markot
Well-known member
- Liittynyt
- 20.5.2005
- Viestit
- 4391
Vaikuttaisi että kierros-aikojen tippuminen on suoraan verrannollinen renkaasta saatavaan mekaanisen pidon suuruuteen, aivan kuten viimevuonna Ferrarilla. Aika-ajossa vauhtia ei riittänyt mutta pitkässä juoksussa kisamatkalla ero kaventui stintin lopussa. Kunkin tallin täytyy löytää optimi rengaskulutuksen ja kierrosajan suhteen. Mielenkiintoisen asiasta tekee että koska säätöjä ei voi vaihtaa aika-ajon ja kisan välissä niin tämä täytyy päätös tehdä jo ennen aika-ajoa.
Sauberin vauhti stinttien alussa on erittäin vakuuttavaa, mitkä lie olleet käytetyt seokset? Tämä lupaa erittäin hyvää tallille aika-ajossa, autot voi olla jopa top 5:ssa.
Sauberin vauhti stinttien alussa on erittäin vakuuttavaa, mitkä lie olleet käytetyt seokset? Tämä lupaa erittäin hyvää tallille aika-ajossa, autot voi olla jopa top 5:ssa.