Mielenkiintoista oli Lotuksen vauhti tänään. Eikös testiohjelmaan kuulunut enempi auton saaminen paremmaksi kevyemmällä polttoainekuormalla? Nyt ainakin näytti prikulleen siltä, että juuri näin oli tehty - alussa oltiin Williamsia ja Ferraria hitaampia, lopussa kevyellä autolla melko roimasti nopeampia.
Grosjeanin viimeinen stintti oli todella vakuuttava, mutta kaveri hävisi lähdössä aivan liikaa. Räikkönen taas oli lähdössä ja kisan alkupuoliskolla huomattavasti parempi, mutta hävisi Grosjeanille viimeisellä stintillä sekuntikaupalla, vaikka renkaat olivat vain paria kierrosta vanhemmat.
Kaiken kaikkiaan kohtalaisen merkillistä vaihtelua suuntaan jos toiseen. Ilmeisesti auton balanssi muuttuu kisan aikana suhteellisen paljon, mutta kaikkein kummallisinta asiassa on oikeastaan se että auto on kuitenkin niin tasaisen hyvä - onhan Räikkönen ollut nyt kahdessa kisassa peräkkäin ainakin jollain tapaa voiton syrjässä kiinni, kun pääkilpailija on ollut molemmissa osakilpailuissa eri tyyppi.
Toisaalta taas välillä vähän tuntuu, ettei autosta saada ihan maksimia joka tilanteessa irti..