Tulokset ja lehdistötilaisuus: KKWCS Season 2011, round 2, Jyväskylä

KKWCS

Well-known member
Liittynyt
12.2.2011
Viestit
348
Koodi:
HARKAT                          AIKA-AJOT
Ajaja       Aika    Auto Ajor.  Ajaja       Aika    Auto Ajor.
Cmoney      28,873  5    2      Cmoney      28,677  5    2
DickW       29,066  9    1      DickW       28,753  9    1
Jonkki      29,295  2    2      Albert Oil  28,845  9    2
maradona    29,534  8    2      Nipsuhuuli  28,890  5    1
Totke       29,570  1    2      Jonkki      29,110  2    2
PbBMW       29,592  3    1      Asko S.     29,164  2    1
Nipsuhuuli  29,606  5    1      PbBMW       29,228  3    1
Asko S.     29,665  2    1      Haikki      29,427  7    1
4stroke     29,702 10    2      Totke       29,459  1    2
FO110K      29,708  3    2      JNF         29,500  4    2
Haikki      29,712  7    1      FO110K      29,557  3    2
JNF         29,804  4    2      Sue_me      29,574  1    1
Albert Oil  29,904  9    2      maradona    29,694  8    2
Sue_me      29,924  1    1      4stroke     29,731 10    2
Williams-   30,096  7    2      Williams-   29,938  7    2
Jacques     30,161  8    1      kouvotsvoni 30,029  4    1
kouvotsvoni 30,762  4    1      Jacques     30,082  8    1
Koodi:
KILPAILU
A:                      Nopein Auto
 1. Cmoney      30krs   [B]28,516[/B]  4
 2. DickW        +5,290 28,643  7
 3. Albert Oil  +14,478 28,946  8
 4. Nipsuhuuli  +14,606 28,874  2
 5. Jonkki      +25,698 29,139  9
 6. Haikki       -1krs  29,166  3 (+3,059) 
 7. Asko S.      -1krs  29,269 10 (+5,033)
 8. PbBMW        -1krs  28,922  1 (+1,841) *
 9. Totke        -1krs  28,954  5 (+5,150)
B:
    Totke       30krs   [B]29,128[/B]  5
10. JNF          +4,841 29,338  3
11. Sue_me       +9,337 29,243 10
12. FO110K       +9,932 29,430  1
13. 4stroke     +10,329 29,214  2
14. maradona    +10,837 29,300  9
15. Jacques     +14,879 29,350  4
16. Williams-   +18,228 29,770  8
17. kouvotsvoni +19,025 29,647  7

* = Kuljettajalle Powered by BMW + 2 sijoituksen rangaistus toisen kuljettajan blokkaamisesta ratavalliin. Eli kuudes sija => kahdeksas sija.
Päivän nopein kaikilta:
28,51 Cmoney
28,64 DickW
28,84 Albert Oil
28,87 Nipsuhuuli
28,92 Powered by BMW
28,95 Totke
29,11 Jonkki
29,16 Haikki & Asko S.
29,21 4stroke
29,24 Sue_me
29,30 maradona
29,33 JNF
29,35 Jacques
29,43 FO110K
29,64 kouvotsvoni
29,77 Williams-
 
Viimeksi muokattu:

Jonkki

Press Play ►
Liittynyt
16.1.2003
Viestit
4942
Sijainti
Suomi Fineland
Toisaalta:

Harkoissa ja aika-ajoissa sai ihan hierasta silmiä että mitä tuli tehtyä. A-finaalin 5. ruutu tuli, eikä parempaa olisi ikinä voinut toivoakaan. Kisa taas oli tylsä kun Nipsu karkas ja takana tulevat ei päässy ahdisteluetäisyydelle. Palvelu oli hyvää ja se oli tiedossa minulla jo ennestäänkin (ajettu monta kertaa lievestuoreen ulkoradalla jossa sama porukka vetää skaboja).

Rata oli ihan OK mutta lievestuoreen ulkorataa voisi harkita ensi kaudeksi :).
 

