Albert Oil
Hippi ja juntti
Kylläpä on hauskaa. Nauran.
Samaa mieltä entisenä saabistina, vaikka 9 - 3 on yllättävän kapea lailla 99:n. Se sitten on eri asia haetanneeko tuo mittään?Tossa 9-3 Saabissa kun nostaa ylintä hintaa kymppitonniin niin nousee taso selkeesti. Mukava, varma, turvallinen ja tilava auto. Ergonomiatkin kohillaan.
Siis tuota vähemmän ajettua tallinnalaista Saabia tarkoitin.Mutta. Kilometrejä on varsin paljon kaikilla nuilla ysikolmosilla, lukuun ottamatta Turussa ja Talinnassa myytäviä. Tallinnalaisen kilometreihin saatan hieman varauksella suhtatua
Tuollaisia sanontoja kuulin pari päivää sitten velipojaltakin. :ahem:Ja mulla ei OLE autokuumetta. Se saatte USKOA!
Pojat on poikia, mutta poikana olo ei tarkoita, että olisi autokuume, ei.Tuollaisia sanontoja kuulin pari päivää sitten velipojaltakin. :ahem:
Niissä on liian pienet renkaat. Konseptiversioissa on sopusuhtaisemmat renkaat.Nuo BMW GT -mallit on kyllä rumia. Sekä 5- että uusi 3-sarjalainen. Ylipäänsä nykybemarit on kaikki jotenkin suhteettomia. Poikkeuksena 3-sarjan Touring.
Ensi vuonna tulee Pöhkikselle mittatilausauto.Määrittele ensin mikä tekee sinun vinkkelistäsi autosta hyvän.
Missä asioissa pellilehmän täytyy olla hyvä?
Muuten ollaan täällä yleisössä tekemättömän äärellä.
Annan esimerkin.
Omaan käyttööni kelvon auton tunnusmerkkejä ovat mm.
- Vaivaton kulku sisään ja ulos. Penkki vähintään puoli metriä asfalttia korkeammalla.
- Kelpo ajoasento pitkälle kuljettajalle.
- Nätisti pelaava automaatti
- Maavaraa mielellään tuplasti enemmän kuin ferrarissa tai sporttialustaisessa bemarissa.
- Kohtuullinen kulutus ja ylläpitokulut.
Tällä määrittelyllä putoaa ehkä 96% kaikista vaihtoehdoista ulos, jolloin on selvästi helpompi selata sitä jäljelle jäänyttä neljää prosenttia autokannasta.
Kaikki GT -mallit ja X6 ovat ja pysyvät suhteettomina vaikka ois mitkä renkaat alla. Tosin muutama kulma löytyy, josta näyttävät hyvältä.Niissä on liian pienet renkaat. Konseptiversioissa on sopusuhtaisemmat renkaat.
Olen eri mieltä. Penkki saa olla korkeintaan 10 cm asfalttia ylempänä.- Vaivaton kulku sisään ja ulos. Penkki vähintään puoli metriä asfalttia korkeammalla.
Kannattaa harjoitella yhden jalan kyykkyjä, jos on autosta nouseminen vaikeaa.- Vaivaton kulku sisään ja ulos. Penkki vähintään puoli metriä asfalttia korkeammalla.
Aivan oikein. Tuollaisillekin autoille on tilaus- ja vastauskin jo 80-luvulta (895kg). Tässä hieman tuunattuna. Ajamisen nautintoa puhtaimmillaan.Hieno peli, mutta liian iso. Auton pitää olla pieni, kevyt ja nopea.
Eikä automaatti. Soitinosasto, naah - lisäpainoa vaan! Pois tehosta. Autolla ajetaan, musaa kuunnellaan kotona.
Mutta tämä olikin raasumainen mielipide.
Toi linkki on mun top 1.Toki tukankuivainkin on ok!
Auton valinnassa on toki eri filosofioita. Ymmärrän näkökulmasi.Olen eri mieltä. Penkki saa olla korkeintaan 10 cm asfalttia ylempänä.
Ei ole pohjelihaksesta tai kunnosta kiinni tämä.Kannattaa harjoitella yhden jalan kyykkyjä, jos on autosta nouseminen vaikeaa.
Itse olen yli keskimitan ja tykkään liikkua maanläheisesti. Kapeilla parkkipaikoilla vaatii kiemurtelua kyllä.Ymmärrän toki, että keskimittaisille ihmisille yleisesti ottaen kelpaa keskimittaisille ihmisille suunnitellut kulkupelit.
Onko autolla ajaminen sulle pakollinen välttämättömyys?Auton valinnassa on toki eri filosofioita. Ymmärrän näkökulmasi.
Itselleni - autoa päivittäin lukuisiin siirtymiin käyttävänä - yleinen käyttömukavuus ja mahdollisimman pitkälle viety vaivattomuus on kuitenkin prioriteettilistalla paljon korkeammalla kuin urheilullisuutta tavoitteleva ajoasento.
Luulisi olevan aika monella auton omistajalla? Sitten on nämä TT-miehet.Onko autolla ajaminen sulle pakollinen välttämättömyys?