Hehheh. Toivottavasti osallistuminen kuitenkin rajoittuu varikkomuurilla seisomiseen.Caterham Facebookissa juuri äsken:
"We have just confirmed the appointment of Giedo van der Garde as our Reserve Driver for 2012. He'll be participating in the pre-season tests and a number of FP1 sessions throughout the season, so welcome to the family Giedo!"
Eiköhän tuo rattiin pääse, kun viime vuonnakin Valsecchi ja Razia saivat ajoaikaa.Hehheh. Toivottavasti osallistuminen kuitenkin rajoittuu varikkomuurilla seisomiseen.
Toivottavasti ei aja Kovalaisen autoa.Eiköhän tuo rattiin pääse, kun viime vuonnakin Valsecchi ja Razia saivat ajoaikaa.
Puhuin talvitesteistä, joissa ei ole kuskikohtaisia autoja, vaan kaikki ajavat vuorollaan sitä yhtä paikalla olevaa kappaletta.Toivottavasti ei aja Kovalaisen autoa.
Joo ehdottomasti näin. Ainakin viime kaudella oli hieman huonoja kokemuksia.Suotavaa kuitenkin olisi, että kisakuskeilla olisi sananvaltaa siihen missä kisoissa ei kannta FP1:ä tuhlata varakuskille (uudet radat, katuradat, isommat päivitykset jne.).
Heikki taas mökelsi viime vuonna, että enää tällä kaudella kaiken maailman tusinasuharien ajattaminen harjoituksissa ei tule enää kyseeseen. Liikaa tasoitusta. Joko Heikki syö sanojaan tai sitten GvdG on aina Trullin riesa.Eiköhän tuo rattiin pääse, kun viime vuonnakin Valsecchi ja Razia saivat ajoaikaa.
Pidän tuollaisia lausuntoja lähinnä mielipiteinä, enkä usko Heikin sopimusehtojen muuttuneen täksi kaudeksi. Lopullinen sananvalta on kuitenkin tallilla, vaikka Heikki kantansa voimakkaasti esiin toisikin.Heikki taas mökelsi viime vuonna, että enää tällä kaudella kaiken maailman tusinasuharien ajattaminen harjoituksissa ei tule enää kyseeseen. Liikaa tasoitusta. Joko Heikki syö sanojaan tai sitten GvdG on aina Trullin riesa.
Heikki ei päätä näistä asioista, mutta pyrkinee jatkossakin tuomaan omaa kantaansa esille tallin sisällä mahdollisimman usein.Heikki taas mökelsi viime vuonna, että enää tällä kaudella kaiken maailman tusinasuharien ajattaminen harjoituksissa ei tule enää kyseeseen. Liikaa tasoitusta. Joko Heikki syö sanojaan tai sitten GvdG on aina Trullin riesa.
Niin minäkin yleensä pitäisin, mutta tässä oli hyvin ehdoton sävy.Pidän tuollaisia lausuntoja lähinnä mielipiteinä--
Jep. Hyvin samaan sävyyn puhui oman autonsa luovuttamisesta kisakäyttöön..Niin minäkin yleensä pitäisin, mutta tässä oli hyvin ehdoton sävy.
Sopimuksen rikkojalla on aika heikot asemat, joten en pitäisi moista järkevänä. Muutenkaan ei ole paljon järkeä luovuttaa kisapaikka vapaaehtoisesti van der Gardelle jos ideana oli kiukutella perjantain ajovuorojen luovuttamisesta.No nyt nähdään onko Hiiri-Heikistä tullut mies vai onko edelleen lapanen. Heikkinä uhkaisin lähteä menemään jos jollekin tusinakuskille auton joutuu antamaan.
Ainahan sitä voi sanoa, että jos van der Garde ajaa metrinkin autolla numero 19 kauden aikana, niin jatkosopimusta on turha tarjota. Eiköhän Kovalaiselle löydy ottajia paremmistakin talleista.Sopimuksen rikkojalla on aika heikot asemat, joten en pitäisi moista järkevänä. Muutenkaan ei ole paljon järkeä luovuttaa kisapaikka vapaaehtoisesti van der Gardelle jos ideana oli kiukutella perjantain ajovuorojen luovuttamisesta.
No Heikki on muutenkin sanonut että jos ei tulostaso tyydytä, niin tämä on viimeinen vuosi Fernandesin tallissa. Joten teitten eroaminen saattaa joka tapauksessa olla edessä, eikä se siten toimi kummoisenakaan uhkauksena. Tallissa ollaan varmasti jo varautumassa miehistönvaihdoksiin ensi kaudelle muutenkin.Ainahan sitä voi sanoa, että jos van der Garde ajaa metrinkin autolla numero 19 kauden aikana, niin jatkosopimusta on turha tarjota. Eiköhän Kovalaiselle löydy ottajia paremmistakin talleista.
Mitä hyötyä on ajattaa Van der Gardea testeissä, kun mies ei pysty kertomaan eroja viime vuoden autoon? Fernandes ei ole tosissaan mukana ja Heikin kannattaa häipyä, kun on vielä suht nuori. Irwinin sanoin, Raha Ratkaisee.TS:n mukaan Garde ajaa kahtena talvitestipäivänä ja perjantaisin ainakin joissain kisoissa... Ei ollut mainintaa, että kuinka usein tai kenen autolla...