- Liittynyt
- 12.8.2004
- Viestit
- 13770
Mitä tarkoitat? Mollaamismielessä ettei mikään ole hyvä vai mitä?Hieman kun tarkemmin ajattelee, tämä kuvaa Ferrarin tilannetta toi psykologia. :doubtful:
Mitä tarkoitat? Mollaamismielessä ettei mikään ole hyvä vai mitä?Hieman kun tarkemmin ajattelee, tämä kuvaa Ferrarin tilannetta toi psykologia. :doubtful:
Itse näen suuren eron siinä, että on ajanut ensin kolme kautta kisakuskina ja yhden testikuskina kuin hyppäisi suoraan testikuskin paikalta Ferrarin rattiin. Itse määrittelen kokemattomaksi kuljettajan jolla ei ole kahta täyttä kautta ajettuna en tiedä tosin mikä on Ferrarin virallinen linjaus kokemattomasta kuskista..Jaa, mitäs muutakaan se sun arvokas Heh, Massa oli 2006 siirtyessään Ferrarille?
Takana 3 kautta F1- kisakuskina ja 1 Ferrarin testikuskina. Kyllä, kokematon junnu, joka pääs oikeestaan tuurilla Ferrarille ku Barrichello sai 2- kuskin asemasta tarpeeksensa ja häippäs. Siinä sulle tuuria, pelle.
Joten oleppas hyvä ja lopeta tuo trollailu.
Kun on psykologiasta kiinni, tulee mieleen miten kovat paineet Massalla on mahtanu olla.Mitä tarkoitat? Mollaamismielessä ettei mikään ole hyvä vai mitä?
3-4 kautta ykkösissä ollut ei ole enää kokematon. Puhe oli sitäpaitsi jonkun nuoren lupauksen "nostamisesta" kisakuskiksi, eli siis jostain alemmasta luokasta todellinen rookie. Siihen verrattuna Massa oli Ferrarille mennessään konkari. Kun sanottiin, ettei Ferrari ole palkannut kokemattomia kuljettajia, tarkoitettiin juuri sitä, että viimeiset neljä vuosikymmentä Ferrarin palkkaamilla kuskeilla on aina ollut jo F1-kokemusta muista talleista. Viimeisin suoraan Ferrarilta F1-uran aloittanut lienee Regazzoni, vuodelta 1970.Jaa, mitäs muutakaan se sun arvokas Heh, Massa oli 2006 siirtyessään Ferrarille?
Takana 3 kautta F1- kisakuskina ja 1 Ferrarin testikuskina.
Toki suosikkikuskiansa saa puolustaa, mutta se, että rupeat aktiivikuskia haukkumaan köntykseksi on aika tyhmää. Täytyy muistaa, että Heikki nyt sattui olemaan juuri sellainen kokematon junnu ja itsekkin myöntänyt, ettei ollut vielä valmis huipputallin haasteisiin, saatikka sitten "Hämäläisen" tasoisen ratinvääntäjän tallikaveriksi. :frank:Itse näen suuren eron siinä, että on ajanut ensin kolme kautta kisakuskina ja yhden testikuskina kuin hyppäisi suoraan testikuskin paikalta Ferrarin rattiin. Itse määrittelen kokemattomaksi kuljettajan jolla ei ole kahta täyttä kautta ajettuna en tiedä tosin mikä on Ferrarin virallinen linjaus kokemattomasta kuskista..
Harmi tuottaa sinulle pettymys, mutta en ole täällä trollaamassa.
Sama kohtalo Heikillä oli kuin Massalla tällä hetkellä, Heikki oli kakkoskuski Mclarenilla niin kuin Massakin tällä hetkellä. Massa tekee tällä hetkellä ehkä kuraisempaa jälkeä kuin Heikki 2009.Toki suosikkikuskiansa saa puolustaa, mutta se, että rupeat aktiivikuskia haukkumaan köntykseksi on aika tyhmää. Täytyy muistaa, että Heikki nyt sattui olemaan juuri sellainen kokematon junnu ja itsekkin myöntänyt, ettei ollut vielä valmis huipputallin haasteisiin, saatikka sitten "Hämäläisen" tasoisen ratinvääntäjän tallikaveriksi. :frank:
Faktahan on se, että Heikki on huippukunnossa oleva moottoriurheilija, joka ajaa täysin kelvottomalla autonromulla elämänsä parasta kautta.
P.S. Turha vastata tähän, pääsit juuri ignore listalle, niin ei tarvitse sunkaan aivopieruja enää sietää.
eipäs kun Merzario, 72.Viimeisin suoraan Ferrarilta F1-uran aloittanut lienee Regazzoni, vuodelta 1970.
Itse ajattelen niin, että parasta Massalle olisi päästä Sauberille tai vaikka Williamsille. Toisiksi paras vaihtoehto on jatkaa Ferrarilla, jos nyt jatkoa tulee. Kolmas vaihtoehto on lopettaminen. Massakin sen verran tienannut että hänen ei tarvitse lähteä ajelemaan jonnekin Caterhamille. Ikääkin on sen verran, että tonne pohjatalleihin ei kannata mennä kuin tutoriksi.eipäs kun Merzario, 72.
