Lisää Hankintoja! vaan

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
Ei saa kaasunesteillä DSiä, mikä on perinteiden laiminlyönti ja virhearvio Citroenilta.

Mutta se hyvä tässä on, että vaikka Mossella meni merkki oikein niin onneksi sentään malli väärin. Siis kun ei tilannut C5sta kaasunestejousilla. Sitähän kun ei olis kestäny kukaan, että saisi vielä työajallaan nautiskella.
Täysin samaa mieltä.

Vielä tuohon DS:n jousitukseen, niin mielestäni siihen olisi tyylin ja imagon puolesta istunut täydellisesti jo Xantiassa nähty aktiivijousitus. Olisi ollut jopa sporttisempi kuin nykyinen rautaviritelmä. Epäilevien juudaitten kandee kattoa jotain youtubestakin näkyvää videota, missä Xantia activa vetää radalla mutkan nätisti ja lujaa.
 

Renngeist

Soldiers of Antisthenes
Liittynyt
24.4.2009
Viestit
18077
Sijainti
Syylien välissä


34,95 maksoi. Ostokriteereinä oli, että läppäri pitää mahtua sisään osumatta kulmiin, kun reppu kiinni, kestävä ja halpa. Tuolla repulla näyttäisi kaikki kriteerit täyttyvän.
 

Törni

Well-known member
Liittynyt
5.11.2004
Viestit
11306
Itse olen tilannut iPhone viiden. Se on saamieni tietojen mukaan aloittanut matkansa Irlannista kohti Suomea ja kotiosoitettani.

Katsotaan miten homma etenee :thumbup:
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Ei saa kaasunesteillä DSiä, mikä on perinteiden laiminlyönti ja virhearvio Citroenilta.

Mutta se hyvä tässä on, että vaikka Mossella meni merkki oikein niin onneksi sentään malli väärin. Siis kun ei tilannut C5sta kaasunestejousilla. Sitähän kun ei olis kestäny kukaan, että saisi vielä työajallaan nautiskella.
Mukavallehan tuo tuntui ajaa eka 400 km. Jakkara on todella hyvä.

On vaan niin erilainen kuin perinteinen auto tuo. Napista käyntiin ja itsestään menee kässärit päälle ja pois.:rolleyes: Sitten se sammuu kun pysähtyy ja käynnistyy kun lähtee liikkeelle.

Vakkari on hyvä. Näkee mihin nopeuteen se on asetettu ja 'tolppasäätely' on helppoa. Samoin radion säätely on helpompaa kuin ennen. Listassa näkyy mitkä käytössä ja siitä valkkaa.

Taustapeilistä ei näe mitään. Ei siis yhtään mitään. On niin pieni, kalteva ja jaettu takaikkuna.

Autoon mennään ilman avaimia, koskettamalla vain ovenkahvaa. Samoin ovet myös menevät lukkoon, hipaisemalla kahvaa. Valoautomatiikko on mainio. Joko on nuo ledipäiväajovalot päällä ja kun pimenee tai ajaa tunneliin/parkkitaloon, niin ajovalot syttyvät.

Olis tuossa vielä vähän opiskeltavaa namiskoissa.

Jaa niin, bluetuutti toimi hyvin, numerot tulee auton näyttöön yms.
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Mukavallehan tuo tuntui ajaa eka 400 km. Jakkara on todella hyvä.
Juu, rauta-ajan autoihin verrattuna ihan varmasti. Mutta kaasunesteeseen verrattuna ei mitään jakoa. Ja jotenkin tuo faceliftattu C5 on klassisemmalla tavalla tyylikkäämmän oloinen auto kuin DS5. Tosin DS5itosia ei livenä oo vielä kovin paljoa nähnyt. Jotkut tykkää kuin hullu puurosta, mulle on vähän että ihan makee mutta ei kostu pöksyt. Sama juttu Evoquen kans: todella, todella ylistetty muotoilu, mutta mulle vaan ihan makee mutta ei wau -efektiä.

On vaan niin erilainen kuin perinteinen auto tuo. Napista käyntiin ja itsestään menee kässärit päälle ja pois.:rolleyes: Sitten se sammuu kun pysähtyy ja käynnistyy kun lähtee liikkeelle.

Vakkari on hyvä. Näkee mihin nopeuteen se on asetettu ja 'tolppasäätely' on helppoa. Samoin radion säätely on helpompaa kuin ennen. Listassa näkyy mitkä käytössä ja siitä valkkaa.

Taustapeilistä ei näe mitään. Ei siis yhtään mitään. On niin pieni, kalteva ja jaettu takaikkuna.

Autoon mennään ilman avaimia, koskettamalla vain ovenkahvaa. Samoin ovet myös menevät lukkoon, hipaisemalla kahvaa. Valoautomatiikko on mainio. Joko on nuo ledipäiväajovalot päällä ja kun pimenee tai ajaa tunneliin/parkkitaloon, niin ajovalot syttyvät.

Olis tuossa vielä vähän opiskeltavaa namiskoissa.

Jaa niin, bluetuutti toimi hyvin, numerot tulee auton näyttöön yms.
Erikoisuuksiin tottuu. Jos siis eivät vallan kusimunasuunnittelua ole enkä usko että ovat. Sisustus on kyllä upee. Kylmätyypit istunu vaan. :ahem:
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Kysyin muuten mitä maksaa rengassarja autoon. Oli yli 2000 euroa. Olikohan tuo vanteilla vai ilman?:rolleyes:

Niin koko on 17 tuumaa ja leveys 225.
 

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Liittynyt
9.8.2000
Viestit
30477
Sijainti
toalet
Kysyin muuten mitä maksaa rengassarja autoon. Oli yli 2000 euroa. Olikohan tuo vanteilla vai ilman?:rolleyes:

Niin koko on 17 tuumaa ja leveys 225.
Itsehän keskiviikkona utelin.
225/45 R17 maksoi about 900 euroa allelaitettuna. Siis pelkät renkulat.
Nokian kitkatkatkat.
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Kysyin muuten mitä maksaa rengassarja autoon. Oli yli 2000 euroa. Olikohan tuo vanteilla vai ilman?:rolleyes:

Niin koko on 17 tuumaa ja leveys 225.
Onkos tuossa DS:ssä sama kuin crossovereissa että painoluokan pitää olla jo jotain isompaa = näkyy heti hinnassa?
Muistelisin että 16" talvisatsi Nissan Qashqaihin maksaa 1200€ meinaan....
 

FW08

Registered User of Talent
Liittynyt
9.7.2008
Viestit
22189
Sijainti
Behind the rabbit
Noissa ulkomaan autolehdissä Daciaa kehutaan kilvan. Ja se maasturimalli on aika makeen näköinenkin.
Itse olen rivien välistä ollut lukevinani, että iso osa Dacian kehuista pohjaa siihen, että merkki saattaa tuoda vanavedessään muitakin kelvollisia ja edullisia autoja markkinoille. Ei se varmasti paska ole, mutta ei ehkä kehujensakaan arvoinen.

Ja vaikka Duster ulkoisesti ihan ok onkin, on taas Logan-farkku hieman sen näköinen, että sen olisi ala-astelainen piirtänyt.
 
Ylös