DW

2009-2016
Liittynyt
13.5.2009
Viestit
6137
KISARAPORTTI JYVÄSKYLÄ 2011

Pakko kirjoittaa nyt, kun jotain tarkemmin vielä muistaa

ENNAKKO

Aah, uusi sisärata oli tiedossa. Matka Turusta-Jyväskylään vaatimattomat 3,5 tuntia kohtalaisella kaasulla. No tämmöisen kestää kyllä kerran vuodessa, kun odotettavissa oli jotain näinkin mielenkiintoista. Kahden kuskin voimin matkattiin ja ajovuoron vaihto Tampereella. Pääsimme perille, niin eka ylläri oli MAKSULLISET PARKKIPAIKAT!!! WTF?? No ei auttanut muuta, kuin viedä auto aitojen ja puomien taakse. Olisi ollut rautasahalle käyttöä. Jyväskylän kisapaikka itsessään antoi miellyttävän ensivaikutelman, tosin se oli hieman pienempi kuin mitä olin kuvista ja videoista päätellyt.Paikalla oli tuttuja hahmoja taas ja alkulöpinöiden jälkeen varustevaihtoon.

ESILEIKIT #5 29.3jotain

Saimme mahdollisuuden yhteen extra-ajoon jokainen, kun tilaisuuksien välissä oli vapaata aikaa. Itsekin käytin tilaisuutta hyväkseni ja lähdin lämmittämään rataa ja itseäni. Ihan kelpo kierrosaika tuli heti muutaman sadasosan Cmoneytä perässä. Kaikkiin muihin sitä eroa olikin vielä tässä kohtaa reippaasti. Pääsimme nopeimmin jyvälle autoista. Vaikka itselläni oli paljon punttia mukana, niin Dinon rungot toimivat paljon paremmin kuin Sodit. Oli etu itselle tämä, eikä tallikaveri vetele heti KIC-tyyliin karkuun.

VIRALLISET HARJOITUKSET #9 29.066

Tässä tuli ajosettiä ajettua ja kuvio kävi selväksi. Pahin vastus on Cmoney, jonka kanssa ajettiin tästä eteenpäin aina toisen ajan alle. Eri ajoryhmissä kun oltiin ja rata lämpeni koko ajan. Samaan aikaan muu porukka lämpeni myös ja ero taaksepäin pieneni pienenemistään finaaleja kohti. Cmoney vastasi minulle ajalla 28.873 ja näytti että olisi aavistuksen verran edellä.

AIKA-AJO #9 28.753

Eka aika-ajoryhmä ja nyt piti sitten tosissaan saada se aika. Tiesin, että eturivin paikka vaatii 29:n alituksen ja onnistuinkin siinä. Sitten piti katsoa seuraava erä ja jännitys tiivistyi. Siellä ei ollut enää pelkästään tallikaveri vaan myös Alppu ja Nipsuhuuli jotka tykittivät 29:n alle. Aikani kesti heitä vastaan, mutta Cm ajoi paalun 28,67. Ei hirmuinen ero, mutta riitti kuitenkin. Kakkosruutu kutsui siis.

KISA

B-finaalin alla tehtiin sopimus ekan mutkan ohituskiellosta, joka oli mielestäni hyvä ratkaisu. Toinen ylläri oli tiedossa tässä kohtaa, kun ihmettelin lähtövalojen puuttumista. Täällä on lentävät lähdöt käytössä. Ehkä parempi näille välityksille se. B-finaali Totkehan sieltä nousi jatkoon ja aika selvästi ilman suurempaa uhkaa. JNF oli kohtuu lähellä, mutta ei ohitusetäisyydellä

A-FINAALI #7 28.643

Oma startti sujui ihan Ok. Ekan mutkan jarrutuksessa vähän kolahti perään ja Cmoney sai heti muutaman metrin kaulan. Itse vedin muuta letkaa siinä kierroksen-pari ennen kuin itse pääsin heistä irti. Jotenkin tuntui ettei tämä auto ollut ihan niin hyvä, kuin aikaisemmat #5 ja #9. Eroa ei ollut kuin korkeintaan kymmenys, mutta se riitti siihen etten päässyt ollenkaan prässäämään kärkimiestä, vaan hän karkasi koko ajan metrin per kierros. En olisi vapaalla radalla muutenkaan pystynyt siihen edes #9:llä, mutta olisi sillä voinut pysyä iskuetäisyydellä edes jonkin aikaa lähdön jälkeen ja hakea virhettä. Lopputulos +5sek. kärjestä ja podiumille 2sijalla.

