jjv
Arschloch
- Liittynyt
- 4.5.2005
- Viestit
- 26890
Olisit pelannu vasta toisen session lopussa niin olisit saanu kertoimen 5.50 :frank:Hyvä veto oli. Olis pitänyt laittaa enemmän, kun kuitenkin varmaksi tiesin.
Olisit pelannu vasta toisen session lopussa niin olisit saanu kertoimen 5.50 :frank:Hyvä veto oli. Olis pitänyt laittaa enemmän, kun kuitenkin varmaksi tiesin.
Miks helvetissä säädettäisiin, jos huomenna on kuivaa? Mielummin lähtee 10. ruudusta hyvillä kuivankelin säädöillä ja suoranopeudella kuin paalulta ja putoaa pisteiltä ennen ensimmäistä varikkokäyntiä. Näin kärjistetysti. Nojoo kyllähän sieltä kärjestä aina mielummin lähdettäisiin, mutta tämä oli Lotuksen valinta johon saatettiin myös pakon edessä alentua jos uskottiin että sateella ei ole mahdollisuuksia. 5 sekunttia ei kuitenkaan selity kuljettajalla. Jäi siellä Force Indiatkin yli 4 sekunttia kärjestä ja sielläkin toinen kuski otti 2 vuotta sitten paalun vastaavassa kelissä. Ja Hamilton 3,5 sekunttia Alonsoa hitaampi. Väittäkö joku, että Hamilton on 3,5 sekunttia hitaampi kuin Alonso sateella?Jättävät vaan säädöt ekan session jälkeen kun tietävät että seuraavat sessiot vettä sataa? En vaan usko tuohon, pakkohan niiden on jotain säätöjä siellä pilttuussa muutella sessioiden välissä. Muuten menetän uskoni lajiin jos eivät edes tuota tee.
Eiks aika-ajoa voi määritellä millään perusteella minkäänlaiseksi kisaksi?:thumbdown Kisa = Kilpailu = Competition. Kisassa ratkaistaan kuka on paras ja sitä kai aika-ajoissakin yritetään. Ei nyt kannata epätoivoon mennä 10. ruutu on ihan hyvä!!! Kerätkää itsenne. Alonso keskeyttää huomenna.Tänään ei ajettu kisaa vaan aika-ajot, joilla määritetään lähtöpaikat itse kisaan joka ajetaan huomenna.
Missä vaiheessa se säätäminen piti lopettaa? Eli saako säätää aika-ajo-kisan viimeiselle minuutille saakka autoa ja sitten park ferme tms. kutsuu.Miks helvetissä säädettäisiin, jos huomenna on kuivaa? Mielummin lähtee 10. ruudusta hyvillä kuivankelin säädöillä ja suoranopeudella kuin paalulta ja putoaa pisteiltä ennen ensimmäistä varikkokäyntiä. Näin kärjistetysti.
Grosjean on ollut yössä koko viikonlopun ja starttaa kisaan jostain Heikki Kovalaisen takaa ja epäilet että pystyy samantasoiseen suoritukseen kuin Kimi huomenna?Huomenna ainakin nähdään ohituksia! Uskon että kimi nousee lähelle podiumia ja grosjean sijoille 4-7.. Toivottavasti alonso ei vaan pääse heti lähdössä karkuun niin saataisiin ihan kärjenkin osalta tiukka kamppailu.
Veikkaisin, että autoa saa säätää siihen asti kun Q3:ssa aika loppuu.Missä vaiheessa se säätäminen piti lopettaa? Eli saako säätää aika-ajo-kisan viimeiselle minuutille saakka autoa ja sitten park ferme tms. kutsuu.
