Rata itsessään on mielestäni varsin mielenkiintoinen, kuskeilla on oikeasti hommaa ohjaamossa kun mutkia tulee jatkuvalla syötöllä vastaan. Ne eivät ole erityisen vaikeita mutkia sinällään, mutta jotta pitää mahdollisimman suuren vauhdin päällä mutkasta ja apexista toiseen, vaatii kyllä keskittymistä ja taitoa. Pitkät suorat periaatteessa antavat myös ohitusmahdollisuuksia. Mutta ainakin tällä kertaa, kuivalla kelillä, tuli hieman keskimääräistä tylsempi kisa. Ehkä radan profiili ei luo parasta kilvanajoa.Olipas tylsä kisa... Todella huono rata.
Schumi olisi voinut olla ihan hyvillä sijoilla.Petrov aikalailla pilasi omasta mielestäni kiinnostavimman aiheen eli Schumin nousun.
Hami ja Webber ajoivat ihan hienosti kilpaa ja Vettel karkasi voittoon.
Jos Safety Carin aiheuttajaan viittaat, niin Petrovin etusiipihän se oli, joten näytettiin kyllä. Livenä on kaikkea hankala näyttää, kun ei ne kuskit kerro etukäteen, että ajattelin tuossa parin mutkan päästä ajaa jonkun perään, kannattaa näyttää minua. Etusiivetön Petrov poimittiin kyllä kuviin siksi aikaa kun törmäyspätkää haettiin esitettäväksi.TV-ohjaus jätti näyttämättä taas mm. miksi/kenen auton etusiipi oli radalla? Mitään kyseisen siiven poisirtoamiseen johtanutta tapahtumaa ei näytetty. Keltaisten lippujen syistä ehkä yksi saatiin ruutuun näkyviin useamman minuutin viiveen jälkeen. Schumi-Petrov jäi näkemättä livenä, tilanteesta johtuneen turva-auton syytä saatiin taas vain arvailla.
AINA = Monacossa ja Japanissa. Muut lähetykset toteuttaa FOM itse.Ketuttaa, miten joku paikallinen lajia ymmärtämätön idiootti päästetään AINA pilaamaan kisatapahtumat lepsulla ohjauksella.
Ei jaksa kopioida lainausta toisesta ketjusta ni jätän kommentoimatta.
Koska niin on tehty Kiinan kisasta lähtien.Miks kisaseuranta ja jälkihöyryt on eroteltu?
Juu niin oli. Varsinkin Hamiltonin ja Webberin vääntö. Heikiltä hyvä ajo. Ja olihan se hauskaa kun Alonso sanoo luovuttavansa, mutta ehkä oli pakko jos meinaa päästä maaliin..Aika hyvä kisa oli, mitä live timingillä seurasin. Nyt illalla näin koosteen
Ei ole tullut mieleen, että jälkilähetystä seuraavat saattavat haluta quotata aikaisemmin kirjoitettuja juttuja? Tästähän jotain pari vuotta sitten pollattiin, että miten tän pitäisi olla, ja itseäni ärsytti jo sillon kun parhaassa vauhdissa oleva toikky lyödään lukkoon ja quotaus menee perseelleen. Eikä täällä nyt niin paljo kommentteja ole, että jokaiselle tarvii omaa ketjuaan tehdä.Koska niin on tehty Kiinan kisasta lähtien.
Kuvissahan vilahti se T5:ssä ollut etusiipi, jonka Osku ja Mustakiikari veikkailivat olleen Virginistä. Taisi olla se Liuzzin ? etusiipi, eikös toinen HRT pitannut ensimmäisen kiekan jälkeen.Jos Safety Carin aiheuttajaan viittaat, niin Petrovin etusiipihän se oli, joten näytettiin kyllä.
Jos haluavat, on toisen otsikon viestien lainaaminen nykyisin varsin helppoa multiquote-toiminnolla.Ei ole tullut mieleen, että jälkilähetystä seuraavat saattavat haluta quotata aikaisemmin kirjoitettuja juttuja?
Lukituista toikeista on vähän paha lainailla yhtään mitään.Jos haluavat, on toisen otsikon viestien lainaaminen nykyisin varsin helppoa multiquote-toiminnolla.
Kas. En ole tajunnut, koska moderaattorin oikeuksilla se onnistuu niistäkin.Lukituista toikeista on vähän paha lainailla yhtään mitään.