LOPPUTUNNELMAT

Tämä on kisapaikka, joka ehdottomasti ansaitsisi paikan sarjaan ensivuodeksikin. Suosittelen lämpimästi. Henkilökunnalle kiitos. Homma toimii teillä hienosti. Itse olen mukana jos kisa pidetään 2012. Kiitoksia järkkäritoimikunnalle ja onnittelut Cmoneylle ANSAITUSTA voitosta ja erityisesti Albert Oilille podiumpaikasta. Forssassa jatketaan.....silloin olisi muuten vaan reilu tunnin ajomatka pelipaikalle.
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13806
Tähän kisaanhan oli mahdollisuus extra-harkkaan ennen tilaisuuden harkkoja. Siihen #4 ja selvällä (29,2 vs seuraava 29,9) erolla pohjat. Seuraavassa erässä DW #5lla 29,3 joka myös sen erän kaukainen ykkönen. Mielessä tottakai että olikohan ylivoimaiset autot... päivän aikana mielestäni käy selväksi että nämä autot ovat kyllä melko tasaisia, ja erot pienenevätkin itse tilaisuuden harkoissa, sekä sitten entisestään vielä aika-ajossa. Turku Ricolla kuitenkin kokoajan pelipallo hallussa.

Kisa

Radan tapana ajattaa lentäviä lähtöjä, ja järjestys säilyy ekat mutkat. Pian saan hieman eroa Digiin, joka saa eroa Alppuun ja Nipsuhuuleen. Alppu kisan todellinen yllättäjä. Miehen eka podiumi. Hassua muuten ettei Nh ole vielä sinne ehtinyt... Vain ajan kysymys.
Kisan edetessä alkaa Askon vetämä (Jonkki hieman erossa näistä) letka lähestyä selkä edellä, ja 4 ehdin varvata. DW:kin kuitenkin vain muutaman sekunnin päässä ja joku spinnaussuma kaiken muuttaa voisi.
Vähän Askon puolesta harmittelin kun päätti pääsuoralla päästää mut ohi vaikka olen joku 2m perässä, ja eka mutka hidas jolloin hän hidastaa rutkasti. Sitten taakse vilkaistessa näen vain että hänet kylkinojauksella painetaan seinään, mutten tarkemmin, miten PbBMW ja Haikki ovat sijoittuneet.

Itsellä tämä meni tällä kertaa hienosti, vaikka paljon kysymysmerkkejä ennen ajoja oli ilmassa. Muiden, sekä omasta tasosta miten tatsi löytyy.
Vaaka näytti ajokamoissa 82,6 (+7,5kg otin siis) joka on 2,8kg alle maaliskuisen. Tästä menoa lisää keräten 5 viikon päästä alkavaan, haastavaan ulkokauteen.

Ja paikasta täytyy sanoa (vaikka fiilikset olisi Myllikän jälkeisiä) että henkilökunta mukavaa, ja paikka siisti. Ennen kisaa kysyivät, kuuluiko kisapakettiimme palkinnot, ja vastasin "Ei mutta se on teistä kiinni".
Sitten tuli mitalit.
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Kisarapo, Jyväskylä 2011

Ennakko:

Myllikän hyvän onnistumisen (kerrankin) jälkeen visio oli, että A-finaaliin pitäisi päästä. Osallistujia oli kärkipään kuskeissakin vähemmän mitä Myllypurossa joten sitä suuremmalla syyllä.

Rata oli entuudestaan tuttu, tosin olin ajanut nykyistä profiilia vain kertaalleen ja silloinkin väärään ajosuuntaan. Joten ennen kilpailupäivää kävimme Alpun ja Askon kanssa treenaamassa 3 settiä. Keskinäiset erot kierrosajoissa olivat niin pieniä, että ennustin KKWCS kisassa käyvän samoin. Siinä olin oikeassa....

Kilpailupäivän testisessiot jätin väliin, koska tunsin jo rataprofiilin riittävän hyvin ennakkoon ja halusin säästää paukkuja virallisiin sessioihin.


