oldez
Well-known member
- Liittynyt
- 14.3.2003
- Viestit
- 19491
En meinaa. Meinaan sitä että paskoja juttuja tapahtuu ja niille ei vaan voi mitään. En ymmärrä että joka vaiheessa täytyy itse pyrkiä korostamaan ongelmaa ja tekemään asioita mahdollisimman vaikeaksi. Asiakaspalvelijat tekevät työtään heille annettujen ohjeiden perusteella. Säännöt on kaikkien tiedossa. Liputta ei saa matkustaa. On myös tiedossa että rahat saa takaisin kun reklamoi. En ymmärrä että miksi vitussa pitää hankaloittaa kaikkien elämää vain periaatteen vuoksi. Jos olisi ostanut junasta lipun niin ei olisi tarvinnut sotkea konduktöörin päivää, ei olisi pitänt kutsua poliiseja paikalle jne.Ja oltsu meinaa, että matkustajien pitäisi ottaa aina se edellinen juna? Mistä tiedät, että tällä asiakkaalla olisi ollut siihen mahdollisuus? Ja rätnääppä kuule se niin tajuat miten kalliiksi tulee jos töihin ja tapaamisiin aletaan kulkea varmuuden vuoksi tuntia-kahta aiemmin. Työajalla.
Kyse ei ole ihmisoikeuksista tai muuten merkittävästä asiasta. Kyse oli junalipusta. Konduktöörillä ei ole mitään velvoitetta joustaa. Sen sijaan on velvoite poistaa junasta liputtomat matkustajat. Tämäkin on kaikkien tiedossa.