyvää. Kankkunen ja Delecour tästä hyviä esimerkkejä. 95% entisestä vauhdista näyttää löytyvän suhteellisen helposti.mistä on peräisin vanha herra Delecourin vauhti? Delecourilla on hieman eri sortin paluu Monteen kuin Auriolilla pari vuotta sitten.
Siellähän tuo on pätkän 10. nopein.Missä Garde? Ei aikaa ek6.....:nope: