Kimi1000
Member
- Liittynyt
- 6.4.2010
- Viestit
- 18
Hei Haloo, miettikää nyt vähän. Onko tuo nyt oikeaa kilvan-ajoa kun takanaolija saa muuttaa autonsa ominaisuuksia lennosta, ja sitten mennään heittämällä ohi. Ensin hirveät säännöt, että saadaan autot samanarvoiseksi, ja sitten suoralla hups, 15km/h enempi vauhtia. Siinä mitataan ihan oikeesti kumpi kuski on parempi.
On se kiva kun jännitys hoidetaan varikkokäynneillä, miksi ei yksinkertaisesti päätettä että joka toinen kierros on käytävä varikolla, saadaan nostettua jännitystä vielä lisää.
Kilvan-ajon tarkoitus on verrata kuskien osaamista ja kaluston rakentamista samoin säännöin, nyt takana-olijalla on eri säännöt suoran verran.
Ihan perseestä sanon minä.
Ei toi Vettel ole ylivoimaisen hyvä, kaikki 7 kärkikuskia (Vettel, button, hamilton, Alonso, Webber, Rosberg, schumacher) voittais kisat Vettelin autolla.
Vapaastihengittävät V8:t ja kaikki nippelit pois ratista, hiilikuidut pois jarruista ja ripustuksista. Lasikuidusta Hamiltonkestävät katteet.
Tämä pudottaisi kisahinnat alle miljoonan/tiimi, ja sitten ois viivalla 36 autoa, sitten ois kunnon kisat mitä katsoa.
/Kimi
On se kiva kun jännitys hoidetaan varikkokäynneillä, miksi ei yksinkertaisesti päätettä että joka toinen kierros on käytävä varikolla, saadaan nostettua jännitystä vielä lisää.
Kilvan-ajon tarkoitus on verrata kuskien osaamista ja kaluston rakentamista samoin säännöin, nyt takana-olijalla on eri säännöt suoran verran.
Ihan perseestä sanon minä.
Ei toi Vettel ole ylivoimaisen hyvä, kaikki 7 kärkikuskia (Vettel, button, hamilton, Alonso, Webber, Rosberg, schumacher) voittais kisat Vettelin autolla.
Vapaastihengittävät V8:t ja kaikki nippelit pois ratista, hiilikuidut pois jarruista ja ripustuksista. Lasikuidusta Hamiltonkestävät katteet.
Tämä pudottaisi kisahinnat alle miljoonan/tiimi, ja sitten ois viivalla 36 autoa, sitten ois kunnon kisat mitä katsoa.
/Kimi