PuoliPöhkö
Well-known member
Jos se olis oikeuden langettama syyte, se olisi jo romantiikkaa!Mutta se on virallinen "syyte". Siinä toimeenpanema viranomainen syyttää VW:tä vilpistä. Se että se ei ole oikeuden esittämä syyte, on semantiikkaa.
Jos se olis oikeuden langettama syyte, se olisi jo romantiikkaa!Mutta se on virallinen "syyte". Siinä toimeenpanema viranomainen syyttää VW:tä vilpistä. Se että se ei ole oikeuden esittämä syyte, on semantiikkaa.
Jos se olis oikeuden langettama syyte, se olisi jo romantiikkaa!
Millaiset sanktiot Cadillac sai?The EPA test was detected by the VW if the rear
wheels weren't spinning. A while back, Cadillac did
the same thing but used a open hood as a indicator
that a EPA test was underway.
Samahan on urheiluautoissa. Perhosventtiili aukeaa 3500 rpm kohdalla ja johan kuuluu.Tämäpä tässä näin juu.
Motskareissa on vastaava, joskin huomattavasti haitattomampi vastaava toimintamalli jota kaikki tekee ja kaikki sen tietää.
Kun EU sanoo, että esimerkiksi 7000rpm kohdalla on desibelit oltava alle tietyn tason, niin nehän on. Vaan sitten 7500rpm lävähtää pakoputkesta melun vaimentanut venttiili auki ja meteli kasvaa niin infernaaliseksi että kaikilta irtoaa pää.
Validi pointti.Huomenna voisi käydä vallan lain testaamassa seuraavaa 320:aksikymppistä BMW:tä. Josko siitä olisi kiesiksi itsellein. On vain farmari. Mutta onpahan tilaa esimerkiksi masturboida valtoimenaan.
.Audin lehdistöedustaja kertoi maanantaina, että huijausohjelmisto löytyy noin 1,42 miljoonasta EU5-dieselillä varustetusta Audista Länsi-Euroopassa. Näistä Audeista 577 000 on Saksassa ja noin 13 000 Yhdysvalloissa.
Lehdistöedustajan mukaan manipulointiohjelmistoa on käytetty A1-, A3-, A4-, A5-, A6-, TT-, Q3 ja Q5-diesel-autoissa.
Volkswagen kertoi viime viikolla, että päästöskandaali koskee noin 11 miljoonaa konsernin autoa eri puolilla maailmaa. Audin kertomat automäärät sisältyvät konsernin kertomaan kokonaislukuun.
Sillälailla.Bild-sanomalehden mukaan Bosch-monialayritys varoitti Volkswagenia päästölukemia muokkaavien ohjelmistojen laittomuudesta vuonna 2007.
Frankfurter Allgemeine Zeitungin mukaan Volkswagenin työntekijä varoitti yhtiötä samasta asiasta vuonna 2011
Porscheja ja Maseratejakin saa dieseleinä.Minkähänlaine toi TT olis 1.2 tai 1.6 diisselinä? On sitä ainaki kakslitrasena, mutta diisseli TT? Mä just ja just omassa kutosessa ton hyväksyn, mutta TT?? Ei saatana.
Valitettavasti. Olis sitte edes oikeen kokosia.Porscheja ja Maseratejakin saa dieseleinä.
Ei tarviikkaan. Mä tykkään dieselkutosen väännöstä kuin hullu puurosta. 450Nm ja reilu parisataa kaakkia. Liikahtaa tuo lähes 2000kg painava lotja ihan ok ja kierroksia ei meinaa yli kolmen tonnin saada millään. Silti menee alle 6l maantiellä. Kutonen onkin tommonen pappakärry. Mutta TT...tai maserati tai possu. EI se nyt vaan sovi niiden imagoon millään.Kiisselihän on ihan jees, jos ajaa paljon sekä tykkää rutkasta alaväännöstä ja pienistä pa-kuluista.
Ei auton moottorin ole pakko kiljua 7000 rpm. IMO.
Paljonko tota virtsaa menee suhteessa ajokilometreihin? Alle 1 ltr/1000 km?Mites tämä nyt vaikuttaa mun AdBlue-kulutukseen?:doubtful:
Maahanko se sitä ruikkii?
Eikö noita Le Manse-ajoja voiteta riisseli-Aurilla?Minkähänlaine toi TT olis 1.2 tai 1.6 diisselinä? On sitä ainaki kakslitrasena, mutta diisseli TT? Mä just ja just omassa kutosessa ton hyväksyn, mutta TT?? Ei saatana.
Kylä kai ja kohta vieteriautollaEikö noita Le Manse-ajoja voiteta riisseli-Aurilla?
Viinaa ja naisiahan mä ajattelen.Lohja kirjoitetaan isolla. Tiedoksi.
Mitähän se Jayärkin ajattelee.