kouvotsvoni
Banjottu
Skootterissa se hyvä, jottei korttia voi polttaa:doubtful:Itte meen taksilla, kun joka tapauksessa olisin aina päissäin, vaikka kortti oliskin.
Skootterissa se hyvä, jottei korttia voi polttaa:doubtful:Itte meen taksilla, kun joka tapauksessa olisin aina päissäin, vaikka kortti oliskin.
Eikä kumia.Skootterissa se hyvä, jottei korttia voi polttaa:doubtful:
Mitään ei ole kärähtänyt, mitään ei ole mennyt nurin omalla pihalla eikä poliisia ole näkynyt.Eikös se kerran kärähtänyt? Meni kyljelleen omalla pihalla ja joku soitti poliisin paikalle.
Se mikä sattuu kännissä firman pihalla, jää kännissä firman pihalle?Ai jos jotain ei ole tapahtunut = vanhoja ei saa muistella ja se on tapahtunut
Jos sikiöasennosta puhutaan niin ei koskaan :ahem:Ai jos jotain ei ole tapahtunut = vanhoja ei saa muistella ja se on tapahtunut
Auto on mulle arjessa välttämätön työkalu ja liikkumisen väline.Onko autolla ajaminen sulle pakollinen välttämättömyys?
Tuohon viimeiseen lauseeseen on helppo yhtyä 100%:rosenttisesti. Samixii!Mun kilsat jää näillä näkymin alle 10 k per vuosi.
Nautin ajamisesta, olen lie perverssi.
En sentään tarkista ilmanpaineita tai öljyjä joka kerta, mutta siksi olen vihainen Mosselle että jättää auton siihen kuntoon että alkaa öljyvalo palamaan. Ei automies sellaista saa tehdä :mad_old:
Liikkumista varten on kesäisin skobe. Toivottavasti tuo mp:kin tuosta vielä hörähtää henkiin ja möötteillään Runskin kanssa.
Olen kai sitten onnellinen mies että jopa liikkuessani nautin siitä eikä se ole pakkopullaa.
Tämä.Lantikan Freelanderi olis vielä paree, mutta se tuli vähän turhan kalliiksi pitää ainakin niillä kilometreillä mitä on tullut ajettua. Tilanne toki muuttuu kun vaihdamme paikkakuntaa ja päivittäinen työmatka lyhenee 86 kilometriä.
Citikan XM:stä :thumbup:Tämä.
Mulla tulee kilsoja 12-14 tonnia vuodessa. Tykkään ajamisesta. Ajan 20 vuotta vanhalla Citroen XMllä. Tunnen autoni aika hyvin ja osaan tehdä huollot itse. Koska auto on vanha se ei ole enää maanteiden turvallisimpia ja siitä uupuu monia nykyautojen teknisiä hienouksia sekä suorituskykyä. Mutta perusasiat löytyvätkin: tyyli ja ajo-ominaisuudet, jollaisia saa hakea kissojen ja koirien kanssa nykyautoista. Kun tarkastellaan sitä mekaanista kytköstä, mies, auto ja tie, niin väitän että nykyautoista ja hyvin harvasta vanhemmastakaan löytyy samanlaista yhdistelmää mukavuutta, urheilullisuutta (säädettävä alusta), ohjauksen tarkkuutta (aivan parhautta), suuntavakuutta ja etenemiskykyä (mitä huonompi tie, sitä vakaampi ja varmempi kulku). Olen ajanut monenlaisilla piileillä (uusilla, vanhoilla, kalleilla, urheilullisilla), mutta noissa autoilun nauttimisen, mekaanisissa ja aistivaraisissa, perustekijöissä vanha XM on vieläkin aivan eliittiä.
Käytännöllinen harrasteauto, josta luopuminen tuntuu aina vain tyhmemmältä. Tusinapirsseihin en halua palata. Ei nappaa. Ehkä C6 tai jotain aivan toisenlaista...
Eikös viimeistään siinä vaihessa kun äijä on eläkeikäinen, vanha ja kyvytön, se hankkii kaksipaikkaisen urheiluauton ikään kuin viimeisenä erektionaKyseessähän on aina lukuisten erilaisten vaatimusten ja ominaisuuksien kompromissi.
Mistä tahansa Citikasta :thumbdownCitikan XM:stä :thumbup:
:thumbup:Mistä tahansa Citikasta :thumbdown
Corsicakin mieluummin
Tuo 1.4TSI:n 122hv versio ei ole ihan kireimmästä päästä. Ihan normiturbolla vielä, ei siis mekaaninen ahdin/turbo -yhdistelmä kuten 140hv ja sitä tehokkaammat mallit.Älä osta TSI versiota. Ne ei kestä kuin satkun. Pieni kone ja liikaa puristettu ulos. Sanoo kuulemma nokkapokat aika pian.