Grosjean on ollut niin pihalla koko viikonlopun, että hyvä jos pystyy edes jämäpisteet huomenna keräämään. Itse veikkaan että kolaroi avauskierroksella jonkun kanssa.Huomenna ainakin nähdään ohituksia! Uskon että kimi nousee lähelle podiumia ja grosjean sijoille 4-7.. Toivottavasti alonso ei vaan pääse heti lähdössä karkuun niin saataisiin ihan kärjenkin osalta tiukka kamppailu.
no tähän asti grosjean on ollut kisoissa ihan kimin vauhdissa ja yleensä vähän nopeampikin.. tämän lisäksi grosjean on ollut tehokkaampi ohittaja ja pelkäänpä vaan että kimi jää taas useaksi kierrokseksi ruhkaan alussa.Grosjean on ollut yössä koko viikonlopun ja starttaa kisaan jostain Heikki Kovalaisen takaa ja epäilet että pystyy samantasoiseen suoritukseen kuin Kimi huomenna?
Mitä hittoa? Kimihän on yhtä tai kahta kisaa lukuunottamatta ajanut Grosjeanin suohon kisoissa.no tähän asti grosjean on ollut kisoissa ihan kimin vauhdissa ja yleensä vähän nopeampikin.. tämän lisäksi grosjean on ollut tehokkaampi ohittaja ja pelkäänpä vaan että kimi jää taas useaksi kierrokseksi ruhkaan alussa.
Ja luulet että Ferrari lähtisi täysillä sadesäädöillä paalupaikan perään riskeeraten kisavoiton? Tuskin Lotus on touhuissaan yhtään sen ovelampi kuin ainakaan kilpakumppaninsa. Onhan se jo nähty.Miks helvetissä säädettäisiin, jos huomenna on kuivaa? Mielummin lähtee 10. ruudusta hyvillä kuivankelin säädöillä ja suoranopeudella kuin paalulta ja putoaa pisteiltä ennen ensimmäistä varikkokäyntiä. Näin kärjistetysti.
Kertoo kaiken oleellisen tosta vajakista. Itse kyllä itki vielä kauden alussakin ettei oma auto oo hyvä vaikka heppu olikin kärkikahinoissa. :wall:"Same for everybody" totesi Alfonso. Näinhän se on.
Jep. Siksi täällä onkin näitä kärkkäitä ja aggressiivisia kommentteja koska "näin-haluan-asian-olevan".Ja luulet että Ferrari lähtisi täysillä sadesäädöillä paalupaikan perään riskeeraten kisavoiton? Tuskin Lotus on touhuissaan yhtään sen ovelampi kuin ainakaan kilpakumppaninsa. Onhan se jo nähty.
Tämä kommentti kertoo kaiken oleellisen sen kirjoittajasta?Kertoo kaiken oleellisen tosta vajakista. Itse kyllä itki vielä kauden alussakin ettei oma auto oo hyvä vaikka heppu olikin kärkikahinoissa. :wall:
Kuinkas monta voittoa Fernando on tällä kaudella menettänyt lopun romahduksen takia?Ja luulet että Ferrari lähtisi täysillä sadesäädöillä paalupaikan perään riskeeraten kisavoiton? Tuskin Lotus on touhuissaan yhtään sen ovelampi kuin ainakaan kilpakumppaninsa. Onhan se jo nähty.
Optimisti ei petyJep. Siksi täällä onkin näitä kärkkäitä ja aggressiivisia kommentteja koska "näin-haluan-asian-olevan".
Nythän on puoli kautta kuultu kuinka asiat ovat selvästi loistavasti tuleviin ajoihin.
Lainaamasi osan viimeinen lause :wink:. Luulen, että Lotus ei tehnyt autoonsa niin paljon muutoksia sateen alettua kuin muut teki. Tämä on tietoinen valinta ja huomenna selviää miten siinä käy. Tietystikkään koko 5 sekunttia ei tule jostain siipien asennoista tai maavarasta. Lotuksella on ollut ongelmia rengaslämpöjen kanssa ja sateella se korostuu. Muutenkin pointtinani oli vaan väittää, että 5 sekunttia ei tule siitä, että Kimi ei osaisi ajaa sateella ja olisi niin paljon hitaampi kuin Alonso.Ja luulet että Ferrari lähtisi täysillä sadesäädöillä paalupaikan perään riskeeraten kisavoiton? Tuskin Lotus on touhuissaan yhtään sen ovelampi kuin ainakaan kilpakumppaninsa. Onhan se jo nähty.