Nyt tulee Team Lotukselle tehdastallin vaatimukset menestymisenkin suhteen.TL on sitten oikein virallisesti autonvalmistaja. :thumbup:
Nyt tulee Team Lotukselle tehdastallin vaatimukset menestymisenkin suhteen.TL on sitten oikein virallisesti autonvalmistaja. :thumbup:
tai vaikkapa CarterKas kun ei Caterpillar.
Kohta alkaa, että nimi ryövätty... Tosiasassa epäilen, että seuraava itku kohdistuu siihen, kun auto on ollut Chäpermanin suunnittelua, jonka hän myi Caterhamille. Että sitäkään ei saa käyttää muut kun tämä "legenda" on sen suunnitelluttai vaikkapa Carter
Caterham on sinänsä lähempänä aitoa oikeaa colin chapmanin lotusta koska rakentavat seiskaaNyt pitäisi Jellinek hurrata. Sinähän olet aina peräänkuuluttanut tässä kiistassa englantilainen autonvalmistajan puolta. Kas nyt Fernandes on englantilaisen autotehtaan omistaja
Hienoa, että Team Lotuksesta on tulossa ensimmäistä kertaa sen historiassa myös autotehtaan omistaja. Saa nähdä, vaikuttaako tämä mitenkään Caterhamin markkinointiin
Mä taas veikkaan että porua tulee siitä että vain GL:n pitäisi saada tehdä seiskaa ja omistaa sen oikeudetEttä sitäkään ei saa käyttää muut kun tämä "legenda" on sen suunnitellut
Eikös se omista siihen? Kun kerran omistat ja myyt, saat sen takaisin milloin vain (eikä tarvitse edes maksaa kenellekään mitään ). Tämä on siis eräiden logiikka, kun tehdään tavaramerkki-kauppaa!Mä taas veikkaan että porua tulee siitä että vain GL:n pitäisi saada tehdä seiskaa ja omistaa sen oikeudet
Näinpä. Tuntuu, että Fernandes on tosissaan F1:sten kanssa eikä pelkästään parin vuoden aikajänteellä.VilleH sanoi:kyllä !! Mutta onneksi meidän oikeissa olleiden on helppo hymyillä tällä hetkellä aurinko paistaa ja elämä hymyilee !! enää kaksi pisteetöntä kisaa välissä ja sit päästään korkkaan ne mm-pojotkii ! tämä on varmaa tietoa !
:ahem: :thumbup:kyllä !! Mutta onneksi meidän oikeissa olleiden on helppo hymyillä tällä hetkellä :thumbup::thumbup: aurinko paistaa ja elämä hymyilee !! enää kaksi pisteetöntä kisaa välissä ja sit päästään korkkaan ne mm-pojotkii ! tämä on varmaa tietoa !
En lähde pisteistä vannomaan, mitään ennen kun oikeasti näen että Team Lotus on maaliin tullut 10 kärjessä.aurinko paistaa ja elämä hymyilee !! enää kaksi pisteetöntä kisaa välissä ja sit päästään korkkaan ne mm-pojotkii ! tämä on varmaa tietoa !
Paha sanoa, mutta on Kovalainen ajellut parempia sijoja ja ollut muutenkin koko ajan se Lotuksen ykkönen vaikka Gascoynen hyvä ystävä Trulli onkin. Kovalainen vissiin muutenkin Lotuksen mannekiini ja vaikka vielä viime vuonna ennen kuin yhtään kisaa oltiin edes ajettu monet povasivat Trullille etua lähinnä siksi kun tiimissä oli hänelle monia Toyota aikaisia työntekijöitä/ystäviä mukana.http://www.caterham.co.uk/documents/caterham-team-lotus-press-pack.pdf
Olenko sinilasit päässä vai tuntuuko minusta, että Kovalaista käytetään Lotuksella runsaammin mainonnassa kuin muita kuljettajia Trulli mukaan luettuna? Kun katsoo tuotakin julkaisua, Kovalainen on kannessa sekä monessa muussakin tärkeässä kohdassa sekä paljon enemmän kuvia kuin Jarnosta. En tiedä mikä on syynä, mutta sama pätee muuhunkin Lotuksen mediaan.
On sen verran kallis firma ettei olis tonyn saati juuri kenenkään muunkaan rahat riittää F1:sessä sen ostamiseen...Kas kun ei Caterpillar.
Jos Sauberin pääsponsorin omistaja on rikkain/rikkaimpia ihmisiä maailmassa, niin vähän epäilen ....On sen verran kallis firma ettei olis tonyn saati juuri kenenkään muunkaan rahat riittää F1:sessä sen ostamiseen...
Halusin vain korostaa innostuneisuuttani tähän diiliin. Caterham... joo-o. no mikäpä ettei, onpahan ainakin tehdastalli ja alkuperäinen sellanen, jos Lotushomma kariutuu. Ja ellei kariudu, niin mikäpä ettei Team Lotus voisi kilpailla Caterhamin valmistamilla kilpa-autoilla :thumbfh:On sen verran kallis firma ettei olis tonyn saati juuri kenenkään muunkaan rahat riittää F1:sessä sen ostamiseen...
Häh? Mitä sää höpiset?Ja ellei kariudu, niin mikäpä ettei Team Lotus voisi kilpailla Caterhamin valmistamilla kilpa-autoilla :thumbfh:
Tarkoitan että tallin F1-kilpureiden rakennusosasto nimettäisiin Caterhamin mukaan. Talli kilpailisi edelleen Team Lotus nimellä mutta Caterham autoilla :thumbfh:Häh? Mitä sää höpiset?
Heikki hymyilee (ja twiittaa) enemmän kuin Jarno. Eli sopii paremmin Team Lotuksen positiiviseen ja asiakasystävälliseen imagoon.Olenko sinilasit päässä vai tuntuuko minusta, että Kovalaista käytetään Lotuksella runsaammin mainonnassa kuin muita kuljettajia Trulli mukaan luettuna? Kun katsoo tuotakin julkaisua, Kovalainen on kannessa sekä monessa muussakin tärkeässä kohdassa sekä paljon enemmän kuvia kuin Jarnosta. En tiedä mikä on syynä, mutta sama pätee muuhunkin Lotuksen mediaan.