Lämmittely:

Lottokone arpoi itselleni auton numero #1. Mikäs sen sopivampaa, ei muuta kuin radalle kunnon aikoja takomaan. Tavoitteena oli 30s alitus kierrosajassa ja näin tapahtuikin. Tosin niin moni muukin pystyi samaan ja paremmalla ajalla joten sijoitus oli vasta 14. Ajo tuntui kulkevan hyvin, mutta kello ei tykännyt riittävästi. Päätin muuttaa ajotapaani parissa paikassa, mm. ensimmäisen mutkan jarrutus.


Aika-ajot:

Samaisella #1:llä jatkettiin, tavoitteena oli A-finaali kierrosajalla joka alittaa 29.5s. Tulostaso parani hieman muihin kuljettajiin nähden, muttei riittävästi. Tuo aikatavoitekin jäi täpärästi tavoittamatta. Sijaksi tuli 12 ja B-finaali kutsui. Pari yllättävää nimeä jäi taakseni, joten jotain lohtua sentään.


B-finaali:

Auto #10, lähtöruutu 4. Ennen lämppäreille lähtöä asetettiin Follon kanssa tavoitteeksi edellä startanneiden JNF:n ja Totken piekseminen. Totkella oli hieman omaa kivaa lämppäreillä ja kaiken shown päätteeksi jouduimme ajamaan ylimääräisen lämppärikierroksen, mikä ei tietenkään haitannut ollenkaan.

Startti ja eka mutka varovasti. Sitten alkoi takaa-ajo, joka muodostuikin mansesterilaisten jäsentenväliseksi "väännöksi". Pari kiekkaa kolistelin follon takakulmaa, kunnes antoi tarkoituksella tietä tiimikaverilleen ja jäi tulpaksi takana tuleville Maradonalle ja 4strokelle. Pääsin hieman karkuun ja aloin saavuttaa hitaasti JNF:ää. Ilo oli ennenaikaista: missasin pari kertaa ensimmäisen mutkan jarrutuksen ja taas oli kopla follo-maradona-4stroke kontissa kiinni. En ollut ihan varma kuka siellä takana milläkin hetkellä ajoi, niin oli pakko ajaa puolustusvoittoisilla linjoilla. Näin JNF:n saavuttaminen jäi vain unelmaksi. Sain pidettyä kuitenkin oman ajoni jotenkin nipussa ja tuloksena oli B-finaalin 3:s sija, joten ihan kohtalaisen tyytyväinen täytyy kait olla.


Loppukaneetti:

Odotukset "kotikisasta" olivat korkeammalla Myllypuron jälkeen, mutta nyt kävi näin. Ei vaan irronnut miehestä enempää vauhtia. Tasaisuuttakin uupui: jarrutuksien missaaminen johti siihen, etten päässyt edes yrittämään edellä ajaneen JNF:n hiillostamista, koska loppuosa B-finaalista meni peippailuksi.

Sisäratakausi on nyt ohi tältä erää ja seuraavaksi ulkoradat edessä. Ulkoradoille täytyy saada paljon treeniä jotta saa oman ajamisen tasoon reilumpaa parannusta. Ja siitä painosta pitää saada pois, 98kg varusteet päällä on hieman liikaa.

Onnittelut kärkikolmikolle ja muillekin onnistujille:
Cmoney: loistosuoritus ja paluu kärkeen murskaavalla vauhdilla
DickW: taattua laatua, Turku Ricolle kaksoisvoitto näytöstyyliin
Albert Oil: Tamperelaisten jäsentenvälinen sai ihan uusia ulottuvuuksia, huima mies

Lopuksi kiitokset järjestäjille ja erityisesti Jyväskylä Karting Centerin henkilökunnalle. Tuolla tosiaan tunsi itsensä tervetulleeksi, kauden avauksesta ei voinut sanoa ihan samaa.
 

Williams-

Senior member
Liittynyt
14.5.2003
Viestit
1224
Sijainti
Hyvinkää
Raporttia Jyväskylän kisasta:

Aika maksimaalinen suoritus tänään, parempaan ei pystytty. Tiimipisteiden osalta vähän heikko kisa Team Swizerland Of Finland:lle, mutta nuo pari muuta tiimiläistä saa kyllä nyt luvan olla tyytyväisiä..

