Tulokset ja lehdistötilaisuus: KKWCS Season 2011, round 5, Forssa 2

Örfil

Guest
No joo, b:n startti tais jäädä näkemättä kun olin vaihtamassa kamoja, mutta ainakin c:ssä ja d:ssä jonot veny ihan tolkuttomiksi ennen lippua jo.
B:n startti meni oppikirjojen mukaan. Itse nukahdin hieman ja siksi tuli n. 535 cm:n rako kolmanteen. Lopussahan se kutistui 243 cm:iin suhteessa kakkoseen :ahem:

Tiukempaan taistoon olis tarvittu työntömitta tai mikrometri erottamaan kumppanukset maalissa.
 
Viimeksi muokattu:

jari5

Well-known member
Liittynyt
17.2.2009
Viestit
578
Sijainti
Täällä jossain,ehkä?
Forssa 2

Aika-ajo. auto#5
Ajo oli vähän hakusessa aluksi, mutta nipsun tultua eteeni sain hyvän peesin loppu ajoon ja sitäkautta siedettävän ajankin 41.62. Auto hieman puolsi mutta muuten ok.

C-finaali. auto#7


Pari kiekkaa meni ihan kivasti,mutta siten se taas kerran mua vaivannut ongelma spinnaus ja tällä kertaa vielä kahdesti:wall::wall:.
(Kolme forssan kisaa spinni joka kerta sama mutka, mitä vi...!!!)
Eli radan viimenen vasuri,mentiin peepeen ja andyn kanssa yhdessä klimpissä mutkaan,andy otti sisäreunan ja peepee ulkoa ja mä jäin oven sulkeuduttua andyn kontiin paniikki jarrutus auto ympäri ja kaikki ohi ja kaiken kukkuraksi avan tajuton suonenveto vasempaan jalkaan:).Ei muutakun jalkaa välillä ilmaan ja jarru paikoissa väkisin takasin jarrulle,no eihän sitä seuraaava pyörähdystä kauvaa tarvinnut odottaa,Jonkkista juuri ohi päästyä,ennen vikaa vasuria jalka "normaalisti" ylhäällä ja jalka takasin jarrulle no eipä löytyny jarrua vaan rungon rauta,,juuri enne ulko kurvin nurtsia jarru vihdoin löyty lukkoon ja ympäri. Eipä yllättäny.... näky oli varmasti kun jostain sketsistä.. pientä kiroilua kypärän sisällä jalka turtana ja vielä Jonkki ohitse no eipä muuta kun ajeleen taas,Jonkkin sain vielä toistamiseen ohitettua mutta muut olivat jo kaukana...Vielä kaiken kruunuksi kierrosta liian aikasin pois radalta ja kisa oli paketissa.
Finaalin kolmanneksi nopein aika 41,431 eli edellytykset olisi ollut parempaan,kun kisaan arvottu #7 oli vielä aivan loistava vempele,
mutta näin tällä kertaa.Ei näissä karkeloissa pääse taisteleen paremmista sijoista kisassa, jos pyörii omia aikojaan radalla millon mistäkin syystä...
Taas on opittu lisää ainakin se että pettymyksiä voi tulla aina vaan lisää:D


Onnea kärki kolmikolle! Kiitos järkäreille,rata henkilö kunnalle puitteista:thumbup:.
Kiitos ja anteeksi kilpakumppaneille:)

+B-finaali oli hienoo katsottavaa ,DickW:thumbup: ja Totke pysy hyvin kyydissä vähän tempuilevalla vitosella:thumbup:

Kaanaan kisaa olen koko vuoden odottanut muttta yllättäen joudun pettymyksekseni toteamaan tilanteen ,että hyvän frendin polttarit on samana päivänä joten kisa on pakko jättää väliin....Omalle teamille :thumbup: kisaan... Ja viime kerralla siellä kovan vastuksen taistelussa antaneille bemarille ja peepeelle kans hyvät kisat sinne olisi ollu hauska otta revanssi viime vuodesta:(
 

DW

2009-2016
Liittynyt
13.5.2009
Viestit
6137
KISARAPORTTI FORSSA II 2011

Niin mistä ny alottaisi? Tänään ajetaan maaliin, se oli ensimmäinen ajatus. Pakkovoiton edessä kohta ollaan, jos mielii pärjätä pisteissä. Hyvinkään tärskyt ovat taakse jääneitä, joten elämä jatkuu. Kisapäivälle oli luvattu "malesiakeliä", hellettä ja ukkosmyräkkää. Raskas kisa tiedossa, kun ilmanala on painostava.

Aika-ajot

1.ryhmä, auto #6, aika 40,78

Heti radalle ja kokeilemaan mahdollisimman aikaisin nopeata kierrosta, sillä usein näissä autoissa renkaat sulaa helteellä alle. Viisi minuuttia veivattuani, katselin missä WoPe on ja ajattelin lähteä seuraamaan. Ei päässyt ihan siihen perään, mutta pitkän aikaa oltiin koko ajan samalla etäisyydellä. Siksi yllätyin kun tulosliuska antoi hälle peräti 0,5sek. nopeamman kierrosajan erän jälkeen. Ei vaan ollut parasta potkua suorilla omassa autossa, vaikka pitoa oli senkin edestä.

Siinä sitten muiden erät katselin varikolta ja pudotusta tuli hieman, aina sijalle 7. asti, mikä tiesi TAAS B-finaalin paalua. Viimeinen ajoryhmä sai vähän tihkusateen takia jännittää omia ajamisiaan, mutta kuuma asfaltti kuivasi pisarat heti, kun siihen osuivat. Reilua kuitenkin, että käytännösssä kuivalla saivat kaikki kierroksensa ajettua.

B-finaali

auto #2, aika 41,1jotain

Paalulta matkaan, ja varoiteltu oli "ei tule helppoo olemaan". No ei ollutkaan. Koko ryhmä roikkui kintereillä ja kaikki luonnollisesti halusivat erän voittaa. Nipsuhuuli oli koko kisan lähimpänä ja kerran hän pääsikin ohi, mutta sain paikan jonkin ajan päästä takaisin. Kaikki mahdolliset peliliikkeet tuli tehtyä, mitkä sääntöjen sisällä olivat. Lippumies seisoi ruutulippu kädessä jo kierrosta ennen maalia. Viitoin kättä tyyliin "heiluta jo sitä lippua prkl". Vastauksena hymy ja viittasi vain ajamaan uutta kierrosta (sadisti). No en murtunut ja kestin vielä senkin kiekan. Tuuletus oli kuin A-finaalin olisi voittanut, kun se lippu vihdoin heilahti.

A-finaali

auto #2 aika 40.33

Sain ennen finaalia uuden eturenkaan autoon ja se paransi ajettavuutta, no ainakin sen verran ettei tarvinnut yksin ajaa. Ensimmäisellä kierroksella PBBMW:stä ohi ja kohti sitä viiden auton "kasaa" mikä edessä näkyi. Tuli kova taistelu 4stroken kanssa. Suorilla hävisin yhä, niinkuin B-finaalissakin, mutta mutkissa sain hieman kiinni. Sain käännettyä ennen pitkää tämän voitokseni ja ilmaiseksi sain yhden sijan vielä, kun Haikki veti enismmäisen kurvin kunnolla pitkäksi. Hän ei saanut minua ja 4strokea enää kiinni. Tosin emme mekään saaneet enää TOP3:ea kiinni, mutta heillä kierrosajatkin olivat kovempia. Sijalla 4. maaliin siis. Joten taidan olla KKWCS-palkintoraha kassaan myös velkaa 4euroa.

Loppufiilistelyt

Heh #2 ja #6......no olisihan näillä voinut käydä todella huonostikin.

Kiitos kaikille. Kaanaassa näkyy seuraavaksi.
 

Örfil

Guest
Hei, kiitti :thumbup:. Mä soitan Jounille maanantaina ja kysyn jos ottaisi mukaan sen Forssasta.
Ilmoittaa isäntä mulle - olen lomalla :cool: ja aikaa on vaikka mihin :ahem: Tartteehan se oma potta olla kisassa mukana.
 

Williams-

Senior member
Liittynyt
14.5.2003
Viestit
1224
Sijainti
Hyvinkää
Raporttia

Aika-ajot #4
Alunperin piti ajaa autolla nro 7, mutta en saanut painettua edes lisäpenkin kansssa polkimia kunnolla pohjaan joten auton vaihto ja tilalle tuli #4. Olin ehkä jopa hieman yllättynyt siitä, että aika oli 42.53, koska ajaessa ei tuntunut siltä että olisi mennyt niin hyvin. Odotin huonompaa aikaa.. Kuitenkin helpottavin tieto oli se, että kerrankin lähtöruutu olisi Forssassa jotakin muuta kuin D:n vika kuten edellisissä kolmessa Forssan kisassa kävi, mutta tällä kertaa ajoin itseni D:n neljänteen ruutuun.

D-finaali #4
Startti: (lentävä lähtö) huonoin lähtö minkä olen ikinä ottanut kkwcs:ssä. Lämmittelykierroksella 3 ekaa kaveria karkasi (se ero oli useita metrejä) siinä pääsuoralla jo ennen lähtömerkkiä "kivan" matkan päähän ja jouduin painamaan kaasun pohjaan _reilusti_ ennen lähtömerkkiä (varmaan muistaakseni jo siinä vikan mutkan jälkeen) jotta etumatkaa oli edes mahdollisuus yrittää ajaa kiinni. Alkukierroksilla ensin tulee ohi sue me toiseksi viimeisessä mutkassa ja pääsi karkuunkin. Aika nopeasti sen jälkeen myös JNF kuittasi ohitse, oisko jopa ollut samassa mutkassa. JNF:n kanssa oli kivaa taistelua ehkä 2-3 kierrosta, ja olin mielestäni hieman nopeampikin. Etsin ohituspaikkaa ainakin vikasta ja ekasta mutkasta, ja varmaan muualtakin. Ei ole kovin tarkat muistikuvat.. edit. Cmoney ystävällisesti laittoi youtubeen kuvaamansa videon tuosta mun ja JNF:n tilanteesta, tässä linkki siihen. Jokainen voi tuosta päätellä mitä tapahtuu. Omat muistikuvat poikkesivat sen verran tapahtuneesta, että editoin raportin loppuosan kokonaan uusiksi.

Oma auto tuntui olevan puskurin puuttumista (muistelin, että menetin sen tuossa nelosmutkassa, vaikka todellisuudessa se tapahtui edellisessä vasurissta) lukuun ottamatta kunnossa, joten jatkoin ajamista. JNF:n autosta irtosi puskuri ja ilmeisesti hajosi joku muukin osa. Tämän jälkeen ei mitään erikoista tapahtunutkaan, edellä ajavaa en saanut kiinni joten ajelin rauhassa maaliin sijalla 5. Kolarin jälkeisellä kierroksella näin JNF:n auton nurmikolla, keskeytyshän siitä oli seurannut. Harmitti kaverin puolesta ja siinä ajellessa tuli kelattua tota kolaria läpi (takana ei ollut ketään ja edellä ajavaan oli eroa).. Selvitin asiat JNF:n kanssa kisan jälkeen. Henk.koht. toivon että hänelle ei jäänyt tilanteesta mitään hampaankoloon. Videon perusteella näyttäisi olevan ihan vain "racing incident" (lähinnä 0.15 kohta).



Kiitos järjestäjille.
 
Viimeksi muokattu:

Örfil

Guest
Vähän siinä pusua tuli mutta heh - puskureita oli ilma sakeana :D
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Raporttia..

Pre-race:
Fiilis ihan hyvä, joskin jännittynyt. Toivoin kuivaa keliä, ja onneksi kuivaa lopulta olikin tulossa. Olin luottavaisella fiiliksellä, koska kaikesta sähläilystä huolimatta Hyvinkään kisa meni hyvin: Olin siellä tosi nopea! Tiesin, että Forssassa on mahdollisuudet, mutta tiesin myös tarvitsevani hiukan onnea. Vaikka Forssan autot ovat nykyään ehkä sarjan tasaisimmat, niin tällä radalla on myös kuljettajien tasoerot kaikkein tiukimmat. Tiesin, että 2-3 kymmenyksen autoerolla voi menettää 2-5 sijaa. Siis juuri kriittiset, kun taistellaan B-finaaliin pääsystä.

Aika-ajot #6
Autojen tasaisuuksista kertoo paljon se, ettei sitä enää ollenkaan tunne ajavansa huonommalla autolla ennen kuin näkee aikansa. Olin jo huolestunut samalla autolla ajaneen DickW:n ajasta, koska hän jäi juuri sen ~3 kymmenystä normitasostaan ja 5 kymppiä huipputasostaan tällä radalla.
Niinhän siinä sitten kävikin, että aikani ei ollut erikoinen. 41.53 olisi taas siinä hilkulla riittääkö B-finaaliin vai ei.

Ja eihän se riittänyt. C-finaalin paalupaikka ja olen nyt jo alkanut vihaamaan sitä paikkaa. Ajooni voin olla tyytyväinen, koska taakseni jäi tiimin molemmat kakkoskuljettajat. Andy ajoi vieläpä samalla autolla, joten en minä huonostikaan ajanut.

C-finaali #6
Kilpailua ennen alkoi jo hetken jopa vituttamaan kun ensin sai tiedon "pääsystä" C-finaalin paalulle ja sitten autoarpa osui siihen samaan autoon kuin aika-ajoissa. Siis korostetaan nyt vielä, että autoerot eivät ole suuria, mutta alussa mainitsemani muutaman kympin minimaalinen erokin vaikuttaa meidän väännöissä tosi paljon.

Lähdin kuitenkin taistelemaan sijoituksestani kärjessä, vaikka tiesin takana olevan taas järjettömän kovia kuskeja. Andy, jari5, PeePee, öö ruz.. Toivoin jotenkin, että Jonkki olisi saanut tavalla tai toisella singottua itsensä kakkoseksi ja tulpaksi.. No rehellisesti sanottuna sentään niin epätoivoinen en ollut. :D

Aloitin ekalle kierrokselle kiihdyttämisen ehkä sitten kuitenkin liian aikaisin (Jonkin palautteesta päätellen) ja tästä pahoitteluni. Mulle vain sanottiin D-finaalia katsellessa, että samalla tavalla pitäisi mun myös toimia (eli aloittaa kiihdytys jo ennen viimeistä mutkaa. Katsoin kyllä että koko porukka oli koossa ennen kiihdytyksen aloittamista, mutta aloitin varmasti hiukan liian aikaisin.

Startin jälkeen eka kierros meni ihan hyvin. Taustapeileistä näin, että PeePee oli jo noussut toiseksi ja että meillä oli kolmoisjohto. Näin myös jonkun takana olleista radalla spinnanneena (myöhemmin kävi ilmi, että se oli jari5). Samoin taustakahinoiden ansiosta sain ykköskierroksella hiukan kaulaa. Se ei paljoa auttanut, koska heti toisella kierroksella mokasin neulansilmän jarrutuksen ja PeePee pääsi sitä seuranneen vasurin ulostulossa jo rinnalle. Seuraavan oikean ulostulossa PeePee oli oikealla, mutta pääsin suoralla eteensä. Tokavikaan mutkaan jarruttaessa Andy tulee jostain eteen ja yhtäkkiä PeePee oli kärjessä.
Mitä hemmettiä oikein tapahtui? Siis Andy ohittaa minut ja PeePee menee kärkeen. Ennen mutkaa minä olin kärjessä ja PeePee kakkosena. :D

Lähdin yrittämään perässä pysymistä, mutta se ei onnistunut. Jäin arviolta juuri sen 2-3 kymmenystä kierroksella eli autotuurin verran. Takana hiillosti kokenut kehäkettu öö ruz, joskin pienen välimatkan päästä. Ajattelin öö ruzin olevan kauempana ja ajattelin yrittää vielä päästä kärkikaksikon perään ihan riskirajoilla. Ekassa mutkassa snadisti pitkäksi ja vauhtia meni sen verran, että öö ruz pääsi ohi. Pysyin "nestorin" perässä ihan hyvin ja erityisesti suorilla huomasin saavuttavani häntä huomattavasti. Pari kertaa pääsin suoralla imuun, mutta jäin mutkaosuudella. Sain sitten yhden onnistuneen kierroksen ja pääsin jo vikan mutkan jälkeen aivan imuun. Suoralla sitten ajoin öö ruzin kontissa kiinni ohituspaikkaa kytäten ja yhtäkkiä hän alkoi tuulettamaan kamera kädessään olleelle Totkelle.
Tajusin nopeasti, että nyt jos koskaan kaverilla ei ole mitään hajua siitä että olen aivan perässä. Eli ei muuta kuin sisälle ja ohi. Kerrankin pääsin näpäyttämään kokenutta kuljettajaa: Älä ikinä tuuleta ennen ruutulippua! ;)

Tiesin vahvuuteni suorilla ja sen että ilman virheitä pysyisin öö ruzin edellä. Mutkaosuuksilla hän sai kiinni, mutta suorilla pääsin karkuun. Parhaat ohituspaikat ovat suorien päässä, joten olin aika varma siitä, että pysyn edellä ellen tee virheitä. Hyvin se onnistuikin, kunnes kisan puolivaiheessa jotain ihmeellistä tapahtui. Huomasin, että jarrutuksissa kaasu jäi päälle ja paikoissa joissa tapanani oli vain höllätä, kaasu ei palautunutkaan ylös. Tämän ansiosta ajoin parissa mutkassa pitkäksi ja öö ruz pääsi konttiin kiinni. Taistelemalla olisin pysynyt edellä, mutta se olisi vaatinut ajotavan muutosta. Kilpailu olisi muuttunut sijoitusten vaihteluksi öö ruzin kanssa (öö ruz ohi mutkissa ja minä pääsuoran jarrutuksessa).

Arvioin tilanteen niin, että suurella todennäköisyydellä olisimme molemmat nurmikolla, jos olisin lähtenyt taistelemaan. Hyvinkään kisa tuoreena mielessäni tein siis päätöksen turvallisuuden nimissä ja päästin öö ruzin ohitseni. En saanut hyvinkäältä rangaistusta muilta kuin itseltäni, enkä olisi kestänyt toista samanlaista tapausta peräkkäin. Jäin öö ruzin ohi päästämisen jälkeen pienen välimatkan taakse ajamaan ja harjoittelemaan uutta ajotyyliä vikuroivalla autolla. Huomasin kaasun kyllä palautuvan, mutta aiempaa hitaammin. Opinkin ajotyylin aika nopeasti ja aloin mielestäni saavuttamaan öö ruzia. Sain lisää varmuutta ajooni, mutta pientä riskinottoa tarvitsin, että saisi pari nopeaa kierrosta ja selän kiinni ajoissa. Sen seurauksena ajoin taas ykkösmutkassa hiukan ulos ja peli C-finaalin kolmossijan suhteen oli siinä.

Kiitokset öö ruzille hienosta taistelusta. Kilpaileminen oli hauskaa vaikka kyseessä olikin 'vain' C-finaali.

Kisan jälkeen ilmoitin vielä Jounille mahdollisesta viasta, ja hän asiallisesti tarkisti kaasuvaijerin kiinnityksen (tjsp). Siellä olikin kaasupolkimen/vaijerin palautusjousi irronnut, ja vikurointi johtui suurella todennäköisyydellä siitä. Hän laittoi siihen uutta jousta sen jälkeen, joten toivottavasti samaa vikaa ei B- ja A-finaalissa kutosella enää ilmaantunut.

Yhteenveto
+ Autojen tasaisuus. Tämä huolimatta siitä, että menetin B-finaaliin pääsyn puhtaasti huonoon autotuuriin. Autoerot ovat kuitenkin hyvin pieniä, eli kiitettävää luokkaa. Valitettavasti kuskien tasoerot ovat vielä pienempiä kuin autoerot, joten siksi tämäkin vaikuttaa edelleen (ja varmasti aina joka radalla!).
+ Ratahenkilökunnan palvelu moitteetonta. Huomaa, että he selvästi nykyään arvostavat meitä. Toisin kuin vielä pari vuotta sitten, ottavat tosissaan jos sanoo, että autoon saattoi ehkä tulla jokin vika. Yleensä se vika löytyykin ja se korjataan. :thumbup:
+ Totken suoritus. Aika-ajossa tiimimme paras ja kisassa pysyi hyvin muiden mukana.
- Thyella ei lähtenyt Lahteen jatkoille.
 
Viimeksi muokattu:

JNF

Well-known member
Liittynyt
5.12.2004
Viestit
1173
Oma kisa jäi aika lyhyeksi, joten ei paljoa kirjoiteltavaa ole. En aluksi muistanut, että Forssassa ei ole erillistä harjoitusta, joten en hakenus ensimmäisessä sessiossa aikaa, vaan lähinnä kokeilin eri linjoja. Tiedä nyt sitten, olisiko tuo sijoitus muuttunut, vaikka olisin tosissani yrittänyt puristaa.

Ei minulle tuosta tilanteesta jäänyt mitään hampaankoloon. Ekassa kosketuksessa en nähnyt Wilzkun tulevan, vaan vedin puhtaasti omaa linjaa, ja toisessa oli kyllä omien muistikuvien mukaan ihan hyvin tilaa (videolla juuri sellainen kulma, ettei näe tuota etäisyyttä oikein), mutta hidastit enemmän kuin oletin, enkä ennättänyt tehdä mitään vaan vedin kylkeen. Ohjaus ei enää totellut kuljettajaa, kun ohjausakseli irtosi alapäästä. Kilpailutilanne minustakin, shit happens. kosketus ei sinänsä ollut kova mutta osui vaan rengas osui sopivassa kulmassa.

Noh, kokemusta viisaampana eteenpäin. eipä mulla juuri olekaan vielä kokemusta rengas rengasata vastaan ajamisesta.
 

Asko S.

Tonttu
Liittynyt
1.3.2002
Viestit
4146
Sijainti
Tampere
B-finaalissa riitti vääntöä ja helle meinas viedä mehut pois. Sijoitus olisi voinut hieman parempi olla toisena päivänä, mutta pettynyt ei voi olla noin hienon kisan jälkeen!

Autoerot edelleen pienet eikä pelkällä autotuurilla katastrofia pääse syntymään. Huomattavaa muuten C-finaalin raudan kova taso, liekkö parin vuoden päästä D:ssäkin sama meno... Huipullakin mennään kovaa, kun tuli uusi rataennätys ja neljä kuskia pääsi siitä noin kymmenyksen sisään.

Harmi kun Forssaan ei sarjan puitteissa tänä vuonna enää päästä... Muutoin kyllä innolla mukana, jos joku innostuu kisan sinne järjestämään.

+ DickW: Hienosti taisteli B-finaalin voittoon ja nousi vielä kultaiselle ananakselle
+ Jonkki: Painolla antoi tasoitusta monelle muulle, mutta suoritus siitä huolimatta vähintäänkin hyvä
+ öö ruz: Komeasti korjasi kisassa tilanteen ja otti C-finaalissa sen mitä saatavissa oli
 

Williams-

Senior member
Liittynyt
14.5.2003
Viestit
1224
Sijainti
Hyvinkää
Ei minulle tuosta tilanteesta jäänyt mitään hampaankoloon. Ekassa kosketuksessa en nähnyt Wilzkun tulevan, vaan vedin puhtaasti omaa linjaa, ja toisessa oli kyllä omien muistikuvien mukaan ihan hyvin tilaa (videolla juuri sellainen kulma, ettei näe tuota etäisyyttä oikein), mutta hidastit enemmän kuin oletin, enkä ennättänyt tehdä mitään vaan vedin kylkeen. Ohjaus ei enää totellut kuljettajaa, kun ohjausakseli irtosi alapäästä. Kilpailutilanne minustakin, shit happens. kosketus ei sinänsä ollut kova mutta osui vaan rengas osui sopivassa kulmassa.
Jees, hyvä että homma on okei. :)
 

Örfil

Guest
Ai niin, plussat:
+ double ö: s-a-a-tanan hyvää matskua tulossa syssymmällä, maistiaiset maistui ja äijän kisakin meni hienosti.
 

Quasimodo

Well-known member
Liittynyt
30.6.2008
Viestit
5455
Sijainti
Helsinki
+ Jonkki: Painolla antoi tasoitusta monelle muulle, mutta suoritus siitä huolimatta vähintäänkin hyvä
Olen aikaisemmin huomannut Jonkin kypäräkameravideoista, että ajo kyllä näyttää hyvältä! Jyväskylässähän Jonkki pärjäsi tosi hyvin, kun painoja oli tasattu. :ahem:
 

DW

2009-2016
Liittynyt
13.5.2009
Viestit
6137
Jos tästä nyt plussia joillekin annetaan

WoPe, no se ei nyt yllättänyt että voitto tuli, mutta aika-ajossa onnistui #1:llä vetämään hazardikierroksen. Siinä riittää yksi nopea sellainen. Muuten keskinopeus oli minun #6:n kanssa liki samaa tasoa.:thumbup:

Nipsuhuuli: Tarjosi aivan loistavan vastuksen kisassa. Hyökkäykset oli järkeviä, eikä mitään pommeja. Lisäksi hänellä oli samat paineet kuin itsellä, takaa tuli nälkäisiä kuskeja. Jollain muulla kuin #1:llä tai #6:lla olisi erän vienyt nimiinsä.:thumbup:

PBBMW: ansaittu A-finaalipaikka. Olette piikki persauksessa:D Finaalissa sullakin oma kierrosaika heikkeni, kun aika-ajoon vertaa. Syy löytyy ehkä tuosta ylhäältä myös.

Nämä olivat ne, mitkä jäivät itselle parhaiten mieleen....
 
Ylös