---
sen verran kovasti Massan vauhti parantunut että oma veikkaus on notta pysyy vielä yhden kauden tallissa. Tosin allekirjoitan sen että Massan kannattaisi ihan oman uransa takia lähteä johonkin pienempään tiimiin, toisaalta onko sitten Sauberillakaan tilaa jos Telmex haluaa nyt ainakin toisen kuskinsa tiimiin ja Kobayashi ehtii lopettaa sähellyksensä ajoissa, Williamsille ei mahdu jos Maldonadoa ei potkita sarjasta ja Toro Rosso ei ole käytännön vaihtoehto.
Force Indialle ehkä mahtuis tai sit Cäterämille Kovalaisen kaveriksi?
Voit unohtaa noi kaksi tallia. Williamsilla ajaa ensi kaudella Maldo ja Bottas ja jos Perez lähtee Ferrarille, niin Gutierez tulee tilalle. Toivon Massan jatkavan Ferrarilla, kosdka en ole nähnyt Pereziltä mitään sellaista mihin Massa ei pystyisi. Paska kuljettaja ei häviä maailmanmestaruutta yhdellä pisteellä.Itse ajattelen niin, että parasta Massalle olisi päästä Sauberille tai vaikka Williamsille. Toisiksi paras vaihtoehto on jatkaa Ferrarilla, jos nyt jatkoa tulee. Kolmas vaihtoehto on lopettaminen. Massakin sen verran tienannut että hänen ei tarvitse lähteä ajelemaan jonnekin Caterhamille. Ikääkin on sen verran, että tonne pohjatalleihin ei kannata mennä kuin tutoriksi.
Ainakin pari podium-sijaa huonommalla autolla kuin MassallaVoit unohtaa noi kaksi tallia. Williamsilla ajaa ensi kaudella Maldo ja Bottas ja jos Perez lähtee Ferrarille, niin Gutierez tulee tilalle. Toivon Massan jatkavan Ferrarilla, kosdka en ole nähnyt Pereziltä mitään sellaista mihin Massa ei pystyisi. Paska kuljettaja ei häviä maailmanmestaruutta yhdellä pisteellä.
Ihan mielenkiinnosta kysyn... Mitäs toi on ?Harmi tuottaa sinulle pettymys, mutta en ole täällä trollaamassa.
Liekö ollut huonompi edes (varsinkaan Malesiassa), vaikka Ferrariin verrattuna pieni talli muutoin onkin.Ainakin pari podium-sijaa huonommalla autolla kuin Massalla
Jos Kovalaistakin veikkaillaan Sauberille Kobayashin paikalle, miksei voisi myös Massaa? Tosin itse veikkailen kyllä, että Massan ura jatkuu Marussia, Caterham & HRT kalustolla. Paikkoja kun ei ole tarjolla. Kovalainekin on varmaan kovemmassa huudossa kuin Massa nykyään.Voit unohtaa noi kaksi tallia. Williamsilla ajaa ensi kaudella Maldo ja Bottas ja jos Perez lähtee Ferrarille, niin Gutierez tulee tilalle. Toivon Massan jatkavan Ferrarilla, kosdka en ole nähnyt Pereziltä mitään sellaista mihin Massa ei pystyisi. Paska kuljettaja ei häviä maailmanmestaruutta yhdellä pisteellä.
Huonompi ja huonompi. Jos Malesiassa oli Ferrarin ja Alonson vauhdissa, niin tuskin se auto on huono. Se, että Sauberin budjetti on pieni, ei tee autosta Ferrarista huonompaa. Viime kisassa Sauber näytti kyllä huonomalta, mutta eipä Perez ole pallilla ollutkaan.Ainakin pari podium-sijaa huonommalla autolla kuin Massalla
Jos Massan parantunut suoritustaso jatkuu, Ferrari lienee todennäköisin jatkopaikka.Tosin itse veikkailen kyllä, että Massan ura jatkuu Marussia, Caterham & HRT kalustolla. Paikkoja kun ei ole tarjolla. Kovalainekin on varmaan kovemmassa huudossa kuin Massa nykyään.
Malesia nyt ei ehkä niinkään ollut Ferrarin tai Sauberin auton hyvyyttä, vaan onnistunutta taktiikkaa. Rengastaktiikka on muutenkin ollut tällä kaudella määräävämpi tekijä kuin auto.Huonompi ja huonompi. Jos Malesiassa oli Ferrarin ja Alonson vauhdissa, niin tuskin se auto on huono. Se, että Sauberin budjetti on pieni, ei tee autosta Ferrarista huonompaa. Viime kisassa Sauber näytti kyllä huonomalta, mutta eipä Perez ole pallilla ollutkaan.
Huomion arvoista on että tällä radalla Massa on ottanut viimeisen voittonsa
Tuskin, Massan juna mennyt jo aikoja sitten.Fernanondon radioon voisi sitten joku laittaa viestiä, että "Fernando Felipe is faster than you".
Oletko ottanut työtehtäväksesi tulla aina heittämään jotain muka hauskaa tänne Massan ketjuun aina kun minä olen tänne jotain kirjottanut?Tuskin, Massan juna mennyt jo aikoja sitten.
Jännä sinänsä, kun Massa ei ole voittanut Hockessa kertaakaan.Huomion arvoista on että tällä radalla Massa on ottanut viimeisen voittonsa ja ollut kolmessa viimeisessä Hocken kisassa podiumilla.
Minä pidän Hockea 2010 Massan voittona, mutta ymmärän että kaikki eivät ole kanssani samaa mieltä.Jännä sinänsä, kun Massa ei ole voittanut Hockessa kertaakaan.