Jeps. Varsinkaan Brunosta ei ollut yhtään mihinkään, eikä ole jatkossakaan kuin vale-Lotuksen maskotiksi. Tosin tuo auto nyt jatkossakaan tuskin ihan ennätysvauhtiin yltää kun se käytännössä sama kuin viime kaudellakin, mutta Liuzin uskoisin sillä satunnaisesti tuurin avustamana jonkinlaisiin "yllätyksiin" (jopa ohituksiin) yltävän.Ihan kivannäköinen auto, väritys luo harhan kapeasta keulasta.
Ja kyllähän tällä 107%:in sisään päästään, kun se viime vuoden kyhäelmälläkin olisi onnistunut. Nyt talli on kuitenkin jo vuoden kokeneempi ja kuljettajakaksikkokin luultavasti parempi kuin viime vuonna, Liuzzi ainakin.
Eikös väritys esitelty siinä tietokonekuvassa (pari sivua takaperin), joka kyllä oli F111 (ihan lukeekin kuvassa)?Äkkiseltään en autossa huomaa värityksen esittelyssä käytettyyn F110:iin verrattuna muuta uutta kuin peilit ja niiden alla olevat ilmanohjaimet sekä eri tavalla leikatun moottorikatteen evän.
Juu olihan se, vaikkakin tuo auton oleminen eri mallia kuin viime vuonna on mielestäni hiukan kyseenalaista. Sama runko kuin viime kaudella, mutta höystettynä uudella nokalla ja siivekkeillä. Williamssin viime kauden vaihdeloota ja jousitus lienee suurimmat muutokset?Eikös väritys esitelty siinä tietokonekuvassa (pari sivua takaperin), joka kyllä oli F111 (ihan lukeekin kuvassa)?
Joko meillä on kolehti pystyssä, jos ostetaan tuosta "this could be you"-spotti ja laitetaan tekstiksi 107-toikki?Hassuttelutekstitkin mukana.
107? - f1-forum.fiJoko meillä on kolehti pystyssä, jos ostetaan tuosta "this could be you"-spotti ja laitetaan tekstiksi 107-toikki?
Huoh :thumbfh:Jousituksesta puheenollen HRT ei aja huomenna johtuen jousien jumittamisesta edelleen lentokentällä.
The message you have entered is too short. Please lengthen your message to at least 1 characters.Huoh :thumbfh:
Ei kyllä näytä kovin vakuuttavalta. Mutta eipä näyttänyt viime vuonnakaan ja silti porskuttelivat kauden läpi ihan kunnialla.
Hyvinhän se oikeasti meni. Eivät jääneet viimeiseksi, Virgin jäi. Dallaran hylkäämä häkkyrä oli alkujaan suht luotettava eikä vauhdissakaan lopulta merkittävästi kahdesta uudesta tallista jääty.The message you have entered is too short. Please lengthen your message to at least 1 characters.
Yhteistyödiilejä julkistettiin, mutta eipä näy Panda Securityn plakaatteja missään.
Liekö kallista teippailla?
Niinhän se oli puhe viimekin kauden lopussa vielä, että tulevat olemaan paras talli uusista tiimeistä 2010... mutta kuinkas kävikään.Huhujen mukaan Hispania-tallin toiminta olisi vaakalaudalla, mutta tallin omistaja Jose Ramon Carabante kiistää asian ja sanoo että ovat mukana Melbournessa. Vaikka autoilla Melbournessa ei päästäisikään maaliin, niin pääomistaja Carabante:jan mukaan pyrkivät lyömään kaksi muuta viime kaudella aloittanutta tallia kauden edetessä eteenpäin.
Laskut maksamatta?Mikähän idea siinä oli, että kummassakin autossa käytettiin vielä aika-ajoissakin Dallaran siipeä? Oma kötöstys ei läpäissyt katsastusta?
Eikös ne 'dallaran siivet' ole sen tallin omia myös? Jos uudet oli huonommat :frank:Mikähän idea siinä oli, että kummassakin autossa käytettiin vielä aika-ajoissakin Dallaran siipeä? Oma kötöstys ei läpäissyt katsastusta?