Ouninpohja
Well-known member
- Liittynyt
- 14.11.2003
- Viestit
- 111
Mitenköhän Petter olisi toiminut viimeisellä pätkällä, jos hän olisi ollut kilpailun johdossa ennen sitä?
Ei kai Suomessa muutenkaan suljetulla alueella ajamiseen korttia vaadita (vrt. peltoautoilu tai alaikäiset pikkuformuloissa), yleisessä liikenteessä vain.Itse asiassa Loebilta OTETTIIN kortti pois, mutta tällöin asioita ja lakeja sovellettiin niin, että ajokiellon katsottiin koskevan vain siirtymiä, EK-ajamisen olevan asia erikseen. Eihän nämä kuskit kortilla aja, vaan jollain FIA:n lapulla. Kait. En tunne tätä asiaa senkään vertaa.
Tuli mieleen että kun Hamilton, oliko 2009 Australia, siviiliajossa söhelsi jotakin ja sai muistaakseni sakkoja (anivei, sivuseikka), niin FIA linjasi että kuskeilla pitää olla voimassaoleva siviiliajokortti, koska ovat ns. esikuvia kaikille maailman kuskeille. Mutta koskeeko tämä vain F1-kuskeja vai muitakin en muista. Josko joku osaisi kertoa tarkemmin.Eihän nämä kuskit kortilla aja, vaan jollain FIA:n lapulla. Kait. En tunne tätä asiaa senkään vertaa.
Tässä vielä pidempää videota Loebin ongelmista maalipäässä:Petter.. siis Patterson antoi Loebille maali-AT:n jälkeen vauhtia jotta Loeb saisi auton käyntiin ja pois sieltä maalipäästä, noinkohan se sekään meni sitten ihan pykälien mukaan? Pätkillä esim. Safarissa on tiimikavereille annettu työntöapua mutta mitenkäs sitten pätkien ulkopuolella, katsojat ei ainakaan saa työntää autoa erikoiskokeiden ulkopuolella, ainoastaan kuskipari itse.
Liekö siellä muuta incar-kameraa ollut kuin lähetyksessä näytetty kuskia kuvannut? Ehkä joka autoa varten oli varattu vain yksi?Oisko tästä Petterin viimisestä ek:sta incar kuvaa?
Mutta kai tähän löytyy Pariisista joku viva la France force majeure -pykälä jonka mukaan tää on ihan ok.
Ainakin aiemmin päivällä sattuneesta ulosajosta oli saatu kuvaa, jossa kamera sojotti tien suuntaan.Liekö siellä muuta incar-kameraa ollut kuin lähetyksessä näytetty kuskia kuvannut? Ehkä joka autoa varten oli varattu vain yksi?
Joo ei lasketa, siitä tuleekin mielenkiintoo miten riskillä kuskit ajeleeWRC.comin pistetaulukoiden mukaan noita Power stagen pisteitä ei ilmeisesti lasketa valmistajien pisteisiin ollenkaan?
Jepa, nerokas veto. Se olis pisteiden viemisen sijaan varmaan lisäpisteiden antaminen tuosta työstä, tuohan se varsinainen power stage on kun kahteen pekkaan autoa raahaavat.Loeb ja Elena näkivät kovasti vaivaa, että saivat auton työnnettyä kohtaan jossa se varmasti blokkasi takanatulijoilta väylän. Videon alussahan Citroen lepäsi paikassa, jossa ohi olisi mahtunut.
http://www.youtube.com/watch?v=n6-UUkdQ3UA, vai mitä tarkoitit?Oisko tästä Petterin viimisestä ek:sta incar kuvaa?