Ei, mutta MM90 kisojen fiaskon jälkeen mm. maalivahti ei enää saanut ottaa oman pelaajan palloa käteen ja passiivinen paitsio otettiin käyttöön, jotta maaleja saataisiin lisää...F1:ssä ärsyttää eniten jatkuva sääntöjen tuunailu. Ei jalkapallossakaan laiteta joka kausi maalin kokoja uusiksi, että saataisiin enemmän maaleja.
Sadettimet kaikille radoille ja sitten jokaisessa kisassa olisi tietyn prosenttiosuuden verran sadekeliä.Ainakin näkisin mielelläni F1 kisan järven jäällä, ja slickseillä. :ahem: Ja jos minä päättäisin, kaikki F1 kisat ajettaisiin sateella.
Ei kannata vetää fudista tähän. Laji jossa säännöt ovat edelleen vuodelta miekka ja kilpi. Mitään muutoksia ei ole tullut vaikka tarvettakin olisi. Jos formuloissa on ollut pulaa ohituksista niin fudiksessa on ollut pula maaleista. Kaikki tietävät miten se on helposti tehtävissä mutta silti kukaan ei ole tehnyt mitään.Ei niin, mutta jalkapallo onkin vakavasti otettavaa urheilua. Ei yhden mediamogulin harrastus....
[MASSIVE OFF-TOPIC]Ei kannata vetää fudista tähän. Laji jossa säännöt ovat edelleen vuodelta miekka ja kilpi. Mitään muutoksia ei ole tullut vaikka tarvettakin olisi. Jos formuloissa on ollut pulaa ohituksista niin fudiksessa on ollut pula maaleista. Kaikki tietävät miten se on helposti tehtävissä mutta silti kukaan ei ole tehnyt mitään.
Kepillä heikkoa jäätä tuon kanssa kopistelit. Onneksi en ollut täysin päissäni tuohon tarttuessa vaikka vajaa olenkin.Unohtunut vastata. Lähinnä oli humoristinen heitto, toivottavasti kukaan täyspäinen tai vajaakaan tuohon tartu
Palautetaanko nuo rikkoontuneet osat Lidliin vai käykö mikä hyvänsä päivittäistavaraliike?7. Kaikki autossa käytettävät osat hankittava yhtä kontrolloitua reittiä pitkin, jolloin voidaan tarkkailla budjettia. Vuosibudjetti esim. 300.000 eur/auto. Rikkinäistä palautettua osaa vastaan saa ylittää budjettirajan.
Itsekin muistan nähneeni sen viimeisen kierroksen videolla. Oudonnäköinen kämmi vaikka Jochen ei ihan luukussa kiinni edes ole. Kyseinen "Rascasse" oli silloin kai eri nimellä, ja eri kohdassakin. Suunnilleen nykyinen varikkosuora oli viimeinen suora ennen neulansilmää pääsuoralle. Mutta tämän luultavasti tiesitkin, tekstisi antoi kuvaa vain nyky-Monacoa tunteville..Tässä lajissa kuitenkin muistetaan aika mielenkiintoisiakin juttuja. Moni sellainenkin, joka ei ollut silloin edes syntynyt - kuten minä - "muistaa" Brabhamin mokanneen Monacon voittonsa 1970 ajamalla viimeisellä kierroksella Rascassen suoraksi.
Noin fiksu en ole, mutta Rascasse on se lähin vastine nykyradalta. Tuon mutkan nimi oli Gazomêtre.Kyseinen "Rascasse" oli silloin kai eri nimellä, ja eri kohdassakin. Suunnilleen nykyinen varikkosuora oli viimeinen suora ennen neulansilmää pääsuoralle. Mutta tämän luultavasti tiesitkin, tekstisi antoi kuvaa vain nyky-Monacoa tunteville..
Anthony Noghes (riippuen mitä "vastine" tarkoittaa), jossa Schumi ohitti Alonson turva-auton poistuttua. Rascasse myös neulansilmä, ja A N fyysisesti lähempänä GazomêtreäNoin fiksu en ole, mutta Rascasse on se lähin vastine nykyradalta. Tuon mutkan nimi oli Gazomêtre.
Aika omituinen ehdotus: miten helvetissä meinaat pysyä nelipyöräluistossa 200km/h vauhdissa jos autossa ei ole siipiä? Enneminkin spinni siitä seuraa jos oikein käsitänEi ku siivet vain pois nykyysistä autoista ja neliveto, jos tallit totee sen käytännölliseks. Olis mahtavaa kattottavaa ku mennään pienessä nelipyöräluistossa kahtasataa.
Eikä olisi. GP2-autot ovat neppailuautoja verrattuna vaikkapa IndyCareihin. Formula 1 on Formula 1, koska se on ollut kautta historian edistyksellisin autourheilusarja. Jos F1 lakkautettaisiin ja kuskit laitettaisiin ajamaan näitä mopoautoja, käyttäisi IndyCar tilanteen hyväkseen ja ristisi oman sarjansa kunkkuluokaksi.F1:ssä paras tekniikka voittaa, eikä paras kuljettaja. Helpointa olisi kuin F1 sellaisena kun se on nyt lakkautettaisiin, ja GP2:sta tai GP3:sta olisi sen jälkeen kuninkuusluokka. Sinnekin pitäisi joitakin sääntöjä muuttaa.
Loistavaa :idea:Jos F1 lakkautettaisiin ja kuskit laitettaisiin ajamaan näitä mopoautoja, käyttäisi IndyCar tilanteen hyväkseen ja ristisi oman sarjansa kunkkuluokaksi.
Hassu kommentti.Aika omituinen ehdotus: miten helvetissä meinaat pysyä nelipyöräluistossa 200km/h vauhdissa jos autossa ei ole siipiä? Enneminkin spinni siitä seuraa jos oikein käsitän
Vastineella tarkoitan sitä, että Rascasse ja Gazomêtre ovat radan lakipiste yhteen suuntaan. Gazomêtren varsinainen vastine kai olisi Rascasse / Antony Noghes, koska yhdessä ne tekevät saman kuin Gazomêtre, eli kääntävät ajosuuntaa 180 astetta.Anthony Noghes (riippuen mitä "vastine" tarkoittaa), jossa Schumi ohitti Alonson turva-auton poistuttua. Rascasse myös neulansilmä, ja A N fyysisesti lähempänä Gazomêtreä
hahhah totta ja suhde alkanut kaiken lisäksi markin ollessa pelottavan nuoriRadalla Webber ärsyttää melko paljon, on ärsyttänyt kauan, mutta menestyksen myötä tuntuu ärsyttävän entistä enemmän.
Radan ulkopuolella hän on myös vastenmielinen, mutta se johtuu Markin naismausta. Hrrrr... oikein puistattaa kun ajattelen Webberin kiipeävän voittoiltana 50v menopelinsä selkään.