Epäviralliset harjoitukset, #11
Ennen kisatilaisuuden alkua oli mahdollisuus ajaa yksi erillinen harjoitus alehintaan, ja kun Jkl:ään asti oltiin lähdetty niin tietty tämän mahdollisuuden käytin. Ylimääräisen harkan ajoin autolla #11 painojen kera, vaaka näytti lukemaa 63,8kg ajovarusteiden kanssa joten siis 27,5 kg verran painoja autoon. Itse käytin Jyväskylän liukkaalla radalla samaa ajotekniikkaa kuin Myllypurossa eli käänsin jarrulla lähes kaikkiin mutkiin. Parhaan kierrosajan perusteella sen tuntui toimivalta tavalta. Lisäpainojen vaikutuksesta sen verran, että ainakaan itse en huomannut missään vaiheessa (edes kisatilaisuuden ajoerissä) että 27,5kg olisi mitenkään huonontanut auton ajettavuutta. Varmaan suurimmat ongelmat (erot muihin) tuli jarrutuspaikoista & ulostuloista, luulisin. Näitä ylim. harkka-ajoja oli kaksi ja itse ajoin ekassa ryhmässä. Tulokset tästä erästä oli todella rohkaisevat ja hieman yllättävät: oma paras kierrosaika oli muistaakseni 30,2 ja neljän nopeimman osalta järjestys tässä ekassa ryhmässä meni näin: (en muista tämän enempää, tässä lienee se tärkein :D) Cmoney - Haikki - 4stroke - Williams. Muista tai kakkosyhmästä ei tietoa, meni vähän ohi. Jacques tosin myönsi ajon jälkeen rehellisesti päästäneensä mut ohitseen ilm. peesauksen toivossa ja taisi myös mainita tehneensä nopeimman kierroksen juuri tällöin. Eli oppi multa, kerrankin näin päin. :ahem:

Onpahan tääkin päivä nyt sitten koettu kun allekirjoittaneelta kysellään ajotavoista/-tekniikasta (jopa Haikin/4stroken tasoiset kaverit, en muista enää että kumpi oli kyseessä - Haikille kiitos selvennyksestä), eli meni aika mukavasti. :eek: Ei ollut hirveän paljon eroa edes Haikkiin tai 4strokeen, mistä olin kieltämättä hieman yllättynyt.

Viralliset harjoitukset, #7
Pari-kolme kymmenystä parannusta epävirallisista harjoituksista. En ollut ehkä ihan täysin tyytyväinen omaan ajoon, autossa nyt ei mitään vikaa ollut mutta jotenkin #11 tuntui paremmalta käännöksien osalta kuin tämä #7. Paras aika 30,096.

Aika-ajot, #7
Meni lopultakin alle 30,0:n. Nopein kierros meni aikaan 29,938 ja lähtöruutuna B-finaalin 7. paikka ja kokonaistuloksissa 15/17. Vähän tuntui siltä, että sain vasta loppua kohden auton kulkemaan tietyissä mutkissa niin kuin halusin, alussa oli vähän tahmempaa.

B-finaali, #8
Kisa startattiin lentävällä lähdöllä (+ekaan mutkaan oli ohituskielto), mistä ei ennen tätä ole ollut kokemusta. Se sujui kuitenkin ihan hyvin, perässä Jacques ja kouvotsvoni. Edellä lähietäisyydellä menivät 4stroke ja maradona, joilla näytti sijat vaihtuvan joten tarkkailin tilannetta josko tulisi sopiva tilaisuus mennä ohi.. Samalla perässä tuli Jacques, jonka kanssa oli tiukkaa & reilua (noh, mitä nyt perään tuli osumia, mut yhtälailla kouvo kolisteli perään sen jälkeen kun jacques pääsi ohitse) taistelua useamman kierroksen ajan. Tämän ansiosta edellämenevät pääsi vähän karkaamaan, kun piti alkaa keskittyä enemmän oman sijan pitämiseen. Valitettavasti tein kuitenkin jossakin vaiheessa pienen virheen takasuoraa edeltävässä 180:ssä, joka sai alkunsa sijan puolustamisesta. Olin huomannut että Jacques yritti tulla rinnalle joko tätä 180:stä edeltävällä lyhyellä suoranpätkällä tai sitten ulostulon jälkeen takasuoralla. Noh, siirsin sitten ajolinjaani hieman liian keskemmäs (jotta jacq ei pääsisi sisäpuolelta ohi) ja tämän seurauksena jouduin kääntämään mutkaan kohdasta, joka ei ollut paras mahdollinen -> en saanut kääntöä kohdalleen, josta seurasi se että myös ulostulovauhti kärsi & ulostulo meni leveäksi. Jacques pääsi näin ollen helposti kiihdyttämään sisältä ohi, ja mitään ei ollut tehtävissä kun seuraavaan mutkaan olin ulkopuolella. edit. lisätään vielä sen verran, että tämä linjanvaihto oli ennen tätä onnistunut useaan kertaan.. Tämän jälkeen ainoastaan kouvo oli takana, ja sain tehdä kaikkeni että sain pidettyä kouvon takana ja vältettyä viimeisen sijan. Se onnistui ja maaliin sijalla 8, kokonaistuloksissa 16/17. Kierrosaika parani parilla kymmenyksellä aika-ajoista, 29,770.

Uusi rata, tuntemattomat autot ja painojen vaikutus = mielestäni saan olla ihan tyytyväinen kilpailukykyyni 27,5 kilon painomäärällä ensimmäistä kertaa, enkä mitenkään erityisen tyytyymätön omaan ajooni ole. Tuskin puoli vuotta - vuosi sitten oltaisiin saatu vastaavia tuloksia.

Kiitokset vielä järjestäjille sekä Jyväskylä Karting Centerin henkilökunnalle, homma toimi hienosti. :thumbup: Mielestäni voisi kyllä olla ensi vuodenkin kalenterissa mukana. Ulkokausi odottaa, nähdään Forssassa.
 
Viimeksi muokattu:

Totke

Psyykeenmurskaaja
Liittynyt
24.2.2007
Viestit
1787
Sijainti
Hämeenlinna
Voisi vielä kääntää vähän veistä Askon haavassa ja kertoa, että olin ennen ruutulippua puskurinmitan edellä, vaikka ajanottolinja olikin ohitettu jo aiemmin. Lippumies kuitenkin heilui vasta rinta rinnan ajetun mutkan takana, jossa olin jo sisälinjalla. :mad_old:
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Onko tarvetta skannatuille tuloslapuille (lähinnä kierros kierrokselta taulukot aika-ajoista. kisasta niitä ei ole)? jos kellään ei ole tätä tarvetta, niin jätän skannaamatta, koska cmoney on ollut nopea ja ahkera naputtelija. :ahem:

..
Omaa raporttiani vielä panttaan.. Sen verran voin kuitenkin mainita, että tiimillämme on uusi slogan: "Älä mene puskaan!"
Harmi, että logot tuli jo näyttää hitaalta -tekstillä.. :D
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Salaharjoitukset:
VR:lle taas uudestaan kiitos. Perjantai-iltana jäi rata koeajamatta, kun sen verta myöhässä tulin. Ennen kisaa olleissa lisätreeneissä en ollut mukana, kun aattelin jotta kyllähän sitä radan oppii...

Harjoitukset:
...eihän sitä näemmä oppinut. Olin niin hidas, etten voinut tajuta mikä oikein mätti. Tuntui menevän yrityksestä huolimatta ihan driftailuksi, kun taas porukkaa tuli oikealta ja vasemmalta ohi. Yritin pysyä vähän vaikka kenen perässä, mutta ei. Muitten meno näytti olevan kuin kiskoilla, mitä minulla ei ollut. Pyyhe oli jo aikalailla kehässä.

Aika-ajot:
Pikkasen jo tunnuin oppineen, kun pysyin välttävästi muitten ajolinjoja seuraillen. Ei se kyllä kellossa tuntunut näkyvän (mistähän se minun tupla-aika johtui?)...Lopulta kuitenkin olin suu auki, kun Jacques oli minua hitaampi. Toista aika-ajoa seuratessa pitkään näytti, jotta Wilskukin voisi lähteä takaani. Eihän se mennyt niin ja viimeisestä rivistä lähtö.

Kisa:
Alku meni ihan hyvin ja monesti tuntui, jotta Wilskusta taistelen ohi. Sitten Jacques puolisukelsi jostain ja pääsi meistä ohi sitten. Eihän se ollut kuin omasta nopeudesta kiinni. Nopeampana olisin varmaan ohi päässyt, vaikkei ohituspaikkoja niin paljoa ollutkaan.. Siinähän se meni Wilskun perässä ruutulipulle asti ja ainahan tuo kolisi, kun yritin ohi päästä. Lisäksi oli vähän erilaiset jarrutuspaikat, niin kyllähän sitä tuuppailua sattui melkeinpä joka kierroksella. Ei siinä, on se Wilsku vaan nopea:thumbup: Olikohan kolmas kerta kun ajelin perässään ruutulipulle..

Kisan jälkeinen Varkaus:
Radasta ja etenkin palvelusta jäi tosi hyvä kuva. Saatiin ajella 1,5 kertaa enemmän ainaskin mitä aattelin. Syömään en ehtinyt, kun juna olisi jättänyt muuten. Mityn kengille kymppiplus.:ahem:
 

Powered by BMW

Well-known member
Liittynyt
9.10.2004
Viestit
860
Tuomaristo tutkii a-finaalin tapahtumia niin kirjoitellaan rapoa vasta jälkeenpäin. Oisko kelllään a-finaalista videota?
 

Totke

Psyykeenmurskaaja
Liittynyt
24.2.2007
Viestit
1787
Sijainti
Hämeenlinna
Tuomaristo tutkii a-finaalin tapahtumia niin kirjoitellaan rapoa vasta jälkeenpäin. Oisko kelllään a-finaalista videota?
Meikäläisen kypäräkamerastahan olisi näkynyt about kaikki kolinat, vaan kun ei tuo kiinanlaatukone taaskaan napannut kuin 10s klipin päällekytkemisestä vaikka oli ladattu kunnolla ja muuta.

Valtaosa kolisteluista vaikutti aika lailla normaaleilta kisakolisteluilta, mitään törkyisiä sukelteluja en pahemmin huomannut. Isommat pusut oli lähestulkoon aina seurausta jonkinmoisesta ketjureaktiosta tai ajovirheestä. Jokunen yksittäinen tapaus, joita selvitellään on saattanut jäädä toki omaan kisaan keskittyessä huomaamatta.
 
Viimeksi muokattu:

Haikki

KKWCS Team Maximum Attack
Liittynyt
5.10.2009
Viestit
1127
Rapoa myöhemmin mutta nyt vielä onnittelut Cmoneylle upeasta voitosta ja DickW:lle kakkossijasta ja Albertoilille kolmossijasta; mieletön suoritus ja turun veljekset oli aivan omassa luokassaan.

Erityisen hauskaa oli kisata koko 30-kierrosta A-finaalissa ja palvelu oli ystävällistä, hyvät fiilikset jäi paikasta.
 

Haikki

KKWCS Team Maximum Attack
Liittynyt
5.10.2009
Viestit
1127
Tuomaristo tutkii a-finaalin tapahtumia niin kirjoitellaan rapoa vasta jälkeenpäin. Oisko kelllään a-finaalista videota?
mulla ois.. mut pitäs antaa jollekin joka sillä jotain osaa tehdäkkin

Niinkuin kisan jälkeen sanoinkin niin mulle ei jäänyt ainakaan meidän välisistä ohituksista mitään hampaankoloon.
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13806
Suoraan, mikä kuva itselle jäi. Korjatkaa jos käsitin väärin: Follo sanoi että Bemari painoi Askon seinään, ja taakse vilkaistessani todella näin Askon painettavan kunnolla kylkikosketuksella seinään. Bemari jutteli että olivat 3 rinnan Askon, hänen, ja Haikin kanssa mutta noinkohan Haikki sitten olisi painanut Bemaria vasemmalle kylkikyljessä kiinni? Minusta Bemari ei itsekään ollut enää sitten varma tästä kisan jälkeen. Siitä mulla on varma olo kumminkin että Askolla oli sisälinja siihen vasuriin mutta sitä ennen hänet lintattiin valliin niin että se pompsahti ilmaan, ja Askon vauhti tyssäsi merkittävästi.

Mitä muut näkivät tilanteessa?
 
Ylös