oldez
Well-known member
- Liittynyt
- 14.3.2003
- Viestit
- 19491
Ei ole mitään virallisia tilastoja.Eiköhän tuo kuitenkin virallisiin paalupaikka tilastoihin jäänyt, kun paalupaikat aika-ajojen tuloksien perusteella jaetaan, eikä minkään rangaistus-loton.
Ei ole mitään virallisia tilastoja.Eiköhän tuo kuitenkin virallisiin paalupaikka tilastoihin jäänyt, kun paalupaikat aika-ajojen tuloksien perusteella jaetaan, eikä minkään rangaistus-loton.
Ajattele nyt, jos joku, vaikka Heikki tai Karthikeyan, ottaisi paalupaikan reilusti alipainoisella autolla tai muutoin sääntöjenvastaisella autolla, ja hänen suorituksensa sen jälkeen hylättäisiin. Tästä syystä viime kisan paalupaikkamies oli Maldonado, ei Hamilton, ja tämän kisan paalumies on Webber eikä Schumacher.Eiköhän tuo kuitenkin virallisiin paalupaikka tilastoihin jäänyt, kun paalupaikat aika-ajojen tuloksien perusteella jaetaan, eikä minkään rangaistus-loton.
No eihän se vielä ihan ole ohi mennyt, varsinkin kun on näin tasaista ja napsiivat kaikki sopivasti toisiltaan pisteitä pois. Eihän se tuo 74 pistettäkään kärkeen ole kuin 3 voittoa lopulta ja vielä on 14 kisaa jäljellä. Mutta onko sitä sitten kovinkaan realistista odottaa niin siitä voi olla montaa mieltä. Mutta jos Schumi vielä haaveilee taisteluun mukaan noususta niin pisteitä pitää alkaa tulemaan kunnolla heti Kanadasta lähtien tai muuten kannattaa melkein jo siirtää kaikki tuki Nicon taakse.Schumi selvästi kauden epäonnisin kuski. Pisteitä mennyt valtavasti syistä jotka ei johdu itsestään. Toivottavasti saisi muutaman voiton vaikka tällä kaudella, kun mestaruusjuna on jo auttamasti mennyt ohi.
Samaa mieltä ikävä kyllä.No eihän se vielä ihan ole ohi mennyt, varsinkin kun on näin tasaista ja napsiivat kaikki sopivasti toisiltaan pisteitä pois. Eihän se tuo 74 pistettäkään kärkeen ole kuin 3 voittoa lopulta ja vielä on 14 kisaa jäljellä. Mutta onko sitä sitten kovinkaan realistista odottaa niin siitä voi olla montaa mieltä. Mutta jos Schumi vielä haaveilee taisteluun mukaan noususta niin pisteitä pitää alkaa tulemaan kunnolla heti Kanadasta lähtien tai muuten kannattaa melkein jo siirtää kaikki tuki Nicon taakse.
Sama tunne on myös täällä :thumbup:Semmonen hytinä on kuitenkin tuolla persiissä että Kanadassa Schumi on vahva niin aika-ajoissa kuin myös kisassa.
Ei Schumilta vaihdelaatikko pettänyt. :doubtful:Samaa odotetaan täällä mutta kestääkö auto??
Ja mitens vaihdelaatikoiden määrä säännöissä määritelty?
Saako vaihtaa nyt keskeytyksen jälkeen vai??
Ei, polttoaineen paineet katosivat ja siihen loppu meno.Ei Schumilta vaihdelaatikko pettänyt. :doubtful:
Enempi tuon Mersun systeemin hyöty muihin taitaa kaikesta huolimatta olla kuitenkin nopeissa mutkissa ja kiihdytyksissä, ei varsinaisesti suorilla. Montrealin radalla ehkä seiskamutka (oikealle kääntyvä mutka, missä mm. Villeneuve (2006) ja Alonso (2008) ovat mällänneet kisassa) olisi lähimpänä sellaista, missä Mersu saisi siitä hyötyä muihin nähden.Mersu voi olla voittovauhdissa Kanadassakin. Vielä kun radalla on pari pitkää suoraa, joilla saa "super-DRS:stä" hyötyä, niin voi olla että Schumi pääsee jopa paalulle?