Okei mä olen humalassa..mutta onhan toi jo aika yliveto tavoite. Jos se huomen on top4 ruudussa niin aika kuski on:alppu:Nostellaas ketjua ettei jää ihan unholaan. Edessä siis muutaman tunnin päästä kauden ensimmäiset aika-ajot joiden perusteella toivottavasti saamme jonkinlaisen käsityksen ferkun ja Massan vauhdista. Itse haaveilen toki paalusta, mutta top4 ruutukin on näin kauden avauksessa hyvä tavoite.
Heh, no ei Santander nyt ihan kaikkeen sentään syypää ole. Tuolloin se vielä sponsoroi McLarenia, Ferrarille se tuli vasta Alonson tulon myötä.Toivottavasti Massa olisi löytänyt lisää asennetta talven aikana ja voittais nyt kerrankin tallikaverinsa.(njoo voitti se Kimin, mutta se oli Ferkun ja Santanderin juttu se) Uskon, että hän voi tulla ja yllättää sillä muuten ajelee viimeistä vuottaan Scuderian poikana. Tsemppiä!
Kuvittelen, että Massan oiva kausi Kimiä vastaan alkoi kun Ferrari sai sopimukset tehtyä Alonson ja yhteistyökumppaneiden kanssa.Heh, no ei Santander nyt ihan kaikkeen sentään syypää ole. Tuolloin se vielä sponsoroi McLarenia, Ferrarille se tuli vasta Alonson tulon myötä.
Sitten sen olisi pitänyt alkaa vasta 2009 kauden aikana. Massa kuitenkin oli niskan päällä jo 2008. Yhteistä kiinnostusta toki epäilemättä syntyi jo aikaisemmin, mutta sopimuksia ei rustattu.Kuvittelen, että Massan oiva kausi Kimiä vastaan alkoi kun Ferrari sai sopimukset tehtyä Alonson ja yhteistyökumppaneiden kanssa.
Kannattaa ja eiköhän Massa Ferrarilta joudu tämän kauden jälkeen lähtemään. En millään usko että Massa potkastaisiin pellolle kesken kauden, ellei hänen paikalle huhuttu Kubica tekisi ihme parantumista ja tulisi tilalle. Massan kannalta olisi vaan parempi että tämä kausi olisi päätöksessä ja löytäisi uuden tiimin jossa ehkä vauhdin hurman löytää.Eikös Ferrarin kannattaisi potkia Massa jo pihalle? Muutaman kisan voisi vielä kattoa, mutta jos meininki ei parane, niin ulos vaan. Ei Felipe pääse tuolla autolla yhtään mihinkään, lisäksi kolaroi tätänykyä joka helvetin kisassa. Kuuluu nykyään kastiin MM-sarjan TOP5 huonoimmat kuskit ja ura alkaa olla uhkaavasti lähellä päätepysäkkiä.
Felipe Massaa on viety kahden viimeisen vuoden aikana Renaultille (nykyinen Lotus) ja Sauberille. Force India voisi toki olla yksi hyvä vaihtoehto Massalle, jos siinä vaihtaa kuskeja.Mistä lie löytyy jäähdyttelijälle oiva tallipaikka. Mersulla ehkä aukeaa yksi paikka, mutta kai siellä osataan etsiä menestyvää kuljettajaa. Ehkä Massan pitää sunnata tuonne Sauber-Force India akselille, että löytää oman tasoisia talleja.
Jep, ihan käsittämätön syöksy suoraan kylkeen. Kaasuhirtti kiinni? :eek!:Ja se kolari Sennan kanssa oli mielestäni Massan vika, koska Senna jätti tilanteessa riittävästi tilaa, ja Massa ajoi siitä huolimatta kylkeen.