jjv
Arschloch
- Liittynyt
- 4.5.2005
- Viestit
- 26891
Tais Bemari jäädä kiinni myös.Vissiin veikkailtu että saattaa muitakin valmistajia jäädä vielä samasta vilpistä kiinni.
BMW kiistää peukaloineensa päästöjä
Tais Bemari jäädä kiinni myös.Vissiin veikkailtu että saattaa muitakin valmistajia jäädä vielä samasta vilpistä kiinni.
OK.Venäjällä kaikki mikä mahtuu papoputkesta ulos, on ok.
Toivottavasti nyt saa edes muutaman miljoonan eropaketin hyvin hoidetusta hommasta.
+ ei tarvitse selittää medialle mitään.Maailmanlaajuisesta manipuloinnista syytetyn yhtiön entiselle toimitusjohtajalle on luvassa lähes 28,7 miljoonan euron arvoinen eropotti.
Mikäli Volkswagenin hallitus toteaa Winterkornin syyttömäksi, hän saa lisäksi myös kahden vuoden palkkaa vastaavan korvauksen eli noin 33 miljoonaa euroa.
28,7+33 = 61,7 miljoonaa.
Voihan tuo parhaassa tapauksessa vähän lohduttaa tämän suuren takaiskun hetkellä tai sen jälkeen.
Niin mäkin mutta todnäk eri syistä kuin Intris.Nauran aina ivallisesti kun näen auton myynti-ilmoituksen jossa lukee "ketju koneella, ei kalliita hihnan vaihtoja".
Ananasamies, yhden miehen bukkakeshow!
Vstuunkanto on raskasta. Rahasalkut painaa.28,7+33 = 61,7 miljoonaa.
Kenties siihen liittyy, että se hihnan vaihto maksaa sen myyntihinnan verran?Paha sai palkkansa?
E: Asiasta toiseen: Nauran aina ivallisesti kun näen auton myynti-ilmoituksen jossa lukee "ketju koneella, ei kalliita hihnan vaihtoja".
Tuo lauseke yleensä jossain +300 ajetussa Nissan Almerassa, jossa se jakoketju rallattaa niin, että paikat tippuvat hampaista. Mistä muuten tuo hihnanvaihtokammo on nyt 2010-luvulla ylipäätään tullut? Oliko autonostajat esim. 70-luvulla yhtä paranoideja kun Taunuksen OHC-koneessa oli koteloimaton jakoremmi?
Niin, noh. Hieman vanhemmissa autoissa vois sanoa auton jakohihnan kestävän aina auton eliniän, kun se katkeaa elinikä loppuu.Nykyäänhän joissakin autoissa on käytössä Continentalin kehittämä jakohihna, jota ei tarvitse vaihtaa. Kestää auton eliniän.
Erinäisistä nettilähteistä poimimiani tiedonjyviä yhdistelemällä olen päätynyt seuraavaan kokonaiskuvaan:Uutisoitiin, että oli asennettu harhautusmielessä "laite". Niin mikä laite? Vai oliko moottorinohjaussoftassa jokin kikkare, joka tunnistaa testisyklin ja ajaa silloin moottoria niin, ettei päästöjä synny yli rajojen?
Jjusbanin taas nähdään usein liikkuvan ns. pelti kiinni.Eikös softa tunnistanut testitilanteen siitä että konepelti on auki (konetilan automaattisesti syttyvä valo anturina).
Korjaus olisi siis erittäin halpa, kaikki jenkkidieselfolkkarit pakotetaan ajamaan konepelti auki.