Muistaisin että oli hyvin asvalttia aidalle asti, jolloin olisi ehtinyt kyllä jarruttaa tarpeeksi ennen vasemmalle, nurmikolle, kääntöä.Kimillä meni tuossa lenkissä puolisen minuuttia hukkaan, riippuen vähän miten laskee. Auto ei olisi välttämättä kääntynyt märällä nurmikolla ylämäkeen, joten Kimi päätti kiertää vanhan radan kautta. Sen päässä ennen liityntää varsinaiseen rataan oli kuitenkin esteet.
Olisi kiva tietää tuliko radioon muutama suomalainen voimasana tuolla hetkellä.Löytyy jo videokin: http://www.youtube.com/watch?v=IX0aOnjuNdA
Musta verkkoaita erottui aika selvästi tuossa paikassa.Mitähän täällä taas sekoillaan? Siellä tosiaan oli aita vastassa, joka näkyi ainakin omassa HD-kuvassani varsin selkeästi.
Tötsien kohdalla siis.
Olisi kyllä kruunannut tuon tilanteen kun olisi jyrännyt jonkun verkkoaidan läpi ja raahannut sitä radalla muutaman suoran verran :alppu:Musta verkkoaita erottui aika selvästi tuossa paikassa.
Läpi olisi voinut yrittää, mutta vammautumisen ja kisan keskeytymisen riskillä :tongue:
Mitähän täällä taas sekoillaan? Siellä tosiaan oli aita vastassa, joka näkyi ainakin omassa HD-kuvassani varsin selkeästi.
[/QUOTE]
No katos kun mä katoin kisaa sellasesta 20 tuuman kolosesta :o
Tuosta välistä oli Kimin tasoinen kaveri mahtunut helposti. Verkkoaita on taas hankalampi penetroitava.
Ja silti ollaan valmiita tekemään vedenpitäviä analyysejä..No katos kun mä katoin kisaa sellasesta 20 tuuman kolosesta
Ei niin, mutta noi teräskaiteet ei ole mitään irrotettavaa mallia.Myöskään Google Mapsin vanhat satelliittikuvat eivät kerro sitä millaiset aidat radalla on GP-viikonlopun aikana.
Googlemaps ei myöskään kerro viikonlopun aikana käytettävistä katsomorakennelmista paljon mitään. Suurin osa niistä kasataan vasta kisaviikonlopun lähestyessä.Myöskään Google Mapsin vanhat satelliittikuvat eivät kerro sitä millaiset aidat radalla on GP-viikonlopun aikana.
Tuolla vauhdilla millä Kimi sukelsi ulos, varauloskäynnin käyttäminen oli ainoa järkevä veto. Tuo, että kävi ylhäällä asti kääntymässä oli vain yritys minimoida vahingot.Vaikutti siltä että tällä kertaa Kimi ei ihan täysin tiennyt mitä on tekemässä. Yllättävää kyllä.
Kimillä oli ongelmia märän visiirin kanssa ja sen takia tuo ulosajo tuli.- Suurin ongelma oli siinä, että en puoliakaan kilpailusta nähnyt kunnolla eteenpäin. Yhdessä kohdassa meinasin jopa pysähtyä kokonaan, koska vaikka hanskalla yritin putsata visiiriä, niin en siitä huolimatta nähnyt kunnolla eteeni. Ajoin uloskin siinä ja ajattelin ajaa toisen varikon kautta takaisin radalle, mutta siellä oli portti kiinni. Piti sitten kääntyä ympäri ja tulla takaisin radalle. Pääasia, että päästiin kuitenkin maaliin asti. Suhteellisen hankala oli tämä kilpailu, Räikkönen kertoi.
Kannattihan se taistella loppuun asti, sillä sait sen tuloksena yhden pisteenkin?
- No joo, olihan se aika laiha lohtu. Olihan se hyvä, että jotain saatiin aikaiseksi. Suurin ongelma oli siinä, että en nähnyt märän visiirin takia juuri lainkaan eteeni. Se teki tästä kisasta kaikkein vaikeimman.
Täällä vielä todiste portista.Tässä muuten se kimin reittivalinta. Minä en ainakaan havainnut mitään aitaakaan sielä.
Told by @Lotus_F1Team Kimi went off at same point in 2001 and the gate was open. This year it was closed. They ain't happy.
https://twitter.com/AdamHayNicholls/status/272805747035885568