Niiiiiin oletan että lisäpainot saavat kyllä kannatusta. Minultakin
Ja kun tällainen tasoitusmahdollisuus on niin käytettäneen kyllä. Hallituksen kesken pitää vielä setviä tämä. Hallituksen papat ovat juuri nyt palloilemassa, palataan.
Kisaraporttiani:
Mulle osui harkka- ja aika-ajoautoksi #2. En tiennyt auton tasoa, vain tämän etukäteen:
Sitten kokeilin hyväksi osoittautunutta #2sta mutta sillä 30,00. Perkele(en) seliseliä mutta siinä oli suoraan kaasujalan kantapään alla teräväreunainen reikä pohjassa (popniitin vaimikäsiinäon kohdalla), ja ajokengän musta pohjakumi kantapään takana nappasi siihen vähän väliä kiinni ja on nyt muutaman sentin matkalta repsottaen irti kengästä.
Noh, harkan kuitenkin kokeilin ajokengilläni mutta samanlaiseksi polven taaksepäinnykimiseksi se meni kuin helmikuussakin kun nappaili kiinni. Tulos 32,4 ja toiseksi hitain ryhmässä, vain DW (kruisaili vasta) takana. Myös Domppa ja Antti hukassa tällä autolla.
Toiveena että tuollaisiin tavallisiin käppäilykenkiin vaihtamalla ajo paranee. Vtut. Aika-ajossa 3 kymmenystä hitaammin ja kaikista muista noin sekunnin-puolitoista hitaampi ajoryhmässä. Kantapää ei nappaillut näillä kengillä kiinni mutta äimistys oli... äimistystä oudosta tuloksesta. Ehkei noilla kengillä saanut sen vertaa tuntumaa autoon, tai sitten yhtäkkiä unohdin miten ajetaan vrt harkkaan. Domppa pääsi tosi lähelle, 0,2sek päähän.
D- ja C-finaaleiden jälkeen #2 otettiin pois kisa-autojen joukosta kun se oli aina kaukana kärjestä (tosin PeePeelle jäi vain se A:han ja kärkikuskien kierroksellaväistelyksi se meni). B-finaaliin sain 4-ruutuun #6n (joten ajokengät jalkaan kun tässä ehjä pohja). Kisa oli jännää, Andy paalulla mutta tippui pian PeePeen taakse. Tämä sai muutaman sekunnin kaulaa ennenkuin Sue_me nousi takaa-ajoon. Taas muutama sekka kun minä nousin Sue_men takaa-ajoon. PeePee-Sue_me-minä mentiin aika tasatahtia muutaman sekunnin välein eikä erot enää kuroutuneet kiinni. Heille tuhannesosalleen sama nopein kierros, ja mulle muutama sadasosa hitaampi. Tiukkaa.
Että semmoinen ajo, B-finaali kutsui mielestäni kyllä autoista hitaimmalla. Liukkaimmalla ennenkaikkea.