Voisit kyllä avata parhaimmat takapäät 2012 toikin. RB aika hoikka tuolta takapäästä:eek!:Näille perse kuville voisi olla myös oma topikki.
En jaksaisi päivittää avausviestiä, joten joku muu voi avata jos haluaaVoisit kyllä avata parhaimmat takapäät 2012 toikin. RB aika hoikka tuolta takapäästä:eek!:
Sama juttu:alppu:En jaksaisi päivittää avausviestiä, joten joku muu voi avata jos haluaa
Kyllä se Hokkanen näkee nyt ihan omiaan täällä näin.Hähää! Otsakkeessa on erhe! Modet tyrii.
Ja tämän lisäksi RB puhaltaa ripustusten yli keskelle, Ferrari laidoilta takasiipeä kohti ja Mäkki laidoilta vissiin takarenkaiden sivuitse. Kaikki siis sohottaa kaasuja eri paikkaan toistaiseksi... :thumbup:Mielenkiintoista että Ferrarilla ja McLarenilla molemmilla pakoputkit on varsin leveällä, mutta Red Bullilla hyvin lähellä keskipistettä..
Täällä foorumilla on aika useaan otteeseen kommentoitu, että "Talleissa on ammattilaisia työssä ja kyllä ne osaa." tms. kun jonkun auton jotain ratkaisua joku väittää huonoksi. Lienee nytkin turvallista olettaa, että Ferrarilla tietävät mitä ovat tekemässä ja tarkkaan etukäteen suunniteltujen systeemien mukaisesti mennään :idea:.Tuo ferrarin kuvassa näkyvä putken ulostulo on kyllä kieltämättä keskeneräisen näköinen... ... Miksi näin..? Jos kyse ei olisi ammattilaisista voisi ajatella että putken ulostulo on suunniteltu päin honkia ja vasta viime metreillä päätetty muuttaa varsinaista putken päätä, mutta kyllä siellä viisaat miehet on asialla joten enpä tiedä. Jännä nähdä miltä tuo näyttää seuraavissa testeissä.
Minä ainakin pyhästi uskon, että peltisakset ja hitsipilli löytyi varikkopilttuusta pitkällisen suunnittelun tuloksena.Lienee nytkin turvallista olettaa, että Ferrarilla tietävät mitä ovat tekemässä ja tarkkaan etukäteen suunniteltujen systeemien mukaisesti mennään :idea:.
Näin se tulee tapahtumaan. Vaikka aina sanotaan että meidän amatöörien on turha pelkästään ulkonäön perusteella jotain ratkaisua niin tosta voi kyllä turvallisin mielin todeta ettei tuo ole loppuun asti viilattu ratkaisu.Eiköhän nuo pakarit ja perän katteet mene aikalailla uusiksi ensi testeihin.
Samalla tavalla on McLarenin kotelointia leikattu auki sitten esittelyversion.Sanoisin kyllä, että aika uskomattoman huikeaa et Ferrarilla ei tosiaan osattu lukea tuota pakoputken sijoittelun kulmaa ja jouduttiin ottamaan peltisakset käyttöön 8D
Jos pakareita meinaat niin McLarenin ratkasu on kyllä hyvin paljon hienostuneempi kuin Ferrarin. Mäkillä ei ole pelkäästään leikattu palasta pois että saadaan putki mahtumaan.Samalla tavalla on McLarenin kotelointia leikattu auki sitten esittelyversion.