Örfil
Guest
Kuinka tärkeä kriteeri tuo takapenkkiläisten pääntila on?Miinuksena voisi mainita takapenkkiläisten pienehkön pääntilan, mutta sama ongelma on useimmissa perheautoluokan porrasperissä.
Kuinka tärkeä kriteeri tuo takapenkkiläisten pääntila on?Miinuksena voisi mainita takapenkkiläisten pienehkön pääntilan, mutta sama ongelma on useimmissa perheautoluokan porrasperissä.
Kyllähän se nykyisin kolmiovisella autolla ajelevalle toki on merkittävin seikka.Kuinka tärkeä kriteeri tuo takapenkkiläisten pääntila on?
Yhtä tärkeä kuin takapenkkiläisen jalkatilakin.Kuinka tärkeä kriteeri tuo takapenkkiläisten pääntila on?
Olisi varmasti hauskaa istua takapenkillä selkä kumarassa ja polvet korvissa ja parin tunnin ajon jälkeen voisi alkaa paikat olla jumissa.Yhtä tärkeä kuin takapenkkiläisen jalkatilakin.
Yhtä tärkeä kuin takapenkkiläisen jalkatilakin.
Tässä hain lähinnä takaa sitä että kuinka usein siellä takapenkillä istuu joku.Olisi varmasti hauskaa istua takapenkillä selkä kumarassa ja polvet korvissa ja parin tunnin ajon jälkeen voisi alkaa paikat olla jumissa.
Ihan hyvin järkeilty ja kompsis tälle.Tässä hain lähinnä takaa sitä että kuinka usein siellä takapenkillä istuu joku.
Itse arastelin aluksi ostaa autoa jossa "takapenkki" on mitä on, mutta koska ajelen pääasiassa yksin tai max. kaksin, ei takapenkille ole oikeastaan mitään käyttöä. Paitsi jos koirat ovat kyydissä, mutta ne eivät kummoista tilaa tarvitse.
On tietenkin kohteliasta jos satunnaisille kyytiläisille tarjoaa auton, jossa on hyvät takatilat, mutta jos auton käyttö on 90% yksin ajoa, niin takatilat eivät siinä mielessä ole välttämättä se pääasiallisin kriteeri auton hankinnassa, vaan vaikkapa esimerkiksi ne seikat, joista Sue tuntui tykkäävän (tehot, alusta ym.)
Miksi ostaa tila-auto jos pärjää autolla, jossa kuskilla on hyvät oltavat.
Tät' mää tarkoitin.
Saatan olla tosin aivan väärässä luulossa Sue:n takatilojen tarpeesta, mutta oletin että työmatka-ajot kattaa suurimman osan kulkemisista.
Juu, meillä on tuo halpisfiiu sitä varten jos täytyy ajella poikia Espooseen tms. ja muutenkin sillä hoidetaan kaikki perusajelut eli vaimon työmatkat, mökkireissut, lomamatkat, kyläreissut (+ 20 000 km/v, omalla 6000-8000 km/v). Fiiu menee vaihtoon parin vuoden päästä kun on palvellut toimintakautensa loppuun. Sen hinnan alentumisesta ei paljoa takkiin tule kun ei paljoa maksanutkaan.Tietty jos elämäntilanne vaatii enemmän kuskaustilaa voi harkita 2. auton ostoa, se vaihtoehto meilläkin on vielä esillä.
Tapa harjoitella avaruusajattelua?Kyllä on hienoa taas kun pesuneste lentää tuulilasille alkuperäisvaraosan pumppaamana. Eihän sitä kuin yksi talvi ajettukaan ilman kurasuihkuja vältellen.
Milläs katiskalla ajoitkaan? Tuntuu olevan jatkuvasti joku ihmepaikka viturallaan.Kyllä on hienoa taas kun pesuneste lentää tuulilasille alkuperäisvaraosan pumppaamana. Eihän sitä kuin yksi talvi ajettukaan ilman kurasuihkuja vältellen.
Mut ne onkin sellasia jotka mahtuu pöydän alle seisomaan, muttei makaamaan.Sue-ellenillä on aina vähintään kolme muikkia kyydissä. sikäli takikset on tärkeitä.
Seitsemän kertaa seitsemänLähti peräkärryn pistoke läskeineen irti autosta. Pitäs varmaan katella joku ohje kytkentään, kun piuhoja on kuitenkin seitsemän?
Kokeilemalla selviää, eihän tossa ole kuin reilu 5000 erilaista kytkentämahdollisuutta.Pitäs varmaan katella joku ohje kytkentään, kun piuhoja on kuitenkin seitsemän?
Empiirisen kokemukseni perusteella sellaista ei ole. Milloin palaa peruutusvalo, kun jarrutetaan tai se vilkkuu, kun vilkutetaan.Nii ja sitte pitäs ettiä sellanen kärry, jossa toimii kaikki valot, että voi testata kytkennät.