Juu ja kisapituudella vaikutus ei välttämättä ole ihan kauhea. Jos se pitää paikkansa, ettei edes RB systeemiään voisi käyttää vaikka haluaisi täysillä koko kisaa (jos siis ei bensan kulutusta oteta huomioon), niin tuskin tällä systeemillä on kisoissa ainakaan merkittävää roolia ollut...
Renaulthan ilmoitti, että 10% viime vuotista enemmän olisi Melbournessa käytetty bensaa. Eli aika suoraa tuo 10% varmaan sit poltettiin vain diffun ahtamiseen. Onko 10% paljon vai vähän kisamatkalla, en tiedä...
Toinen asia on, että jos ajatellaan RB:n olevan numero 1 nykyisien ahdettujen diffujen tapauksessa, niin varmaan se on numero 1 myös ilman "tyhjäkäynti" ahtoakin ja selviää siten toisaalta kenties parhaiten myös tästä kiellosta...
Pointtina, että jokuhan voi tarvita systeemiä, että oma ahdettu diffu toimii yleensäkään... Ekana tulee mieleen puheet Mersun konetta käyttävien ongelmista ahdetun diffun suhteen... Mersun oma talli käytä vieläkään varsinaista ahdettua diffua...