Ei minusta kylläkään Vitantonio "The renaissance man" Liuzzi ollut niin yllättävä valinta loppujen lopuksi, eikä myöskään huono tuon tasoiselle tiimille mitä Hispania on. Kummatkin ovat olleet aikoinaan jo Kollesin leivissä niin se on hyvin yleistä että Kolles "nappaa" kaveri kuljettajia joukkueeseensa.Aika oudot kuskivalinnat vähintäänkin, joita kukaan muu ei huolinut. Ehkä ne autot pysyy ehjinä näillä? Tai sitten ei.
Järkivalintahan Liuzzi tuolle tiimille on jos aikoo jotain tuloksia saada, mutta Kollesia tuntemattomana olisin pitänyt luontavampana jotain GP2-rahasäkkikuskia tai sitten lupaavaa tulokasta.Ei minusta kylläkään Vitantonio "The renaissance man" Liuzzi ollut niin yllättävä valinto loppujen lopuksi, eikä myöskään huono tuon tasoiselle tiimille mitä Hispania on. Kummatkin ovat olleet aikoinaan jo Kollesin leivissä niin se on hyvin yleistä että Kolles "nappaa" kaveri kuljettajia joukkueeseensa.
Uskon kun naen.Toiseksi kuljettajaksi on vahvistettu Vitantonio Liuzzi. F111 esitellään Espanjassa perjantaina klo 13:00 paikallista aikaa.
Ja mikä olennaista, Liuzzi lienee kohtalainen testikuski. Kaksi rookieta tulokastallissa viime vuonna oli ikävyyksien ja menestymättömyyden kerjäämistä. Nyt on vähän fiksumpi miehitys. Tosin Narainilla ei ole Brunoa enempää F1-kisakokemusta ja sekin vanhentunutta, mutta muuten kokemusta kyllä enempi (mm. testaajana).Noo Liuzzi on semmonen perusvarma ja omaa sentään tuoretta F1-kokemusta ihan kunnon tiimistäkin. Ja asettaa toisaalta ihan hyvän mittatikun Karthikeyanille. Kun vaan saisivat kohtalaisen auton kasaan, jolla pystyisi ajamaan kilpaa Virgineitä vastaan.
Askel huonompaan on jo lähestulkoon mahdottomuus.
Sukua kurskille ?Viruksen torjunta ohjelma
Niin eihän Liuzzi rahaa tiimin tuonut, hän saattaisi kenties olla se kuka joutuis menettämään kenties paikan kesken kauden, mutta katsotaan mitä tapahtuu kauden edetessä. Liuzzi muuten vaihtoi manageria, Peter Collins vaihtui Enrico Zanariniin.Renessanssimies ja Karttikeijo ohjaimissa ensi kaudella - mikä voisi mennä pieleen? Veikkaan kuitenkin, että Liuzzi siirretään kylmästi syrjään jossain vaiheessa kautta, kun kassa alkaa kumista tyhjyyttään ja tarvitaan joku Teixeira öljyrahoineen vajetta paikkaamaan.
Jos haluaisin saivarrella niin sanoisin ettei se ole kovinkaan uusiHispanialle uusi sponsori. Viruksentorjuntaohjelma Panda Security. http://www.hispaniaf1team.com/en/home/227-panda-security-sponsors-hispania-f1-racing-team-for-2011
Tänään ei ilmeisesti ajetakaan. Halpatuontiosat jumittavat tullissa.Tänään ja huomenna sitten vissiin ajelevat shakedownia.