oldez
Well-known member
- Liittynyt
- 14.3.2003
- Viestit
- 19491
Mode ei tajua koska on mode...Kas. En ole tajunnut, koska moderaattorin oikeuksilla se onnistuu niistäkin.
Mode ei tajua koska on mode...Kas. En ole tajunnut, koska moderaattorin oikeuksilla se onnistuu niistäkin.
Maan tapa. Kekkosta ei kritisoida.Miks kisaseuranta ja jälkihöyryt on eroteltu? Ei jaksa kopioida lainausta toisesta ketjusta ni jätän kommentoimatta.
Ainahan voi copypastettaa "manuaalisesti" ja laittaa quote-tagit itse perään...Lukituista toikeista on vähän paha lainailla yhtään mitään.
Hirveän hankalaa ilman hiirtä. Hiirelläkin se nostaa kommentoimiskynnystä, joka sais ainakin kisatapahtumien kommentoinnissa olla mahdollisimman matala, vaikka muuten onkin ehkä suotavaa harkita mitä tekstiä suoltaa.Tylsä kisa jne, you know the drill.
Ainahan voi copypastettaa "manuaalisesti" ja laittaa quote-tagit itse perään...
Niinpä.Mutta eikö viime kisasta pitänyt alkaa RB:n jyrkkä alamäki? Niin muistan jossain ketjussa asiantuntijoiden taas kertoneen. Jos veikkaukset/toivottu epäonnistuminen osuu oikeaan sitten täällä leijutaan, mutta hävitään tietty kuin pieru saharaan.Tässä kisassa kuvastui koko kausi ja pistetilanne pähkinänkuoressa. Vettel karkaa kärjessä muilta horisonttiin. Neljä kärkitallien kuskia tappelee kakkostilasta verissä päin. Massa jää hieman muista ja Nico ajaa sinne sijoille 7-8, mihin mersun rahkeeet riittää. :thumbup:
Ymmärrän tekniset hankaluudet ja tosiaan liveketju oli turhan takia kiinni kun tarkoitus oli jo saavutettu. Mutta ei se liveketjuun kommentointi ole enää kovin järkevää sen jälkeen kun kisan suorana seuranneet ovat jo sieltä poistuneet. Jälkilähetyksen kommentoijat eivät enää ole "live".Hirveän hankalaa ilman hiirtä. Hiirelläkin se nostaa kommentoimiskynnystä, joka sais ainakin kisatapahtumien kommentoinnissa olla mahdollisimman matala, vaikka muuten onkin ehkä suotavaa harkita mitä tekstiä suoltaa.
Nyt nähtiin kyllä DRS:n huonoimpia puolia taas. Parhaana esimerkkinä Hami-Webber taisto, kun Webber ohitti ekassa mutkassa ja DRS mittauspiste oli vasta sen jälkeen. Ihan väärässä kohtaa siis. Olisi pitänyt olla ennen ekaa mutkaa. Nyt tämä teki tepposet Webberille ja Hamilton kuittasi helposti takaisin... Harmi Webberille.- DRS. Eikö tämän ole tarkoitus lisätä ohituksia ja rohkaista kuljettajia siihen? Nyt kävi juuri päinvastoin... ei ollut mitään järkeä ohittaa T1:ssä, koska kaveri tuli sitten seuraavalla suoralla takaisin ohi. Ja jos itse ei päässyt DRS:n avulla ohi, niin sepä oli kisa siinä.
Korean kisaan odotettiin n. 80.000 katsojaa, mikä toteutuikin. Radan kapasiteetti on kuitenkin 120.000 katsojaa, joten kaksi isoa katsomoa suljettiin kokonaan ja käytössä oli 105.000 istuinta, joihin nuo 80.000 sitten sijoittuivat.
Viime vuonna oli saman verran katsojia, mutta silloin porukkaa houkuteltiin ilmaislipuilla kiinnostuksen herättämiseksi. Nyt kaikki maksoivat sisäänpääsystä.
Varikolla kulku huhu, että tämä saattaisi jopa jäädä Korean viimeiseksi F1-kisaksi. Taloudelliset seikat ovat pääosassa, ja kisajärjestäjä toivookin saavansa alennusta Ecclestonelta kisamaksuun.
http://www.autosport.com/news/report.php/id/95497
No ei se niin yksinkertaista ole. Jos on useampi katsomo käytössä niin pitää olla enemmän järjestyksenvalvojia, nakkikioskin myyjiä jne. Kulut vaan nousis ja voitto heikkenisi entisestään.Ne meni siis sieltä missä on aita matalin. Sen sijaan että koko katsomoa suljettais niin olisi voinut joka katsomon ylärivejä ottaa pois käytöstä(pääkatsomoa lukuunottamatta), toki enemmän vaivaa mutta asiakas ystävällisempi.
Siis meinaakko että he ei eivät missään vaiheessa uskonut että kaikkia katsomoja tarvitaan??No ei se niin yksinkertaista ole. Jos on useampi katsomo käytössä niin pitää olla enemmän järjestyksenvalvojia, nakkikioskin myyjiä jne. Kulut vaan nousis ja voitto heikkenisi entisestään.
Veikkaan etteivät missään vaiheessa uskonneet tarvitsevansa kaikki katsomoja. Varmasti on jo pidemmän aikaa ollut selvä että lipunmyynti ei ole riittävää. Ihan perusbisnestä kun yritetään pitää kulut mahdollisimman alhaisina, joten ei siellä mitään turhia tyyppejä pidetä palkkalistoilla peukaloja pyörittelemässä. Lisäksi on helpompi laittaa katsojat tiettyihin katsomoihin ja kun levittää ne ympäri rata-aluetta.Siis meinaakko että he ei eivät missään vaiheessa uskonut että kaikkia katsomoja tarvitaan??
Kyllä siellä henkilökuntaa on ollut valmiina tai ainakin olisi pitänyt olla.
ja Etelä-koreassa mitään yli 10 euron tunti palkkaa järkkäreille makseta taitaa olla lähellä euroa tunti. Joten ei se kuluistakaan kiinni ollut.
Kyllä. Odottivat sunnuntaille sen 80.000 katsojaa mikä tulikin.Siis meinaakko että he ei eivät missään vaiheessa uskonut että kaikkia katsomoja tarvitaan??
Onko sulla esittää jotain faktaa tuosta väittämästä? Tuo pätisi ehkä Pohjois-Koreaan, etelään ei niinkään.Siis meinaakko että he ei eivät missään vaiheessa uskonut että kaikkia katsomoja tarvitaan??
Kyllä siellä henkilökuntaa on ollut valmiina tai ainakin olisi pitänyt olla.
ja Etelä-koreassa mitään yli 10 euron tunti palkkaa järkkäreille makseta taitaa olla lähellä euroa tunti. Joten ei se kuluistakaan kiinni ollut.
Taitaa päteä suurimpaan osaan F1-radoista. Järkkärit ovat useimmiten vapaaehtoisia, eivät palkollisia.Onko sulla esittää jotain faktaa tuosta väittämästä? Tuo pätisi ehkä Pohjois-Koreaan, etelään ei niinkään.
Aa joo, selventääkin jo paljon. Luulin että kaikki katsomot on alunperin ollut käytössä mutta sitten ollaan laiteltu niitä kiinni kun ei oo populaa tullukkaan.Kyllä. Odottivat sunnuntaille sen 80.000 katsojaa mikä tulikin.
-Edit- Itse asiassa katurataosuudella näkyvä tyhjä katsomo ei ole edes lipunmyyntisivustojen kartoissa. Eli sinne ei ole ollut lippuja myynnissäkään. Sen verran on siis jo etukäteen tiedetty ennakoida kävijämäärää.