Joku teknisistä asioista enempi tietävä voi kertoa mitä uutta tossa on.Onks meil kuvia Lotuksen uudest virityksestä ?
Näin se kuulemma on. Samaa porsaanreikää käyttävät kuin Mersu, mutta toteutus hieman erilainen.Itselle tuli mieleen lotuksen ratkaisusta takavuosien F-duct systeemi. Ohjaamon ilmanoton ympäriltä ohjataan ilmaa takasiiven elementeille. Virtauksien ohjaus venttiiliä voisi säätää esimerkiksi DRS.
No varmaan kun Ferrari kopioi ratkaisunsa McLarenilta.Vähän muistuttaa Ferraria.
No ideahan on kopioitu, mutta muotoilu ei. Ferrari teki siitä oman version. Nyt tuo McLarenin versio muistuttaa enemmän Ferrarin versiota kuin aikaisemmin. Otetaanko ihan vertailukuvat esiin?No varmaan kun Ferrari kopioi ratkaisunsa McLarenilta.
Otetaan vaan:No ideahan on kopioitu, mutta muotoilu ei. Ferrari teki siitä oman version. Nyt tuo McLarenin versio muistuttaa enemmän Ferrarin versiota kuin aikaisemmin. Otetaanko ihan vertailukuvat esiin?
Hunot kuvat vaan. Nuohan ei todista muuta kuin sen asian mistä oltiin samaa mieltä eli Mclarenin ja Ferrarin pakoputket näyttvät nyt erittäin samanlaisilta. Olisi pitäny lisätä vielä kuva vanhasta Mclarenin pakopukesta joka oli ihan oman näköisensä. Sitten nähdään että Mclaren matki tälläkertaa Ferraria.Otetaan vaan:
Heh Halpaan menit. Ensimmäinen kuva on McLarenin vanhasta pakoputkesta Bahrainissa. Eli McLaren kopioi Ferrarin ratkaisun ennen kuin Ferrari ehti edes omallaan ajamaan? :doubtful:Hunot kuvat vaan. Nuohan ei todista muuta kuin sen asian mistä oltiin samaa mieltä eli Mclarenin ja Ferrarin pakoputket näyttvät nyt erittäin samanlaisilta. Olisi pitäny lisätä vielä kuva vanhasta Mclarenin pakopukesta joka oli ihan oman näköisensä. Sitten nähdään että Mclaren matki tälläkertaa Ferraria.
Niinpäs muuten on.Heh Halpaan menit. Ensimmäinen kuva on McLarenin vanhasta pakoputkesta Bahrainissa. Eli McLaren kopioi Ferrarin ratkaisun ennen kuin Ferrari ehti edes omallaan ajamaan? :doubtful: