Anjoviiksessa on perushuolto 140€Paljonka tuollainen määräaikaishuolto kustantaa? Riippuu tietenkin vaikka mistä, mutta noin yleensä vilkuilut vaan mukaanlukien.
200-300Paljonka tuollainen määräaikaishuolto kustantaa? Riippuu tietenkin vaikka mistä, mutta noin yleensä vilkuilut vaan mukaanlukien.
Riippuu autosta ja siitä missä huollattaa.Paljonka tuollainen määräaikaishuolto kustantaa? Riippuu tietenkin vaikka mistä, mutta noin yleensä vilkuilut vaan mukaanlukien.
WTF? 4000km?Jaahas... Auto ilmoittaa että pitää varata aika huoltoon. Eihän tuolla ehtinyt kuin 5kk ja 4000 kilsaa ajamaan. Soittelin sitten huoltoon ja sanoivat että kun on tammikuussa rekisteröity niin alkaa jo aikasessa vaiheessa ilmoittelemaan huollosta. No varasin sitten huollon. Parempi se on huoltaa tässä vaiheessa ennen 20 asteen pakkasia. Muutenkin hyvä vaihtaa öljyt ja suodatin kun on uusi kone kyseessä.
WTF? 4000km?
Mikä auto?
V50.WTF? 4000km?
Mikä auto?
Yeps.
Mä en ole hogannu mitään eroa perinteiseen liejuun. Todennäköisesti siksi, ettei nykyisen rattaan tankissa ole ikinä ollut tavallista kiisseliä. Ei ehkä tule olemaankaan. Tuon Pron hintaero tavanomaiseen liejuun on mitätön, kun käy tankkaamassa Pirkkalassa kylmäasemalla, joka sattuu kivasti työmatkalle.Pitää kyllä hehkuttaa tota Pro Dieseiä... Aivan kuin olisi eri auto alla.
Skoda Fabia (23 000) halajaa jo toiseen huoltoonsa (pari vuotias auto on). Tyylikkäästi alkaa laskemaan 9000 kilometristä. Siitä kyllä jälellä olevat kilometrit putoavat aika moisella vauhdilla, kunnes 4000 km kohdalla mittari hyppää nollaan ja vaatii välittömästi huoltoa. :doubtful:WTF? 4000km?
Mikä auto?
Missähän täällä olisi kylmäasemaMä en ole hogannu mitään eroa perinteiseen liejuun. Todennäköisesti siksi, ettei nykyisen rattaan tankissa ole ikinä ollut tavallista kiisseliä. Ei ehkä tule olemaankaan. Tuon Pron hintaero tavanomaiseen liejuun on mitätön, kun käy tankkaamassa Pirkkalassa kylmäasemalla, joka sattuu kivasti työmatkalle.
Tulee ajettua lähes 100% kaupunkiajoa, lyhyitä matkoja ja kylmällä koneella. Koneen karstoittumisen huomasi selkeästi. Varsinkin kylmänä pintakaasulla oli nykimistä ja empimistä. Myöskin alaväännössä tuntui puutetta. Jokusen kerran tuli sammutettua auto. Kun lämpötilat meni alle 10 rupesi mietityttämään että kuinkahan pahaksi menee kun lämpötilat tippuu alle nollan.Miten tää nyt poikkeaa siitä tavallisesta kiisselin löpöstä - noin niinku käytännön kokemuksen tasolla?
Tekniset nyanssit olenkin lukenut tarkasti.
Toivottavasti turbo kestää yhtä kauan kuin moottori.
Oho, tulipas yllätyksenä että tuota Pro Dieseliä saa kylmäasemiltakin. Lieneekö poikkeus, kun aiemmin markkinoitiin tuon olevan palveluasemien heiniä?MTuon Pron hintaero tavanomaiseen liejuun on mitätön, kun käy tankkaamassa Pirkkalassa kylmäasemalla, joka sattuu kivasti työmatkalle.
Tää on onneksi eri kone kuin sun duunikaverillasi.Toivottavasti turbo kestää yhtä kauan kuin moottori.
Duunikaverilla meni leasing-aikana 3 turboa ja yks moottori.
Juu, varmasti. Meni nimittäin kaatopaikalle se kone.Tää on onneksi eri kone kuin sun duunikaverillasi.
Harmi että noissa nykyautoissa ei ole sitä öljytikkua kuin lisävarusteena :thumbup:Toivottavasti turbo kestää yhtä kauan kuin moottori.
Duunikaverilla meni leasing-aikana 3 turboa ja yks moottori.
ProDieseliä tankissa, käytännön käytössä en paljoa ole huomannut eroa. Tapana puhdistaa karstaa tuossa työmatkalla, kun on kohta jossa 60km/h muuttuuu 100km/h (tietyö) ja painaa rajummin kaasua siinä. Ehkä vähän vähemmän tuprua tulee.Mä en ole hogannu mitään eroa perinteiseen liejuun. Todennäköisesti siksi, ettei nykyisen rattaan tankissa ole ikinä ollut tavallista kiisseliä. Ei ehkä tule olemaankaan. Tuon Pron hintaero tavanomaiseen liejuun on mitätön, kun käy tankkaamassa Pirkkalassa kylmäasemalla, joka sattuu kivasti työmatkalle.
Miten tää nyt poikkeaa siitä tavallisesta kiisselin löpöstä - noin niinku käytännön kokemuksen tasolla?
Tekniset nyanssit olenkin lukenut tarkasti.