Paha vetää vielä yhtään mitään johtopäätöksiä, mutta vähän näyttäs Citroen olevan niskanpäällä kalustollisesti. Ruotsi on yleensä sopinut paremmin Fordille, mutta nyt näyttää osat kääntyneet. Ensimmäisessä sorakisassa tietty varsinainen autojen ero tulee esiin, mutta uusi DS3 näyttää vahvalta.
Tv-kuvastakin näkee, että auto istuu tiehen paremmin kuin vikuroivampi Fiesta. Onko asia kiinni pelkästään alustan laadusta vai kenties auton mitoista? Hieman näyttäisi Citroenissa olevan leveämpi raideväli kuin Fiestassa, ja muutenkin auto näyttää tasapainoisemmalta kuin Ford. Ehkä tilanne paranee Fiestan kannalta, kun tulee lisää pitoa, mutta, kun katsoo historiaa, on Citikka pyyhkinyt Fordilla lattiaa pidon lisääntyessä.
Yleisesti rallin kannalta sääntömuutos on ollut todella paikallaan! Meno on selkeästi näyttävämmän näköistä ja kalustoero yksityis- ja tehdastallien välillä on vielä ainakin olematon.