Örfil
Guest
Ennakko:
Odotukset oli minimissään. Äijä ruosteessa, alla kaksi kisaa tänä vuonna ja jokunen treeni Askon/Alpun kanssa. C-finaalia veikkasin, D:tä jos sataa.
A-a: #5
Arvonnassa #5, josta muistelin että olis kelpo peli. Tuloksena liki sama aika, jonka ajoin sillä kaks viikkoa aiemmin. Moni valitteli auton kulkua, mutta tästä myöhemmin...
Yllätys oli suuri kun huomasin olevani B-naalissa
Päivä oli pelastettu jo nyt.
Kisa: #4
B-naalin nelosruutu, jännitti niin että meinasin oksentaa kypärän sisälle. Lentävä lähtö - hyvä idea, miksi siihen pysähdytään ihan turhanpäiten kun on kuitenkin ohitussääntö. Toivottavasti ajetaan näin jatkossakin. Säästyy aikaa ja vaivaa eikä renkaat kylmene.
Muistikuvat on aika heikot, mutta alkuun suunnittelemani taktiikka ei toiminut, mutta roikuin kärkikolmikon perässä ja tarkkailin tilannetta taakse.
Sitten sattui sitä ja tätä ihan koko ajan ajettiin aivan koko nelikko kontissa kiinni. Dick veti edessä tiukkaa taistelua hoitaen lopulta homman kotiin. Totke putos meidän edestä sinne taakse ja Asko kuittas mut epäonnistuneen ohitusyrityksen jälkeen. Mutta viimeisellä kierroksella puristin Askosta ohi ja sitten loppui kierrokset kesken.
Lopuksi:
Kisa oli mielettömän mukava: koko ajan piti puristaa ja tuntui että se oli minuutissa ohi. Koko sakki 3 sekan sisään viivalla kertonee että kisa oli aikaste tiukka. Loppujen lopuksi siinä olis kuka vaan voinut nousta kärkeen, jos Dickille olis käynyt esim. tekninen haaveri tai joku kolarinpoikanen.
Pitkästä aikaa todellinen ajonautinto ja sijoitus yli odotusten. Edellä kaikki, joille pitikin hävitä ja taaksekin jäi monta kovaa kuskia.
Nestettä meni 3.5 litraa tulomatkan ja paluumatkan aikana. Kuuma oli.
Palautetta Forssasta:
Jounin kanssa jutusteltiin tovi siinä A-finaalin aikana maalikopilla ja kertoi että olivat erityisesti valmistautuneet eiliseen KKWCS kisaan:
- autot oli pesty
- kaikki renkaat tsekattu
- ketjut, rattaat vaihdettu kaikista joissa oli tarve
- tekniikka koluttu läpikotaisin
..eli heillä oli tarkoituksena tarjota mahdollisimman tasaväkiset autot meidän kisaan. Hatunnosto tästä - hienoa että tälläinen kisatapahtuma huomioidaan näin hienosti.
Autot ovat kyllä nyt vuokrasarjaksi todella tasaisia.
Yhtään teknistä keskeytystä ei tullut!
Lisäksi palaute ajosuorituksista oli erittäin positiivista. Kisaa on kuulemma hieno katsoa kun radalla on kuskit, jotka tietävät mistä hommassa on kyse ja "tivolikuskit" loistavat poissaolollaan eikä tarvitse pelätä että autoja hajotetaan silkkaa piittamattomuuttaan tai rämäpäisyyttään.
Samoin meidän omat järjestelyt toimivat ja kaikki kuskit tietävät joka vetoon autot jne. ja heidän ei tarvitse keskittyä niihin laisinkaan. Homma sujuu liukkaasti.
Taidanpa ilmoittautua vielä Kaanaan kisaan, lopuista kisoista ei mitään tietoa.
Kisaorganisaatiolle suuri kiitos ja erityisesti B-naalin kisakumppaneille hyvästä matsista
Odotukset oli minimissään. Äijä ruosteessa, alla kaksi kisaa tänä vuonna ja jokunen treeni Askon/Alpun kanssa. C-finaalia veikkasin, D:tä jos sataa.
A-a: #5
Arvonnassa #5, josta muistelin että olis kelpo peli. Tuloksena liki sama aika, jonka ajoin sillä kaks viikkoa aiemmin. Moni valitteli auton kulkua, mutta tästä myöhemmin...
Yllätys oli suuri kun huomasin olevani B-naalissa
Päivä oli pelastettu jo nyt.
Kisa: #4
B-naalin nelosruutu, jännitti niin että meinasin oksentaa kypärän sisälle. Lentävä lähtö - hyvä idea, miksi siihen pysähdytään ihan turhanpäiten kun on kuitenkin ohitussääntö. Toivottavasti ajetaan näin jatkossakin. Säästyy aikaa ja vaivaa eikä renkaat kylmene.
Muistikuvat on aika heikot, mutta alkuun suunnittelemani taktiikka ei toiminut, mutta roikuin kärkikolmikon perässä ja tarkkailin tilannetta taakse.
Sitten sattui sitä ja tätä ihan koko ajan ajettiin aivan koko nelikko kontissa kiinni. Dick veti edessä tiukkaa taistelua hoitaen lopulta homman kotiin. Totke putos meidän edestä sinne taakse ja Asko kuittas mut epäonnistuneen ohitusyrityksen jälkeen. Mutta viimeisellä kierroksella puristin Askosta ohi ja sitten loppui kierrokset kesken.
Lopuksi:
Kisa oli mielettömän mukava: koko ajan piti puristaa ja tuntui että se oli minuutissa ohi. Koko sakki 3 sekan sisään viivalla kertonee että kisa oli aikaste tiukka. Loppujen lopuksi siinä olis kuka vaan voinut nousta kärkeen, jos Dickille olis käynyt esim. tekninen haaveri tai joku kolarinpoikanen.
Pitkästä aikaa todellinen ajonautinto ja sijoitus yli odotusten. Edellä kaikki, joille pitikin hävitä ja taaksekin jäi monta kovaa kuskia.
Nestettä meni 3.5 litraa tulomatkan ja paluumatkan aikana. Kuuma oli.
Palautetta Forssasta:
Jounin kanssa jutusteltiin tovi siinä A-finaalin aikana maalikopilla ja kertoi että olivat erityisesti valmistautuneet eiliseen KKWCS kisaan:
- autot oli pesty
- kaikki renkaat tsekattu
- ketjut, rattaat vaihdettu kaikista joissa oli tarve
- tekniikka koluttu läpikotaisin
..eli heillä oli tarkoituksena tarjota mahdollisimman tasaväkiset autot meidän kisaan. Hatunnosto tästä - hienoa että tälläinen kisatapahtuma huomioidaan näin hienosti.
Autot ovat kyllä nyt vuokrasarjaksi todella tasaisia.
Yhtään teknistä keskeytystä ei tullut!
Lisäksi palaute ajosuorituksista oli erittäin positiivista. Kisaa on kuulemma hieno katsoa kun radalla on kuskit, jotka tietävät mistä hommassa on kyse ja "tivolikuskit" loistavat poissaolollaan eikä tarvitse pelätä että autoja hajotetaan silkkaa piittamattomuuttaan tai rämäpäisyyttään.
Samoin meidän omat järjestelyt toimivat ja kaikki kuskit tietävät joka vetoon autot jne. ja heidän ei tarvitse keskittyä niihin laisinkaan. Homma sujuu liukkaasti.
Taidanpa ilmoittautua vielä Kaanaan kisaan, lopuista kisoista ei mitään tietoa.
Kisaorganisaatiolle suuri kiitos ja erityisesti B-naalin kisakumppaneille hyvästä matsista