KKWCS 2011, 1. kilpailu Myllypuro

DW

2009-2016
Saakelin Jagques:mad: Siellä se ny paukuttaa Dompparin kanssa tietty pallojaan yhteen, pitää tulosliuskoja lasin alustana ja lupailee laittavansa tulokset mahdollisimman pian.

Hmph ->

Quasimodo

Well-known member
Sijainti
Helsinki
Hienot karkelot saatiin taas aikaiseksi! Raporttia luvassa myöhemmin. Yllättäjiä oli varsinkin Sue_me ja Captain Howdy, joiden hienot suoritukset tuli aivan puskista! :ahem:

Sue_me

Well-known member
Jakkues perkele :D

Omaa kisaani kuvaa parhaiten tällainen:

Myös tuloslistojen vilkaisun jälkeinen ilme oli kypärän sisällä tuota luokkaa.

Makkonen

Guest
Luulin tulleeni katsomaan Myllypuroon, mutta olikin kyseessä Turengin kartingkisa.

Williams-

Senior member
Sijainti
Hyvinkää
Lyhyt tiivistys tuloksia odotellessa: heikko suoritus, joka oli parin tekijän summa. Loppusijoitus kun oli kaikkea muuta kuin odotettu tulos. Harjoituksissa näytti vielä hyvältä.

Seuraavaan kisaan liittyen mulla olisi yksi kysymys hallitukselle. Oli mielessä tiedustella asiaa jo Myllypurossa Cmoneylta, mutta ajattelin jättää kuitenkin asian myöhemmäksi. (pettymykset käsitelty nopeasti kun jo seuraavan kisan asiat mielessä. :D)

Eli siis: jos olen käsittänyt oikein, Jyväskylässä on mahdollisuus käyttää lisäpainoja ja ilmeisesti meidän sarjan kisa ajetaan lisäpainoilla? Mikä on hallituksen linja naiskuskien suhteen? Lähinnä kiinnostaa omasta puolesta: KIC:ssä rajahan oli 75kg, pysyykö se samana myös Jkl:ssä vai mikä on päätös..
Ja anteeksi että kyselen tällaista kuukausi ennen ajankohtaa, mutta se kiinnostaa mua. :)

Sue_me

Well-known member
Eli siis: jos olen käsittänyt oikein, Jyväskylässä on mahdollisuus käyttää lisäpainoja ja ilmeisesti meidän sarjan kisa ajetaan lisäpainoilla?
Cmoney ainakin viimeksi puhui lisäpainojen käytöstä jkl:n kohdalla joten kyllä kait ne käytössä on. Maksimipainoista ei ole varmaa tietoa, mutta luultavasti samat 90kg kuin KIC:issä.

Naiskuskien suhteen en tiedä poikkeuskäytännöistä.

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Niiiiiin oletan että lisäpainot saavat kyllä kannatusta. Minultakin :rolleyes:
Ja kun tällainen tasoitusmahdollisuus on niin käytettäneen kyllä. Hallituksen kesken pitää vielä setviä tämä. Hallituksen papat ovat juuri nyt palloilemassa, palataan.

Kisaraporttiani:
Mulle osui harkka- ja aika-ajoautoksi #2. En tiennyt auton tasoa, vain tämän etukäteen:
Sitten kokeilin hyväksi osoittautunutta #2sta mutta sillä 30,00. Perkele(en) seliseliä mutta siinä oli suoraan kaasujalan kantapään alla teräväreunainen reikä pohjassa (popniitin vaimikäsiinäon kohdalla), ja ajokengän musta pohjakumi kantapään takana nappasi siihen vähän väliä kiinni ja on nyt muutaman sentin matkalta repsottaen irti kengästä.
Noh, harkan kuitenkin kokeilin ajokengilläni mutta samanlaiseksi polven taaksepäinnykimiseksi se meni kuin helmikuussakin kun nappaili kiinni. Tulos 32,4 ja toiseksi hitain ryhmässä, vain DW (kruisaili vasta) takana. Myös Domppa ja Antti hukassa tällä autolla.
Toiveena että tuollaisiin tavallisiin käppäilykenkiin vaihtamalla ajo paranee. Vtut. Aika-ajossa 3 kymmenystä hitaammin ja kaikista muista noin sekunnin-puolitoista hitaampi ajoryhmässä. Kantapää ei nappaillut näillä kengillä kiinni mutta äimistys oli... äimistystä oudosta tuloksesta. Ehkei noilla kengillä saanut sen vertaa tuntumaa autoon, tai sitten yhtäkkiä unohdin miten ajetaan vrt harkkaan. Domppa pääsi tosi lähelle, 0,2sek päähän.

D- ja C-finaaleiden jälkeen #2 otettiin pois kisa-autojen joukosta kun se oli aina kaukana kärjestä (tosin PeePeelle jäi vain se A:han ja kärkikuskien kierroksellaväistelyksi se meni). B-finaaliin sain 4-ruutuun #6n (joten ajokengät jalkaan kun tässä ehjä pohja). Kisa oli jännää, Andy paalulla mutta tippui pian PeePeen taakse. Tämä sai muutaman sekunnin kaulaa ennenkuin Sue_me nousi takaa-ajoon. Taas muutama sekka kun minä nousin Sue_men takaa-ajoon. PeePee-Sue_me-minä mentiin aika tasatahtia muutaman sekunnin välein eikä erot enää kuroutuneet kiinni. Heille tuhannesosalleen sama nopein kierros, ja mulle muutama sadasosa hitaampi. Tiukkaa.

Että semmoinen ajo, B-finaali kutsui mielestäni kyllä autoista hitaimmalla. Liukkaimmalla ennenkaikkea.

Viimeksi muokattu:

Sue_me

Well-known member
Kisa oli jännää, Andy paalulla mutta tippui pian PeePeen taakse. Tämä sai muutaman sekunnin kaulaa ennenkuin Sue_me nousi takaa-ajoon. Taas muutama sekka kun minä nousin Sue_men takaa-ajoon. PeePee-Sue_me-minä mentiin aika tasatahtia muutaman sekunnin välein eikä erot enää kuroutuneet kiinni. Heille tuhannesosalleen sama nopein kierros, ja mulle muutama sadasosa hitaampi. Tiukkaa.
Ohititko Andyn jossain vaiheessa? Jäi huomaamatta itseltäni kyllä.

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Ohititko Andyn jossain vaiheessa? Jäi huomaamatta itseltäni kyllä.
Juu samassa paikassa kuin sinäkin, muutama kiekka myöhemmin. Siihen asti Bemari painostikin tökkäilyillä mutkiintuloissa. #6 tuntui hiukan puskevalta niillä hetkillä mutta kiihdyttämään pääsi paljon paremmin kuin #2lla.