The Spaniard played down the significance of Ferrari’s latest exhaust spec: "There’s no difference in terms of driving compared to the one I tried on Tuesday. The exhausts are not the critical area this year, which can be seen from the fact that so far, cars with different configurations have won and, in Bahrain for example, the Red Bull won with the downward facing exhausts, but the quickest car on track was the Lotus, which has straight ones."
Kannykkani ei lataa sivua (liikaa kuvia?) joten voisitko tarkentaa, puhutko Red Bullista, Lotuksesta, Williamsista vai Caterhamista? Vai kenties kaikista?Renaultilla melkosen korkea maavara käytössä monacossa http://www.f1technical.net/forum/viewtopic.php?f=12&t=10727&p=346772#p346772
Lotus = RenaultKannykkani ei lataa sivua (liikaa kuvia?) joten voisitko tarkentaa, puhutko Red Bullista, Lotuksesta, Williamsista vai Caterhamista? Vai kenties kaikista?
Miksi muka? Siellä on kolme muutakin tiimiä joilla on Renault'n koneet. Red Bull on muistaakseni jopa Renault'n itse julistama tehdastalli. Lotuksella ei ole yhtään sen suurempaa kytkyä Renault-autonvalmistajaan kuin muillakaan Renault'n koneita käyttävällä tallilla.Lotus = Renault
muuta kytkyä kuin se että Enstonen tiimi on oikeasti ollut Renaultin tehdastalli.Miksi muka? Siellä on kolme muutakin tiimiä joilla on Renault'n koneet. Red Bull on muistaakseni jopa Renault'n itse julistama tehdastalli. Lotuksella ei ole yhtään sen suurempaa kytkyä Renault-autonvalmistajaan kuin muillakaan Renault'n koneita käyttävällä tallilla.
Ei Red Bull koneista maksa - tai ainakin on diileissä plussan puolella Rellun ja Infinitin kanssa. Varmaan Lotuksellakin vielä joku siirtymäkausi diili päällä.muuta kytkyä kuin se että Enstonen tiimi on oikeasti ollut Renaultin tehdastalli.
muut ostavat ja ovat aina ostaneet koneensa rellulta.
Eivät osta, Red Bull Racingin kerrottiin olevan ihan virallisesti Renault'n tehdastalli ennen kauden alkua. Tarkoittaa mm. sitä, että RBR:n tekninen osasto pystyy vaikuttamaan 2014 moottorin suunnitteluun.muuta kytkyä kuin se että Enstonen tiimi on oikeasti ollut Renaultin tehdastalli.
muut ostavat ja ovat aina ostaneet koneensa rellulta.
Arvaa josset tiedä. Vinkki: Renaultin paja rakentaa tallin autot.Kannykkani ei lataa sivua (liikaa kuvia?) joten voisitko tarkentaa, puhutko Red Bullista, Lotuksesta, Williamsista vai Caterhamista? Vai kenties kaikista?
Pötyä. Renault on katkaissut linkit talliin siinä määrin, että koneistakin peritään nykyään hintaa ja tehdaskohtelun saa toinen talli. Lotuksen kutsuminen Renaultiksi on jokseenkin yhtä oikein kuin Mersun kutsuminen Hondaksi. Jos Lotus-nimen päälleliimausta tahtoo korostaa, niin Genii ja Team Enstone ovat usein käytettyjä nimityksiä.Arvaa josset tiedä. Vinkki: Renaultin paja rakentaa tallin autot.
Kiitos Bobbis, tätä nimenomaan hain. Toivottavasti ihmiset oppivat kohta kutsumaan talleja niiden oikeilla nimilläPötyä. Renault on katkaissut linkit talliin siinä määrin, että koneistakin peritään nykyään hintaa ja tehdaskohtelun saa toinen talli. Lotuksen kutsuminen Renaultiksi on jokseenkin yhtä oikein kuin Mersun kutsuminen Hondaksi. Jos Lotus-nimen päälleliimausta tahtoo korostaa, niin Genii ja Team Enstone ovat usein käytettyjä nimityksiä.
(lihavointi minun)muuta kytkyä kuin se että Enstonen tiimi on oikeasti ollut Renaultin tehdastalli.
muut ostavat ja ovat aina ostaneet koneensa rellulta.
Epäilemättä siksi, että tiimit alkavat oppia hyödyntämään härpäkkeitä niillä alueilla joilla ne ovat sallittuja. Ponttoonien etureunastahan ne eivät koskaan edes poistuneet.Milläs perusteella noita härpäkkeitä on alkanut taas ilmestyä noihin autoihin??