Kehtaan olla vähän eri mieltä. Ei F1 ole koskaan ollut mitään kolme rinnan mutkaan -tyyppistä kolistelua, eikä sen minusta pitäisi sitä ollakaan. Uusi siipi jäi vähän pimentoon, joskaan ratakaan ei ollut kovin erikoinen toimivuuden kannalta. Mitä Pirelleihin tulee, niin itse olen innoissani - juuri näinhän sen pitää ollakin, että oikea kuski ja auto saattaa kyetä yhteen stoppiin samalla kun toiset joutuvat tekemään jopa kolmea. Oma pelkoni oli nimenomaan se, että kaikki tekevät taas saman määrän stoppeja, nyt vain enemmän.Tuntuuhan se vähän hupaisalta seurata näitä karkeloita heti sen jälkeen, kun oli tuijotellut aussien veekaseja samalla radalla - usein kolme autoa vierekkäin samaan mutkaan mennen. Ykkösissä? Takasiipi täysin hyödytön, KERS juuri niin naurettava budjetinmurskaaja kuin kaksi vuotta sittenkin, ja myös Pirelleillä voi päästä maaliin yhdellä stopilla... zzz.
Samaa mieltä. Uusi siipi tulee varmaan paremmin esiin myöhemmissä kisoissa. Australian ensimmäinen mutka ei ole välttämättä radan paras paikka ohittaa. Hienoa miten Pirellit toimivat. Hieman hämärän peittoon tosi jäi kovan ja pehmeän renkaan välinen suorituskykyero. Eivät osanneet selostajat tästä mainita juuri mitään. Muutenkin jaksoivat pauhata siitä kuinka renkaita ei erota toisistaan. Kuinka hemmetin vaikeata se muka on? Keltainen näkyi tosi hyvin. Jos ei näy keltaista niin voi olettaa että on harmaata. Lisäksi selostajat olivat ihan pihalla siiven käytöstä. Seurasivat vain grafikkaa, jossa siiven käyttö ei ilmeisesti aina näkynyt, mutta sen sijaan kuvassa näky selkeästi kuinka siipi aukesi ja sulkeutui.Kehtaan olla vähän eri mieltä. Ei F1 ole koskaan ollut mitään kolme rinnan mutkaan -tyyppistä kolistelua, eikä sen minusta pitäisi sitä ollakaan. Uusi siipi jäi vähän pimentoon, joskaan ratakaan ei ollut kovin erikoinen toimivuuden kannalta. Mitä Pirelleihin tulee, niin itse olen innoissani - juuri näinhän sen pitää ollakin, että oikea kuski ja auto saattaa kyetä yhteen stoppiin samalla kun toiset joutuvat tekemään jopa kolmea. Oma pelkoni oli nimenomaan se, että kaikki tekevät taas saman määrän stoppeja, nyt vain enemmän.
Onhan se vaikeaa kun Eki ensin valehtelee puolitoista päivää renkaiden merkinnöistä.Kuinka hemmetin vaikeata se muka on? Keltainen näkyi tosi hyvin. Jos ei näy keltaista niin voi olettaa että on harmaata
En usko, koska tilanne oli vaan niin nopea. Tuntuu epätodennäköiseltä, että talli olisi tämmöistä etukäteen suunnitellut. Itse ajattelen niin, että Massa vaan sai huonot vauhdit kiihdytykseen, koska tuli mutkaan niin poikkeuksellisella linjalla ja jo valmiiksi lähellä ollut Alonso pääsi vaan kuittaamaan.Mietin vaan semmoista salaliittoteoriaa foliohattu päässä, että tilanteessa, jossa Button oikaisi ja Ferrari järjesteli tilannetta, niin ajattelivatkohan, että Buttonin pitäisi kuitenkin oikaisunsa takia jättäytyä Massan taakse, niin ei tartteisi Alonson taistella enää ohi..
No ehkä liian nopea tilanne, tai tiedä häntä.
Itsekkin huomasin tämän.. Mutta ilmeisesti ihan sallittua, eikä hylkäys todellakaan tullut siitä?Perezillä oli tuo takasiipi auki joskus kun ajoi "yksin" pääsuoraa mutta edelläajava meni juuri siinä vaiheessa varikolle. Taisi olla Massan viimeinen stoppi. Button meni ohi radalla ja Perezkin oli ihan iskuetäisyydellä.
Yesh, juuri näin. Ohittamisen pitää olla haastavaa, ei mitään tusinakamaa. Ja todellakin renkaiden suhteen nyt nähtiin selvästi eroja, muttei menty naurettavuuksiin asti. Tästä on hyvä jatkaa.Kehtaan olla vähän eri mieltä. Ei F1 ole koskaan ollut mitään kolme rinnan mutkaan -tyyppistä kolistelua, eikä sen minusta pitäisi sitä ollakaan. Uusi siipi jäi vähän pimentoon, joskaan ratakaan ei ollut kovin erikoinen toimivuuden kannalta. Mitä Pirelleihin tulee, niin itse olen innoissani - juuri näinhän sen pitää ollakin, että oikea kuski ja auto saattaa kyetä yhteen stoppiin samalla kun toiset joutuvat tekemään jopa kolmea. Oma pelkoni oli nimenomaan se, että kaikki tekevät taas saman määrän stoppeja, nyt vain enemmän.
BBC:llä tiedettiin, pehmeä rengas oli uutena noin sekunnin per kierros nopeampi.Hieman hämärän peittoon tosi jäi kovan ja pehmeän renkaan välinen suorituskykyero. Eivät osanneet selostajat tästä mainita juuri mitään.
Sama. Nickin paikka oli kyllä viime kaudella just siellä missä sen pitäisikin olla. Ei ole asiaa ykkösiin tuolla suorituksella. Vaikka eipä silti, Viipurin pojan suoritus oli hyvä, jollei jopa loistava. Mutta turpaan tuli silti samalla kalustolla vaikka jeesusparta Nickiltä lähtikin, ei auttanu sekään. Tosin olen aikasemminkin arvostellut Rellun valintaa, mutta tämä oli kai sitten paras joka oli saatavana. Huono on.Heidfeld kyllä kyykytetty TÄYSIN. Surkea suoritus!
Jos ratissa palaa vihreä ja siipi avautuu, sitä saa käyttää. Muissa kuin toimintahäiriöitilanteissa kuski ei edes voi avata takasiipeä ilman FIA:n lupaa.Itsekkin huomasin tämän.. Mutta ilmeisesti ihan sallittua, eikä hylkäys todellakaan tullut siitä?
Sama. Nickin paikka oli kyllä viime kaudella just siellä missä sen pitäisikin olla. Ei ole asiaa ykkösiin tuolla suorituksella. Vaikka eipä silti, Viipurin pojan suoritus oli hyvä, jollei jopa loistava. Mutta turpaan tuli silti samalla kalustolla vaikka jeesusparta Nickiltä lähtikin, ei auttanu sekään. Tosin olen aikasemminkin arvostellut Rellun valintaa, mutta tämä oli kai sitten paras joka oli saatavana. Huono on.
Omaan korvaan kuulostaa tuo Skottiaksentti niin kammottavalta, että teki mieli hiljentää kajarit aina kun DC avasi suunsa.Mutta Brundle-DC selostuskopissa on jotain niin paljon parempaa kuin ennen.
Karrikoidusti olen vähän samaa mieltä.Tuntuuhan se vähän hupaisalta seurata näitä karkeloita heti sen jälkeen, kun oli tuijotellut aussien veekaseja samalla radalla - usein kolme autoa vierekkäin samaan mutkaan mennen. Ykkösissä?